Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@14:40:40 GMT

آخرین آمار کرونا در کشور| فوت ۱۸۴ نفر در ۲۴ ساعت گذشته

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۳۱۰۶۶

آخرین آمار کرونا در کشور| فوت ۱۸۴ نفر در ۲۴ ساعت گذشته

‍‍‍‍‍‍

سخنگوی وزارت بهداشت ضمن تشریح آخرین آمار بیماران و بهبودیافتگان کرونا در کشور گفت: در شبانه روز گذشته ۱۸۴ نفر بر اثر کرونا جان باختند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان خبرگزاری تسنیم؛ دکتر سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از دیروز تا امروز 21 مرداد 1399 و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و 345 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شد که یک هزار و 269 نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید19 در کشور به 331 هزار و 189 نفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متاسفانه در طول 24 ساعت گذشته، 184 بیمار کووید19 جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به 18 هزار و 800 نفر رسید. البته خوشبختانه تا کنون 288 هزار و 620 نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

لاری متذکر شد:  3983 نفر از بیماران مبتلا به کووید19 در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

به گفته وی تا کنون دو میلیون و 736 هزار و 514 آزمایش تشخیص کووید19 در کشور انجام شده است.

بر اساس اعلام سخنگوی وزارت بهداشت استانهای مازندران، تهران، قم، گلستان، خراسان شمالی، اردبیل، اصفهان، البرز، خراسان رضوی، کرمان، سمنان، آذربایجان شرقی، مرکزی، یزد و گیلان در وضعیت قرمز قرار دارند.همچنین استانهای فارس، ایلام، لرستان، هرمزگان، زنجان، قزوین، آذربایجان غربی، بوشهر، همدان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد هم در وضعیت هشدار قرار دارند.

 

ادعای اسپتونیک روسیه: پوتین ثبت اولین واکسن کرونا را اعلام کردآمار جهانی کرونا/ ابتلای 52000 آمریکایی در 24 ساعت گذشته +جدول آخرین تغییرات

انتهای پیام/

R7573/P1014142/S2,24/CT11 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی ۱ فیلم| کوبیدن مزدا ۳ مسروقه به خودروی پلیس/ فرار نافرجام سارقان ۲ دردسر جدید مردم؛ صف‌های طولانی برای گرفتن مهریه + تصاویر ۳ سرایت‌‌پذیری ویروس کرونا ۹ برابر شده است/ رعایت ۷۰ درصدی پروتکل‌‌های بهداشتی توسط مردم کافی نیست ۴ موافقت با درخواست اعاده دادرسی سعید مرتضوی/آغاز محاکمه از ساعتی دیگر ۵ نمکی: پیشنهاد تعویق یک ماهه کنکور در ستاد ملی کرونا مطرح می‌‌شود ۶ آتش‌سوزی در یک مهمانپذیر در خیابان کارگر + فیلم و تصاویر ۷ فیلم// لحظه انفجار مهیب بیروت را از ۷ زاویه ببینید ۸ بحث لغو برگزاری کنکور مطرح نیست/ از رعایت پروتکل‌‌ها عقب‌‌نشینی نمی‌‌کنیم مهمترین اخبار اجتماعی ادعای اسپتونیک روسیه: پوتین ثبت اولین واکسن کرونا را اعلام کرد معلمان خرید خدمات: معلم را تبدیل به "کارگر آموزشی" کرده اند! ایران خودرو باوجود توان داخلی قطعات را وارد می‌کرده است/وصول بیش از ۲۳ هزار میلیارد تومان مالیات/بخش دوم پرونده طبری در دادسراست مادران شاغل سوئیسی ۳ سال مرخصی باحقوق دارند و مادران کارگر ایرانی تنها ۱۰ روز! مهمترین اخبار تسنیم سرلشکر سلامی: جهاد در سپاه بی‎وقفه و غیرمنقطع جاری است/ زبان سپاه زبان اسلام و انقلاب است روحانی: کلیات طرح فروش داخلی نفت و عرضه آن در بورس انرژی در جلسه دیروز سران قوا تصویب شد ادعای اسپتونیک روسیه: پوتین ثبت اولین واکسن کرونا را اعلام کرد ویدئو کامنت | آیا انفجار بیروت از پیش برنامه‌ریزی شده بود؟ ترفند جدید مثلث شوم برای دولت آتی لبنان و ۲ سناریوی احتمالی درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۱۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش درصد فوتی‌های ناشی از حوادث کار در سال گذشته

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران،  علی عباسیافزود:بر اساس آمار‌های مراکز پزشکی قانونی استان در سال ۱۴۰۲ به ترتیب شهرستان ساری با ۱۸، آمل با ۱۶ و نور با ۱۳ بیشترین فوتی و شهرستان‌های جویبار و نکا هر کدام با یک مورد فوتی، کمترین موارد مرگ ناشی از حوادث کار را داشتند.

وی تصریح کرد: بر اساس این گزارش عمده دلایل مرگ افراد در حوادث کار مربوط به سقوط از بلندی با ۶۳ نفر (با افزایش ۱۹ درصدی)، برق گرفتگی با ۳۴ (افزایش ۳۱ درصدی)، اصابت جسم سخت با ۲۵ (افزایش ۲۵ درصدی) و سایر موارد با ۱۵ مورد در رتبه بعدی قرار دادند.

عباسی گفت: بر اساس تفکیک ماه های پر حادثه  سال گذشته در خرداد ماه با ۱۷ مورد و (فروردین، آبان، آذر، دی) هر کدام با ۱۳ مورد بیشترین و اردیبهشت با ۷ مورد کمترین آمار فوتی در آن گزارش شده است. و سنین ۴۱ تا ۵۰ سال با ۳۴ مورد بیشترین فوتی و بیش از ۶۱ سال با ۸ فوتی کمترین آمار را داشتند.

وی افزود: بر اساس آمار مراکز پزشکی قانونی استان ۸۷۱ (۸۱۰ مرد و ما بقی زن) مصدوم ناشی از حوادث کار در سال ۱۴۰۲ به پزشکی قانونی مراجعه کردند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل یک نفر بیشتر گزارش شده است.. 

دیگر خبرها

  • در نامه ای به وزیر بهداشت: وزارت بهداشت حذف هپاتیت C در ایران را اعلام کند
  • وزارت بهداشت حذف هپاتیت C در ایران را اعلام کند
  • واردات قهوه به ۵۲ هزار تن رسید
  • تورم ماهانه قیمت ماهی بالاتر از گوشت قرمز و مرغ
  • افزایش درصد فوتی‌های ناشی از حوادث کار در سال گذشته
  • آمار شهدای غزه به مرز ۳۴ هزار نفر رسید
  • پیگیری مطالبات جامعه آزمایشگاهیان کشور
  • بیماران سرطانی گروه هدف پویش ملی سرطان هستند
  • شهادت ۵۶ فلسطینی طی ۲۴ ساعت گذشته
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد