Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی خلف‌خانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این پروژه ‌ها شامل سه پروژه هتل سه، چهار و پنج ستاره، یک مجتمع تجاری اقامتی، یک مجموعه تفریحی ورزشی و ۲ مجموعه اقامتگاه بوم گردی است.

وی ادامه داد: در این بین سازمان منطقه آزاد ماکو به عنوان بخش دولتی و مکمل بخش خصوصی در راستای توسعه همه جانبه گردشگری در منطقه، طرح‌های کلان زیرساختی از قبیل تکمیل پروژه فرودگاه بین المللی منطقه آزاد ماکو، تکمیل تعریض و به‌سازی جاده‌های دسترسی و مرمت و بهسازی بناهای تاریخی را در دست اجرا دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ماکو اظهار داشت: با تکمیل و بهره برداری از این پروژه ها شاهد شکوفایی صنعت گردشگری به عنوان پیشران توسعه در منطقه آزاد ماکو خواهیم بود.

منطقه آزاد ماکو با سه شهرستان ماکو، شوط و پلدشت بزرگترین منطقه آزاد کشور بوده که در شمال آذربایجان‌غربی واقع شده است.

برچسب‌ها ماکو سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی ماكو جهانگردی پلدشت شوط

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ماکو سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی ماكو جهانگردی پلدشت شوط ماکو سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی ماكو جهانگردی پلدشت شوط منطقه آزاد ماکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۰۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین اعتبار ۲۰هزار میلیاردی برای تکمیل باغ راه حضرت زهرا(س)

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران گفت: در حال حاضر نیز ٩ پیمانکار در مسیر طرح باغ راه حضرت فاطمه زهرا(س) در حال فعالیت هستند و اعتبار ۲۰ هزار میلیارد ریال برای تکمیل این طرح گردشگری تعیین شده است. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مهدی هدایت در نشستی با پیمانکاران پروژه‌های بازآفرینی باغ راه حضرت فاطمه زهرا(س) و نفرآباد اظهار کرد: پروژه بازآفرینی باغ‌راه حضرت فاطمه زهرا(س) که چند سالی است با هدف توسعه گردشگری و برقراری عدالت اجتماعی در حال ساخت است، به مرحله تکمیل و بهره برداری نزدیک شده و در طی ماه‌های آینده در دسترس شهروندان تهرانی قرار خواهد گرفت.

به گفته مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران، طرح احداث باغ راه حضرت فاطمه زهرا(س) به وسعت حدود 10 کیلومتر که با هدف کاهش شکاف اجتماعی، افزایش سرانه فرهنگی و رفاهی در سال 1383 شروع شده، با پیگیری‌های انجام شده و تلاش پیمانکاران فعال در پروژه به مرحله پایانی و بهره برداری نزدیک است.

هدایت با بیان این که این طرح به عنوان محور گردشگری مناطق 17 و 18 محسوب شده و در ادامه به رودخانه کن متصل خواهد شد، عنوان کرد: در حال حاضر نیز ٩ پیمانکار در مسیر طرح در حال فعالیت هستند و اعتبار 20 هزار میلیارد ریال برای تکمیل این طرح گردشگری تعیین شده است.

پروژه باغ‌راه حضرت زهرا(س) مجدداً بهره‌برداری می‌شود/ پیشرفت فیزیکی پروژه تا پایان سال جاری به 80 درصد خواهد رسید

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران در خصوص پروژه بازآفرینی نفرآباد تصریح کرد: این پروژه یکی از کاملترین پروژه‌های بازآفرینی در کشور است که در ابعاد مختلف، بازآفرینی در آن صورت می‌گیرد. در محله نفرآباد هم مسکن الگو می‌سازیم و هم خدمات در حال افزایش است، دولت را هم پای کار آورده ایم تا بخشی از خدمات که در تکلیف قانونی دولت قرار دارد، انجام شود.

به گفته هدایت، طرح ویژه محله تاریخی نفرآباد در اسفندماه 1400 تدوین و با همراهی‌های کمیسیون ماده 5 در شهریورماه 1401 تصویب شده است و عملیات اجرایی این پروژه با پیگیری شهرداری و تلاش پیمانکاران در حال پیشرفت است. گفتنی است در این جلسه چالش ها و ملاحضات پیمانکاران برای پیشبرد پروژه مطرح شد و در ادامه مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران نکاتی را جهت رفع موانع و تسریع در روند پیشبرد و تکمیل پروژه ها متذکر شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • الحاق سرمایه گذار بخش خصوصی به اجرای طرح گردشگری آشوراده + فیلم
  • عزم جدی مسئولان واصناف کیش برای ایجاد تابستانی پر رونق در جزیره کیش
  • ورود ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار مسافر به کردستان
  • الحاق سرمایه گذار بخش خصوصی به اجرای طرح گردشگری آشوراده
  • تعیین اعتبار ۲۰هزار میلیاردی برای تکمیل باغ راه حضرت زهرا(س)
  • سفر میلیونی گردشگران و ترافیک سنگین یک ماهه در آسمان، زمین و دریای قشم
  • مشارکت مردم رکن اساسی تکمیل پروژه‌های شهری است
  • افزایش تعاملات دانشگاه ارومیه با سازمان منطقه آزاد ماکو
  • ترافیک سنگین یک ماهه در آسمان، زمین و دریای قشم
  • اجرای ۱۲ طرح عمرانی و زیربنایی در منطقه آزاد ماکو