Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-24@06:01:05 GMT

قوه قضاییه: پسر یکی از روسای فدراسیون‌ها دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۳۰۹۳۰

سخنگوی قوه قضاییه از تشکیل پرونده برای پسر یکی از روسای فدراسیون‌های ورزشی خبر داد.

به گزارش تابناک ورزشی، غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضائیه در ادامه نشست خبری امروز خود در پاسخ به این پرسش گفته شده است رئیس سابق یکی از فدراسیون‌های ورزشی فساد مالی داشته است و استعفای وی به دلیل همین موضوع بوده است یا خیر؟ گفت: اگر منظورتان همان فردی است که در ذهن من است موضوع ابربدهکاری نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پسر یکی از روسای فدراسیون‌ها مشکلاتی داشته که برایش پرونده‌ای تشکیل شده است و استعفا و عدم استعفا، تاثیری در رسیدگی‌های قضایی ندارد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: طرح ترافیک 99 انفجار بیروت آمونیوم نیترات سرطان لوزالمعده سید عباس موسویان قوه قضاییه دستگیری پسر رییس فدراسیون تابناک ورزشی طرح ترافیک 99 انفجار بیروت آمونیوم نیترات سرطان لوزالمعده سید عباس موسویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۰۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ نفر از توزیع‌کنندگان مشروبات تقلبی در ماکو دستگیر شدند

ناصر عتباتی اظهار  کرد: در پرونده مشروبات الکلی تقلبی ماکو متاسفانه یک نفر از شهروندان فوت و ۶ نفر هم به لحاظ جسمی در فرآیند درمانی هستند.

وی افزود: در رابطه با این پرونده حسب دستورات قضایی ۶ نفر از عوامل مرتبط با توزیع مشروبات الکلی تقلبی دستگیر و با قرار بازپرس رسیدگی کننده بازداشت و روانه زندان شدند.

به گزارش ایرنا، توزیع مشروبات الکلی تقلبی یکی از چالش‌های بزرگ میان جوانان است که متاسفانه سودجویان با طمع سود بیشتر در کنار این کار غیرقانونی به فکر فروش مشروبات الکلی تقلبی نیز هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • علی رشیدی دبیر کل فدراسیون کبدی شد
  • رهایی ۶۱۳ نفر از قصاص در سال گذشته
  • رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه: ۸۵ پرونده قصاص در کشور به سازش انجامید
  • تشکیل کمیته اقتصادی با تمرکز بر درآمدزایی غیر شهریه‌ای استان تهران
  • تعقیب قضایی حدود۶ هزارقاچاقچی کالا وارز در کرمان
  • ابراهیم مهربان سخنگوی فدراسیون کشتی شد
  • سخنگوی فدراسیون کشتی معرفی شد
  • سخنگوی جدید فدراسیون کشتی معرفی شد
  • ۶ نفر از توزیع‌کنندگان مشروبات تقلبی دستگیر شدند
  • ۶ نفر از توزیع‌کنندگان مشروبات تقلبی در ماکو دستگیر شدند