Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- سرپرست معاونت صید و بنادر ماهیگیری شیلات استان بوشهر با اشاره به اینکه "تاکنون ۵۱۹ تن میگو در آبهای خلیج فارس استان بوشهر صید شده است" گفت: در ۸ روز گذشته میزان میگوی صید شده نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۰ درصد افزایش داشته است. - اخبار استانها -

رضا جعفر ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر با اشاره به آغاز صید میگو در آبهای خلیج فارس استان بوشهر اظهار داشت: پس از گذشت 8 روز، صیادان بوشهری بیش از 519 تن میگو صید کرده‌‌اند که 461 تن آن مربوط به لنج‌ها و مابقی قایق‌های صیادی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از صدور مجوز صید میگو برای 340 فروند قایق و 376 فروند لنج خبر داد و بیان کرد: مجوز صید لنج‌ها 4 تا 5 روزه است که به صورت متوسط روزانه 401 کیلوگرم میگو صید می‌کنند و در واقع هر لنج صیادی در طول سفر 4 تا 5 روزه حدود 2 تن میگو صید و به بازار عرضه می‌کند.

سرپرست معاونت صید و بنادر ماهیگیری شیلات استان بوشهر با بیان اینکه مجوز صید قایق‌ها یک روزه است گفت: به صورت متوسط هر فروند قایق در 24 ساعت 59 کیلوگرم میگو صید می‌کند.

ابراهیمی از افزایش صید میگو نسبت به سال قبل خبر داد و خاطرنشان کرد: با گذشت 8 روز از صید میگو در مجموع شناورهای قایق و لنج 519 تن میگو صید کرده‌اند که 150 تن نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش دارد.

وی افزایش 40 درصدی صید میگوی لنج‌ها و قایق‌ها در آبهای استان بوشهر را مورد اشاره قرار داد و افزود: بر اساس بررسی‌های انجام شده 91 درصد صید لنج‌ها میگوی گونه ببری سبز و 65 درصد صید قایق‌ها از این نوع گونه که بهترین گونه میگوی خلیج فارس است.

بوشهر| جزئیات آغاز صید میگو از 30 اسکله در آبهای خلیج فارس اعلام شد صید 1500 تن میگو در استان بوشهر با مشارکت 755 شناور انجام می‌شود فعالیت 8000 صیاد میگو در آبهای خلیج فارس آغاز شد/ ممنوعیت صید "ترال" برای کشتی‌ها

سرپرست معاونت صید و بنادر ماهیگیری شیلات استان بوشهر با بیان اینکه بنزین قایق‌ها بر اساس قدرت موتور با قیمت سهمیه بندی تامین می‌شود گفت: قایق‌های صیادی در فصل صید میگو  حداکثر در ماه 21 روز بنزین آنها و برای لنج‌ها نیز که سوخت آنها گازوئیل است با قیمت مصوب تامین و عرضه می‌شود.

انتهای پیام/190/س

R41363/P/S6,53/CT1 بیشتر بخوانید... فعالیت ۸۰۰۰ صیاد میگو در آبهای خلیج فارس آغاز شد/ ممنوعیت صید "ترال" برای کشتی‌ها بوشهر| جزئیات آغاز صید میگو از ۳۰ اسکله در آبهای خلیج فارس اعلام شد بوشهر|میزان ذخیره میگو در زیستگاه‌های آبزیان خلیج فارس کاهش یافته است قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... فعالیت ۸۰۰۰ صیاد میگو در آبهای خلیج فارس آغاز شد/ ممنوعیت صید "ترال" برای کشتی‌ها بوشهر| جزئیات آغاز صید میگو از ۳۰ اسکله در آبهای خلیج فارس اعلام شد بوشهر|میزان ذخیره میگو در زیستگاه‌های آبزیان خلیج فارس کاهش یافته است پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ میزان اثربخشی واکسن ویروس کرونا چه میزان خواهد بود؟ / آیا تزریق واکسن ایمنی دائمی ایجاد می‌کند؟ ۲ یکی از بزرگان طایفه‌ای سیستان و بلوچستان درگذشت ۳ گزارش ویدئویی| خواب سنگین ستاد کرونا و علوم پزشکی گیلان/ بازگشت بحران کووید-۱۹ به گیلان ۴ جزئیات اعطای تابعیت به فرزندان زنان ایرانی اعلام شد ۵ پیشگامی هیئات مذهبی خراسان رضوی در رعایت پروتکل‌ها/ عزاداری‌ها با رعایت اصل سلامت برگزار می‌شود ۶ اصفهان| شکست سپاهان برابر استقلال؛ خداحافظ امیر! ۷ گزارش ویدئویی| راه‌آهن همدان ـ سنندج طعم تلاش را چشید / زمزمه شنیدن سوت قطار از غرب‌کشور به گوش می‌رسد ۸ رئیس اتاق بازرگانی ایران و روسیه: گیلان موقعیت ویژه‌ای برای توسعه تجارت خارجی دارد مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| راه‌آهن همدان ـ سنندج طعم تلاش را چشید / زمزمه شنیدن سوت قطار از غرب‌کشور به گوش می‌رسد گفت‌وگوی تسنیم با جوان‌ترین مداح بجنورد|سلامت مردم «خط قرمز» هیئتی‌ها‌ست / مراسمات‌ را "مسئولانه" برگزار می‌کنیم+فیلم رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در همدان: تمام مطالبات ایثارگران تا پایان دولت دوازدهم پرداخت می‌شود خبر خوش برای بوشهری‌ها/ ابتلا به کرونا در استان ۹۰ درصد کاهش یافت مهمترین اخبار تسنیم سرلشکر سلامی: جهاد در سپاه بی‎وقفه و غیرمنقطع جاری است/ زبان سپاه زبان اسلام و انقلاب است روحانی: کلیات طرح فروش داخلی نفت و عرضه آن در بورس انرژی در جلسه دیروز سران قوا تصویب شد ادعای اسپتونیک روسیه: پوتین ثبت اولین واکسن کرونا را اعلام کرد ویدئو کامنت | آیا انفجار بیروت از پیش برنامه‌ریزی شده بود؟ ترفند جدید مثلث شوم برای دولت آتی لبنان و ۲ سناریوی احتمالی درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: میگو در آبهای خلیج فارس استان بوشهر آغاز صید میگو صید میگو اعلام شد میگو صید تن میگو قایق ها لنج ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۱۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد رشته‌های هسته‌ای در دانشگاه خلیج‌ فارس

