Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-16@05:41:26 GMT

تهاتر بدهی دولت به قرارگاه خاتم‌الانبیاء با نفت

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۳۱۲۹۱

تهاتر بدهی دولت به قرارگاه خاتم‌الانبیاء با نفت

خبرگزاری فارس: به نقل از خانه ملت، سردار سعید محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) با اشاره به بدهی نزدیک به ۵۰ هزار میلیارد تومانی دولت به این قرارگاه، گفت: به دنبال برگزاری جلسات متعدد قرارگاه در سال جاری با رئیس سازمان برنامه بودجه و هیات رئیسه مجلس پیشنهاد شد؛ ۸۱ پروژه مهم، ملی و تاثیرگذار تا خرداد ۱۴۰۰ تکمیل شوند، اما این پرژوه‌ها به منابع مالی بالای نیاز دارند به همین دلیل از ظرفیت‌های موجود در قانون برنامه بودجه نهایت استفاده را خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اگرچه در قانون بودجه تهاتر اموال اداری دولت، تهاتر نفت و استفاده از اوراق تسویه خزانه قید شده است تا دولت بتواند دیون خود را تسویه کند، اما علیرغم این ظرفیت‌های خوب در قانون، به دلیل بروکراسی اداری، تهاتر به کندی پیش می‌رود به همین دلیل مقرر شد؛ به‌منظور تسریع در بهره‌برداری از پروژه‌های ملی در سال جهش تولید، به این مهم سرعت بخشیده شود.

سردار محمد با بیان اینکه قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) موافق تهاتر نفت و اموال دولتی به‌منظور پس‌گیری طلب‌های خود از دولت است، افزود: این اموال در ادامه به نقدینگی تبدیل شده و به پروژه‌ها تزریق می‌شود.

فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) "تعریف طرح‌های سودآور در فرابورس به صورت پذیره‌نوسی"، مسیر دیگر قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) برای دستیابی به درآمد جهت تکمیل پروژه‌های ملی عنوان کرد و توضیح داد: این مسیر هم با وزارت اقتصاد و سازمان بورس طراحی شده و امید است در ابتدای ۶ ماه دوم سال عرضه خوبی داشته باشیم تا علاوه‌بر هدایت منابع و سرمایه‌های مردمی به سمت تولید و اشتغال، پروژه‌های بزرگ، تاثیرگذار که در چارچوب اقتصاد مقاومتی قرار گرفته را تکمیل کنیم.

منبع: فردا

کلیدواژه: بورس تهاتر بدهی دولت قرارگاه خاتم الانبیا نفت قرارگاه خاتم الانبیاء

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۱۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت موضوع تقسیم استان تهران را با مطالعه دقیق‌تر و همه جانبه‌تر دنبال کند

به گزارش «نماینده»، جعفر شربیانی در مراسم افتتاح دسترسی جنوبی به حرم حضرت عبدالعظیم از بزرگراه آوینی و رونمایی از ناوگان ماشین آلات سنگین با بیان اینکه در مدیریت شهری فعلی می خواستیم که از اعتبارات عظیم‌ تهران در حوزه‌های مختلف در شهرستان ری استفاده کنیم، اظهار کرد: امروز علاوه بر این دسترسی که افتتاح شده، پروژه‌هایی در این منطقه در حال اجرا است بگونه‌ای که در محور شهید رجایی در حال تکمیل دسترسی یک محور در دستور کار قرار دارد که در بهبود ترافیک بهشت زهرا موثر است و همچنین برای دسترسی مردم کهریزک به بزرگراه خلیج فارس از طریق بودجه شهر آفتاب در حال تکمیل است.

وی افزود: باید گفت که یکی از موضوعات مهم در دوره های فعلی توجه به مشکلات و زیرساختهای ری است که شکاف زیادی را با مناطق دیگر ایجاد کرده و سعی کردیم با اجرای این پروژه ها فاصله را کوتاه کنیم، بگونه‌ای که بیش از ۴ دهه است که مردم و مسئولین مطالبه دارند که مسایل تهران مثل پسماند، فاضلاب، آسیبهای اجتماعی و جمعیتی تهران به شهرری سر ریز نشود که باید با فعالیت بیشتر و تعریف پروژه های بیشتر جبران کنیم.

شربیانی افزود: درخواست کردیم این پل به نام یکی از شهدای مدافع حرم در شهرری نامگذاری شود و همچنین در مورد نقش حرم عبدالعظیم و نقش تاریخی حرم اعلام کردیم که هر نوع توسعه در ری باید با محوریت حرم عبدالعظیم باشد و مصوبه کمیسیون ماده ۵ در مورد طرح توسعه پیرامون حرم بعد از ۹ سال رخ داد و بوستان ۲۰ هکتاری در شهرری در حال شکل گیری است.

وی با اشاره به اینکه نگاهی به وضعیت درآمدی منطقه می‌کردم و دیدم که ۱۰۰۰ میلیارد درآمد را به خزانه واریز کرده است، گفت: دقت داشته باشید که اعتبارات پروژه‌های شهرداری که در این منطقه هزینه کرده و تخصیص می دهد بسیار بیشتر از این اعداد است.

وی افزود: در رسانه ها در مورد تقسیمات کشوری اخباری مبهم و غیرشفاف شنیدیم که ظاهرا دولت در تلاش برای تقسیم استان تهران است و توصیه می‌کنیم به دولت که در این حوزه های حساس حتما با مطالعه دقیق تر و همه جانبه تر دنبال کند.

دیگر خبرها

  • دشمن تجاوزی داشته باشد با پاسخ مهلک پدافند هوایی مواجه خواهد شد
  • ببینید | تشریح عملیات موشکی و پهپادی وعده صادق از زبان فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیاء
  • تجاوز دشمن با پاسخ مهلک پدافند هوایی مواجه می‌شود
  • نگاه مدیریت شهری به قرارگاه خاتم‌الانبیا نگاه سرمایه ای است
  • صرف ۱۳۰ میلیارد تومان اعتبار جهت ساخت تقاطع شریعتی خرم‌آباد
  • تقاطع غیرهمسطح شهدای جاویدالاثر خرم‌آباد افتتاح شد
  • افتتاح تقاطع شهدای جاویدالاثر خرم‌آباد
  • سردار عابد: قرارگاه خاتم ما می‌توانیم‌ را تحقق عینی بخشید‌
  • دولت موضوع تقسیم استان تهران را با مطالعه دقیق‌تر و همه جانبه‌تر دنبال کند
  • احداث تقاطع غیرهم‌سطح شریعتی خرم‌آباد با اعتبار130میلیارد تومان