Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل اوقاف و امورخیریه گلستان گفت: ۱۰ هزار بسته معیشتی از محل درآمد موقوفات استان در دهه اول ماه محرم بین خانواده‌های نیازمند توزیع می‌شود. - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام روح‌الله سلیمانی‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گرگان اظهار داشت: گرامیداشت و سوگواری ایام محرم امسال شرایط خاصی دارد و بعد از دوران طاغوت پهلوی برای نخستین بار است که  به علت پیشگیری از گسترش کرونا، مجبور هستیم برخی مراسمات را با محدودیت برگزار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در استان موقوفات متعددی برای گرامیداشت ایام محرم و اطعام عزاداران حسینی داریم که امسال باید با در نظر گرفتن نیت واقف، به گونه دیگری اقدام کنیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ادامه داد: پیشنهاد ما به مرکز این بود که با توجه به اجتناب‌های بهداشتی، بخشی از درآمد موقوفات تعزیه‌داری را به تولید اقلام بهداشتی و توزیع در اماکن متبرکه اختصاص دهیم. بخشی از درآمد موقوفات برای اطعام عزاداران نیز صرف تهیه بسته‌های معیشتی خواهد شد.

گام دوم کمک‌های مومنانه در اردستان با 2000 بسته معیشتی تداوم داردهزار بسته معیشتی توسط قرارگاه‌های محله محور در ساوجبلاغ توزیع شدتهیه 70 هزار بسته معیشتی توسط نیروی انتظامی در مرحله دوم رزمایش همدلی مؤمنانه

وی گفت: برای همین بنا شد تا قرارگاهی با محوریت گروه‌های مردمی و هیئت‌ها داشته باشیم. نخستین قرارگاه در آستان مقدس امامزاده عبدالله گرگان تشکیل و اقدامات تولید ماسک آغاز شده است.

سلیمانی‌فرد افزود: در روزهای آینده قرارگاه مردمی با همکاری سپاه و بسیج تشکیل می‌شود تا درباره توزیع اقلام معیشتی و بسته‌های بهداشتی اقدامات لازم انجام شود.

وی با بیان اینکه در گام نخست 10 هزار بسته معیشتی از محل درآمدهای موقوفات استان تهیه و بین نیازمندان توزیع خواهدشد، گفت: طبق الزامات جاهایی که قرمز است، بخشی از درآمد موقوفات را در قالب پخت غذا با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و به تعداد محدود و بقیه در قالب بسته‌های معیشتی بین نیازمندان توزیع می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گفت: توزیع این بسته‌های معیشتی در دهه نخست ماه محرم امسال انجام خواهد شد.

انتهای پیام/581/ح

R41471/P/S6,70/CT1 بیشتر بخوانید... آغاز مرحله دوم رزمایش مواسات در استان البرز/ توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان + فیلم ۶۵۰۰۰ بسته معیشتی در مناطق حاشیه شهر مشهدمقدس توزیع شد اهدای ۱۰۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند بوشهری /‌ توزیع ۴۲ هزار بسته معیشتی بین خانوارهای بی‌بضاعت‌+‌فیلم قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... آغاز مرحله دوم رزمایش مواسات در استان البرز/ توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان + فیلم ۶۵۰۰۰ بسته معیشتی در مناطق حاشیه شهر مشهدمقدس توزیع شد اهدای ۱۰۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند بوشهری /‌ توزیع ۴۲ هزار بسته معیشتی بین خانوارهای بی‌بضاعت‌+‌فیلم پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ میزان اثربخشی واکسن ویروس کرونا چه میزان خواهد بود؟ / آیا تزریق واکسن ایمنی دائمی ایجاد می‌کند؟ ۲ یکی از بزرگان طایفه‌ای سیستان و بلوچستان درگذشت ۳ گزارش ویدئویی| خواب سنگین ستاد کرونا و علوم پزشکی گیلان/ بازگشت بحران کووید-۱۹ به گیلان ۴ جزئیات اعطای تابعیت به فرزندان زنان ایرانی اعلام شد ۵ پیشگامی هیئات مذهبی خراسان رضوی در رعایت پروتکل‌ها/ عزاداری‌ها با رعایت اصل سلامت برگزار می‌شود ۶ رئیس اتاق بازرگانی ایران و روسیه: گیلان موقعیت ویژه‌ای برای توسعه تجارت خارجی دارد ۷ گفت‌وگوی تسنیم با جوان‌ترین مداح بجنورد|سلامت مردم «خط قرمز» هیئتی‌ها‌ست / مراسمات‌ را "مسئولانه" برگزار می‌کنیم+فیلم ۸ اصفهان| شکست سپاهان برابر استقلال؛ خداحافظ امیر! مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| راه‌آهن همدان ـ سنندج طعم تلاش را چشید / زمزمه شنیدن سوت قطار از غرب‌کشور به گوش می‌رسد گفت‌وگوی تسنیم با جوان‌ترین مداح بجنورد|سلامت مردم «خط قرمز» هیئتی‌ها‌ست / مراسمات‌ را "مسئولانه" برگزار می‌کنیم+فیلم رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در همدان: تمام مطالبات ایثارگران تا پایان دولت دوازدهم پرداخت می‌شود خبر خوش برای بوشهری‌ها/ ابتلا به کرونا در استان ۹۰ درصد کاهش یافت مهمترین اخبار تسنیم سرلشکر سلامی: جهاد در سپاه بی‎وقفه و غیرمنقطع جاری است/ زبان سپاه زبان اسلام و انقلاب است روحانی: کلیات طرح فروش داخلی نفت و عرضه آن در بورس انرژی در جلسه دیروز سران قوا تصویب شد ادعای اسپتونیک روسیه: پوتین ثبت اولین واکسن کرونا را اعلام کرد ویدئو کامنت | آیا انفجار بیروت از پیش برنامه‌ریزی شده بود؟ ترفند جدید مثلث شوم برای دولت آتی لبنان و ۲ سناریوی احتمالی درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هزار بسته معیشتی بین درآمد موقوفات بین نیازمندان ترین اخبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۰۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدوین بسته ماندگاری پرستاران برای رفع مشکلات معیشتی

معاون پرستاری وزارت بهداشت گفت: به منظور رفع چالش‌های پیش روی پرستاران "بسته ماندگاری پرستاران" که شامل رفع مشکلات رفاهی، معیشتی و تحصیلی این قشر فداکار است، نهایی شده است. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، عباس عبادی؛ معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نشست شورای هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی سمنان، بر تعهد دولت و وزارت بهداشت به حل مشکلات پرستاران تأکید و اظهار کرد: به منظور رفع چالش‌های پیش روی پرستاران "بسته ماندگاری پرستاران" که شامل درخواست‌های رفاهی، معیشتی و تحصیلی این قشر فداکار است، نهایی شده و به‌زودی اجرایی خواهد شد.

عبادی ضمن اذعان به وجود مشکلاتی در نظام سلامت، به دلایل مختلف از جمله تحریم‌های ظالمانه، از تلاش‌های دولت برای رفع این موانع و ارتقای کیفیت خدمات بهداشتی و درمانی خبر داد و با اشاره به هزینه‌های صرف شده برای آموزش نیروی انسانی، تأکید کرد که ثمره این هزینه‌ها باید رفاه، امنیت و سلامت جامعه باشد.

معاون پرستاری وزارت بهداشت با بیان اینکه تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری در ابتدای مسیر خود قرار دارد، از پویایی و قابلیت ارتقای این قانون خبر داد و به احصاء و رفع مشکلات اجرایی این قانون طی دو سال گذشته اشاره کرد و از آمادگی برای اصلاح و بهبود مستمر آن سخن گفت.

جزئیات تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری در سال 1403 اعلام شد

وی با تأکید بر لزوم پیگیری مطالبات از طریق مجاری قانونی و مدنی، از پرستاران خواست تا با ارائه نقدهای علمی و سازنده، به ارتقای فرآیندها و رفع چالش‌ها کمک کنند.

به گزارش تسنیم، پیش از این معاون پرستاری وزارت بهداشت درباره جزئیات بسته ماندگاری پرستاران اعلام کرده بود که این بسته، بر ارتقای وضعیت معیشت و کرامت همکاران تمرکز دارد. به طور مثال، پیشنهاداتی از جمله اصلاح فرمول محاسبه اضافه کار در آن ارائه شده است. بهبود اسکان همکاران پرستار نیز در این بسته در حال پیگیری است که شامل مسکن ملی و پانسیون‌های پرستاری است که ساخت پانسیون در 31 منطقه آغاز شده است. در این بسته همچنین تسهیلاتی برای ادامه تحصیل همکاران پرستار در نظر گرفته شده که ارتقای شغلی داشته باشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان
  • توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم در استان اصفهان
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی بین خانواده های کم برخوردار
  • توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های کم برخوردارصومعه سرایی
  • توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه
  • تدوین بسته ماندگاری پرستاران برای رفع مشکلات معیشتی
  • جمع آوری ۲۷۴ میلیون تومان زکات در بندرعباس
  • مشارکت ۳۵ میلیارد تومانی مردم و خیرین در اطعام نیازمندان بندرعباس
  • توزیع ۵۶۰۰ بسته معیشتی در مناطق کم برخوردار البرز