استاندار بوشهر از راه‌اندازی رشته‌های مرتبط با انرژی هسته‌ای در دانشگاه خلیج‌فارس بوشهر خبر داد و گفت: در این راستا با مشارکت سازمان انرژی اتمی ایران ۲ هنرستان در حوزه فناوری هسته‌ای در بوشهر ایجاد می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، احمد محمدی‌زاده ظهر امروز در کنفرانس دوسالانه بین‌المللی هوش مصنوعی و علوم داده در دانشگاه خلیج‌فارس بوشهر با اشاره به اینکه تصمیمات رئیس سازمان انرژی اتمی ایران جهادی و به موقع است اظهار داشت: آغاز ساخت آب‌شیرین‌کن به ظرفیت 70 هزار مترمکعب در جوار نیروگاه اتمی بوشهر با تأکیدات رئیس سازمان انرژی اتمی ایران اجرایی شد و اکنون روند ساخت آن تسریع یافته است.

وی با بیان اینکه این آب‌شیرین‌کن تا ظرفیت 150 هزار مترمکعب قابل توسعه و گسترش است گفت: علاوه بر این، ساخت 2 نیروگاه اتمی دیگر هر کدام به ظرفیت یک‌هزار و 75 مگاوات در جوار نیروگاه فعلی اتمی بوشهر در ساخت است که با تکمیل و بهره‌برداری از آن تولید برق هسته‌ای به بیش از 3 هزار مگاوات افزایش می‌یابد.

استاندار بوشهر ساخت 2 هنرستان در حوزه فناوری هسته‌ای در بوشهر را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: با موافقت رئیس سازمان انرژی اتمی ایران ساخت 2 هنرستان مرتبط با فناوری هسته‌ای در مرکز استان بوشهر ساخته و راه‌اندازی می‌شود که یکی از آنها در حال اجرا است و طراحی بعدی نیز در هنرستان حاج جاسم بوشهر برنامه‌ریزی شده است.

محمدی‌زاده تحول در ساختار علمی دانشگاه خلیج‌فارس در زمینه انرژی هسته‌ای را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: با شکل‌گیری یک دانشکده در این حوزه، رشته‌های مرتبط با انرژی هسته‌ای در دانشگاه خلیج‌فارس بوشهر راه‌اندازی می‌شود.

وی گسترش و توسعه هوش مصنوعی در صنایع مختلف را مورد اشاره قرار داد و گفت: در این راستا برای تحول در بخش‌های مختلف طراحی لازم شده است.

انتهای پیام/190/.

دیگر خبرها

  • حضور ۱۶ هزار بوشهری در کنکور/ ۶۳ درصد شرکت‌کنندگان خانم هستند
  • رقابت بیش از ۱۶ هزار داوطلب کنکور در استان بوشهر
  • واگذاری سهام باشگاه پرخرج به هلدینگ خلیج فارس غیرقانونی است
  • چرا از هلدینگ خلیج فارس سهمی به بچه‌های خلیج فارس نرسد؟
  • رونمایی از تصویر سازی گرافیکی میرمهنای بندر ریگی در بوشهر
  • رشته‌های هسته‌ای در دانشگاه خلیج فارس ایجاد می شود
  • برگزاری کنفرانس هوش مصنوعی در بوشهر+ تصویر
  • تولید برق هسته‌ای به بیش از ۳۰۰۰ مگاوات افزایش می‌یابد
  • رونمایی از دستاوردهای جدید صنعت هسته‌ای
  • ایجاد رشته‌های هسته‌ای در دانشگاه خلیج‌ فارس