Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@17:17:27 GMT

گام بزرگ شرکت چینی در ساخت واکسن کرونا

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۳۰۸۴۰

گام بزرگ شرکت چینی در ساخت واکسن کرونا

‍‍‍‍‍‍

یک شرکت داروسازی چینی آزمایش بالینی واکسن کرونا را در اندونزی آغاز کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، شرکت سینواک بیوتک چین امروز (سه شنبه) آخرین مرحله از آزمایش بالینی واکسن ویروس کرونای خود بر روی 1620 بیمار در اندونزی را آغاز کرد.

این واکسن که کروناواک نام دارد یکی از معدود واکسن هایی است که به مرحله آزمایش بالینی رسیده و قابلیت اخذ تاییدیه های قانونی را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کروناواک پیشتر مرحله آزمایش بالینی نهایی خود در برزیل و بر روی 9 هزار بیمار را آغاز کرده است.

این آزمایش درحالی در اندونزی آغاز شده که پرجمعیت ترین کشور جنوب شرق آسیا به شدت درگیر شیوع ویروس کرونا شده و تا امروز (سه شنبه) 127 هزار نفر به آن مبتلا شده بودند.

جوکو ویدودو، رئیس جمهوری اندونزی دراین باره گفت: خطر کووید-19 تا زمانی که یک واکسن به تمام مردم داده نشود، از بین نخواهد رفت.

با توجه به اینکه چین دیگر شاهد ابتلای تعداد زیادی از مردم این کشور به کرونا نیست، شرکت سینواک مجبور به آزمایش واکسن های مورد نظر خود در خارج از مرزهای این کشور است.

انتهای پیام/

R1036249/P/S8,87/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "چین" ویروس کرونا بیماری کووید-19 قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان واژه های کاربردی مرتبط اخبار "چین" ویروس کرونا بیماری کووید-19 پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ تیراندازی در اطراف کاخ سفید سبب خروج فوری ترامپ از محل کنفرانس خبری شد+ فیلم ۲ اولین واکنش فرانسه و آمریکا به استعفای نخست‌وزیر لبنان ۳ رویترز: تلاش اروپایی‌ها برای توافق با روسیه و چین درباره تمدید تحریم تسلیحاتی ایران شکست خورد ۴ اذعان تحلیلگر مسائل نظامی رژیم صهیونیستی به دست برتر حزب الله در منطقه ۵ ارائه قطعنامه ضد ایرانی آمریکا به تعویق افتاد ۶ ترفند جدید مثلث شوم برای دولت آتی لبنان و ۲ سناریوی احتمالی ۷ اعلان جنگ قبایل علیه آمریکایی‌ها؛ تأکید بر آزادی سوریه از لوث وجود اشغالگران و مزدورانشان ۸ فرانسه در لبنان به دنبال چه چیزی است؟/ تحلیل آرایش سیاسی لبنان بعد از انفجار بیروت در گفتگو با سفیر اسبق ایران مهمترین اخبار بین الملل نشست بررسی «روز مقاومت»/کاظمی قمی: مقاومت طرح نامشروع آمریکا را در منطقه به هم ریخت/ زارعی: مقاومت در حال توسعه نقش فرامنطقه‌ای است پارلمان لبنان: سقوط میشل عون به معنای جنگ داخلی است ارائه قطعنامه ضد ایرانی آمریکا به تعویق افتاد تحرکات رژیم صهیونیستی در مرز لبنان با فلسطین اشغالی‎‎+عکس مهمترین اخبار تسنیم سرلشکر سلامی: جهاد در سپاه بی‎وقفه و غیرمنقطع جاری است/ زبان سپاه زبان اسلام و انقلاب است روحانی: کلیات طرح فروش داخلی نفت و عرضه آن در بورس انرژی در جلسه دیروز سران قوا تصویب شد ویدئو کامنت | آیا انفجار بیروت از پیش برنامه‌ریزی شده بود؟ ترفند جدید مثلث شوم برای دولت آتی لبنان و ۲ سناریوی احتمالی راه‌اندازی خط دائمی کشتیرانی ایران و روسیه از ماه آینده درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار چین ویروس کرونا بیماری کووید 19 اخبار چین ویروس کرونا بیماری کووید 19 آزمایش بالینی ویروس کرونا بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۰۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز واکسیناسیون بیش از ۹ هزار عمره گزار خراسان رضوی

محمدرضا واحدی جو در گفت‌وگو با قدس خراسان اظهار کرد: واکسیناسیون زائران حج عمره از امروز آغاز شده و تا یک هفته ادامه خواهد داشت.

مدیر مرکز پزشکی حج و زیارت خراسان رضوی ادامه داد: این واکسیناسیون بر طبق زمان بندی انجام شده برای ۶۹ کاروان به تدریج در این یک هفته عملیاتی می‌شود که واکسیناسیون ۳۹ کاروانی که از مشهد و دو شهر فریمان و چناران هستند در مرکز درمانی امام خمینی (ع) مشهد انجام و زائران ۳۰ کاروان دیگر نیز در ۱۱ مرکز سایر شهرستان‌های خراسان رضوی به همان روال زمان بندی شده‌ای که کاروان‌ها اعلام شده انجام می‌پذیرد.

وی بیان کرد: تزریق واکسن مننژیت چهار ظرفیتی در این مرحله از واکسیناسیون برای کلیه زائرانی که طی دو سال گذشته این واکسن را دریافت نکردند الزامی است اما آن‌هایی که ۲۲ فرودین ۱۴۰۱ به قبل واکسن مننژیت را تزریق کردند یا تزریقی نداشتند ملزم به دریافت این واکسن به دلیل احتمال افزایش شیوع این بیماری در تجمعات هستند.

واحدی جو در پاسخ به این پرسش که آیا برای سفر حج عمره تزریق واکسن کرونا نیز انجام می‌شود، گفت: در حال حاضر برنامه‌ای برای تزریق واکسن کرونا برای حجاج وجود ندارد و سایر واکسن‌ها از جمله آنفولانزا نیز با نظر پزشک خواهد بود.

مدیر مرکز پزشکی حج و زیارت خراسان رضوی بیان کرد: معاینات پزشکی بیش از ۹ هزار عمره گزاری که قرار است از خراسان رضوی به سزرمین وحی سفر کنند که چندی قبل آغاز شد به پایان رسید که با این وجود همه آماده مهیا شدن شرایط سفر هستند.
 

هاشم رسایی‌فر

دیگر خبرها

  • افشاگری خیابانی روی آنتن: چینی‌ها جا زدند!
  • تحویل زمین به آبکاران به شرط آغاز ساخت پیش‌تصفیه
  • رقیب چینی تراشه نورالینک ایلان ماسک معرفی شد
  • شکست بزرگ اسرائیل در آزمایش دفاعی ایران
  • چینی‌ها ساخت ورزشگاه برای ایران را دبه کردند؟
  • آغاز واکسیناسیون بیش از ۹ هزار عمره گزار خراسان رضوی
  • آغاز ساخت قطعه چهارم راه آهن خواف-هرات توسط شرکت روسی
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان