Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان جنوبی بیان کرد: طرح توسعه این کارخانه شامل چهار خط فرآوری که سبب اشتغال مستقیم و غیر مستقیم ۵ هزار نفر خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی،صبح امروز مراسم افتتاح فاز یک کارخانه پودر میکرونیزه بنتونیت شرکت کیان خاک ایرانیان همزمان با ۲۱ مردادماه سالروز ملی حمایت از صنایع کوچک واقع در شهرک صنعتی خوسف از طریق ویدئو کنفرانس توسط دکتر صالحی نیا معاون وزیر و رییس سازمان صنایع کوچک ایران و جمعی از مدیران کل استانی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی پارسا مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان جنوبی نیز در این مراسم بیان کرد: این کارخانه به مساحت ۶۳ هزار متر مربع با سرمایه گذاری ۱۲۰ میلیارد ریالی به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به اینکه روزانه ۱۰۰ تن پودر بنتونیت در این کارخانه تولید خواهد شد افزود: اشتغال مستقیم ۲۵ نفر و اشتغال غیر مستقیم ۲۲۵ نفر است.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان جنوبی با تاکید براینکه طرح توسعه این کارخانه شامل چهار خط فرآوری که سبب اشتغال مستقیم و غیر مستقیم ۵ هزار نفر خواهد شد تصریح کرد: تمام توان خود را در سال جهش تولید در راستای تحقق شعار سال انجام خواهیم داد.

در این مراسم ۷ تفاهم نامه ملی با سازمان صنایع کوچک ایران منعقد و شش نرم افزار در درگاه خدمات الکترونیکی سازمان صنایع کوچک ایران در۵ استان به صورت پایلوت راه‌اندازی  شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مدیرعامل مهدی پارسا خراسان جنوبی صنایع کوچک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۰۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابه‌جایی بیش از ۸۹هزار مسافر توسط ناوگان عمومی خراسان جنوبی

رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از جابه‌جایی ۸۹ هزار و ۳۶۶ مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی استان طی فروردین ماه امسال خبرداد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، حاجی رسول سالاری با اعلام این خبر اظهار داشت: طی فروردین ماه امسال 86 هزار و 366 مسافر در استان در قالب 13 هزار و 320 سفر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی جابه‌جا شدند. 

وی افزود: بیشترین سهم جابه‌جایی مسافر از مبدأ شهرستان‌های استان مربوط به شهرستان بیرجند و کمترین سهم جابه‌جایی نیز مربوط به شهرستان درمیان بوده است و عمده مقاصد سفر به ترتیب استان‌های خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان و تهران بوده است. 

رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در حال حاضر یک هزار و 442 راننده در بخش مسافر استان فعال هستند، تصریح کرد: 310 دستگاه سواری کرایه، 208 دستگاه مینی‌بوس و 290 دستگاه اتوبوس کار جابجایی مسافران از مبدا 16 پایانه عمومی و خصوصی در استان را انجام می‌دهند. 

وی تأکید کرد: با همکاری پلیس راه استان و انجمن صنفی حمل و نقل مسافر، طرح کنترل نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری به منظور رعایت ایمنی و حقوق مسافران در این مدت انجام شده است. 

رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی تصریح کرد: این امکان برای مسافران فراهم شده تا علاوه بر تامین بلیط از طریق دفاتر فروش بلیط سطح شهر، از طریق وب سایت‌های فروش آنلاین به نشانی www.payaneha.com و www.payaneha.ir نیز اقدام کنند. سامانه گویای 141 و سامانه پیامکی 300056141 نیز آماده دریافت پیشنهادات، انتقادات و نظرات مسافران در خصوص نحوه ارائه خدمات سفردر استان خواهد بود.

انتهای پیام/ 252

دیگر خبرها

  • بررسی مشکلات صنایع شهرستان ساوه در سه سطح
  • افتتاح اولین کتابخانه تخصصی مستقل کودک در خراسان جنوبی
  • کرمان، سیرجان، رفسنجان و بم صنعتی‌ترین شهر‌های کرمان/ سال گذشته در بخش تولید ارائه تسهیلات نداشته‎ایم
  • جابه‌جایی بیش از ۸۹هزار مسافر توسط ناوگان عمومی خراسان جنوبی
  • رشد ۱۸ درصدی صنعت نساجی در دولت سیزدهم
  • سپاه امام رضا(ع) در روستاهای ۶ شهرستان خراسان رضوی اشتغال ایجاد می‌کند
  • ۶۵ روستای خراسان جنوبی آبرسانی شد
  • تحقق ۱۰۰ درصدی تعهد اشتغال خراسان رضوی
  • پرداخت ۵۶۷ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال و تولید در خراسان جنوبی
  • ۱۳۰۰ نفر از دوره‌های آموزشی صنایع دستی بهره‌مند شدند