Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-16@12:04:33 GMT

مردم زدن ماسک را جدی گرفته‌اند

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۳۱۲۸۱

مردم زدن ماسک را جدی گرفته‌اند

ایران اکونومیست-رئیسی گفت: مردم زدن ماسک و بیماری کرونا را جدی گرفته و کار‌های پیشگیری را انجام داده‌اند.

علیرضا رئیسی، معاون بهداشت وزارت بهداشت صبح امروز در جلسه قرارگاه بهداشتی امام رضا که در ستاد کل نیروهای مسلح برگزار شد، اظهار کرد: نیروهای مسلح از ابتدای شیوع بیماری کرونا همواره در کنار وزارت بهداشت بوده و اقدامات بسیار خوبی در زمینه پیشگیری و انجام طرح های پژوهشی و درمانی انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: نیروهای مسلح تمام بیمارستانها و مراکز درمانی خود را برای بستری بیماران کرونایی در اختیار وزارت بهداشت قرار داده و در زمینه تولید حفاظتی لوازم فردی مانند ماسک و مواد شوینده و همچنین بحث نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی کمک زیادی به وزارت بهداشت کرده‌اند.

معاون بهداشت بهداشت تاکید کرد: یکی از موضوعات مهم که در این جلسه بحث و بررسی شد؛ پیش‌بینی‌های لازم در آینده در خصوص بیماری کرونا بود که نیروهای مسلح برای کمک بیشتر و تجهیز بیمارستان ها و مراکز درمانی در این خصوص اعلام آمادگی کردند و نیروهای مسلح در زمینه انجام طرح های پژوهشی در خصوص واکسن و دارو و کارهای پیشگیرانه اقدامات موثری را انجام داده اند.

رئیسی تصریح کرد: در زمینه تهیه دارو اقدامات خوبی در کشور انجام گرفته و فاز دوم این کار طی شده است. امیدواریم تا پایان مهر یا آبان سال آینده واکسن در کشور به مرحله تولید رسیده و در دسترس مردم قرار بگیرد اما موضوع مهم پیشگیری و مراقبت صحیح در بیمارستان ها است.

او بیان کرد: در حال حاضر مردم زدن ماسک و بیماری کرونا را جدی گرفته و کارهای پیشگیری را انجام داده اند، این مسئله مهم تر از تولید واکسن است. طبق پیش بینی ها ما تا یکسال دیگر با کرونا زندگی کنیم.

معاون بهداشت وزارت بهداشت در پایان یادآوری کرد: در تمام دنیا هیچ داروی موثری برای درمان بیماری کرونا وجود ندارد و مهم ترین درمان پیشگیری است .

باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: وزارت بهداشت بیماری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۱۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی وزیر کشور از عملیات وعده صادق نیرو‌های مسلح



به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور، متن پیام احمد وحیدی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَ کانَ حَقًّا عَلَیْنا نَصْرُ الْمُؤْمِنِینَ‌

«عملیات وعده صادق» غیورمردان نیروهای مسلح که در پاسخ به حمله وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی به کنسولی ایران در سوریه و شهادت چند تن از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان انجام شد، اراده قوی جمهوری اسلامی در انتقام از مجرمان را به منصه ظهور گذاشت.

عملیات تنبیهی که در پی فرمان رهبر معظم انقلاب و مطالبه و حمایت ملت سرافراز ایران انجام شد و موجی از شادی را در بین مردم منطقه ایجاد کرد، پاسخی بی سابقه به جنایات رژیم اشغالگر قدس است که بی‌شرمانه تمامی قواعد و قوانین بین‌المللی و انسانی را نقض می‌کند.

پیام این عملیات، مقابله با عامل اصلی بی ثباتی در منطقه و همچنین پرچمداری ایران در حمایت از جبهه مقاومت و مستضعفان عالم است که گفتمان اصلی انقلاب اسلامی، سیره بنیانگذار کبیر آن و هدایت‌های داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی بر این راهبرد استوار است.

اینجانب، ضمن تبریک این عملیات غرورآفرین به فرماندهی معظم کل قوا و ملت شریف ایران، از شورای عالی امنیت ملی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش جمهوری اسلامی ایران، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و ستاد کل نیروهای مسلح که با این اقدام مقتدرانه، پوشالی بودن این رژیم را بیش از پیش نشان دادند، قدردانی می کنم و یاد شهدای گرانقدر جبهه مقاومت را گرامی می‌دارم.

احمد وحیدی
وزیر کشور

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • قدردانی وزیر کشور از عملیات وعده صادق نیرو‌های مسلح
  • مهاجری: طبیعی است که رسانه‌های اسرائیلی عملیات وعده صادق را ناموفق نشان بدهند/ عملکرد غلط صدا و سیما باعث شده مردم اخبار فضای رسانه‌ای غیر رسمی را بخوانند/ الآن چاره‌ای جز این نیست که نیروهای مسلح چهره‌های رسانه‌ای و رسانه‌های معتبر داخلی را توجیه کنند
  • تاکید وزارت بهداشت بر سبوس دار کردن «نان»
  • توصیه‌هایی برای پیشگیری از بیماری‌های شایع در فصل بهار/ از آلرژی فصلی تا ابتلا به آنفلوآنزا و کرونا
  • چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
  • دلیل تاکید وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» چیست؟
  • روسیه: اوکراین بیش از هزار و ۲۰۰ نظامی دیگر را از دست داد
  • انجام ۹۰۰ هزار نوبت واکسیناسیون رایگان دام‌ در رامهرمز
  • سلامت مردم قربانی توسعه صنعتی نمی‌شود