Web Analytics Made Easy - Statcounter

مادر شهید سهرابیان فرزند شهیدش را دلباخته انقلاب خواند و گفت: شهید به من می گفت مادر دعا کن در راه اسلام تکه تکه شوم.

خبرگزاری شبستان- گرگان؛ ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان در «سه شنبه های تکریم» این هفته به دیدار خانواده شهید «علی اکبر سهرابیان» رفت. شهیدی از شهر سرخنکلاته گرگان که در منطقه هورالعظیم به شهادت رسیده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

محفل بسیار صمیمی و خوبی انجام شد، حضور حجت الاسلام بابامحمدی امام جمعه شهر و برخی از مسئولان و کارکنان نیروی انتظامی شهرستان گرگان به همراه مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان گلستان فضای این دیدار را وزانت خوبی بخشیده بود.

 

 

منزل پدر شهید سهرابیان در حاشیه شهر سرخنکلاته قرار داشت، یک خانه بسیار ساده اما صفا، امید و شادابی در آن هویدا بود، در چند دیوار خانه، تمثال هایی از شهید سهرابیا نصب شده بود.

 

پدر شهید به گرمی از همه استقبال کرد، گرچه کهولت سن داشت اما با چشمان مهربانی همه ما را دعوت به اندرونی خانه کرد.

 

 

در کنار او مادر شهید که خودش نیز از مجاهدان هشت سال دفاع مقدس نیز بود، حضور داشت، مسرت و شادابی در صدای او به خوبی قابل حس بود.

 

در ابتدای این دیدار امام جمعه شهر ضمن یادآوری نزدیک بودن ایام محرم و ذکر مصائب امام حسین(علیه السلام) بر لزوم عزاداری محرم از طریق سیاه پوش کردن معابر و حضور پر رنگ در فضای مجازی تاکید داشتند.

 

 

وی حضور میدانی جوانان در کمک های مومنانه را بسیار خوب ارزیابی کرد و بر ادامه این مسیر سفارش کرد.

 

«مهدی بیکی» مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان نیز در ادامه با تقدیر از حضور امام جمعه و مسئولان در این دیدار، سه شنبه های تکریم را یکی از ضروری ترین و مهمترین طرح ها برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برشمرد و خانواده شهدا را به عنوان ولی نعمتان این انقلاب یاد کرد.

 

 

مادر شهید سهرابیان نیز ضمن نقل خاطراتی از فرزند شهیدش، از پشتکار، تلاش و اخلاص شهید بسیار یاد کرد.

 

وی فرزند شهیدش را دلباخته انقلاب می دانست و از قول او می گفت: شهید به من می گفت مادر دعا کن در راه اسلام تکه تکه شوم.

 

 

چقدر روحیه مادر شهید بالا و وصف ناشدنی بود، کسی که فرزندش را در راه این انقلاب و کشور از دست داده است اما بدون هیچ چشمداشتی، هنوزم مدافع این انقلاب و ولایت فقیه است.

 

خوشحالی و مسرت در کلام او کاملا مشهود بود، این خوشحالی مادر شهید نشان می دهد که «طرح سه شنبه های تکریم» چقدر ضروری و اثرگذار است.

 

 

پایان پیام/83

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح ملی سه شنبه های تکریم سه شنبه های تکریم کانون های مساجد گلستان مادر شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۱۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه به هیچ جریان سیاسی وابستگی ندارد

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان زنجان با بیان اینکه سپاه به هیچ جریان سیاسی وابستگی ندارد و اجازه بهره‌برداری از این مجموعه را هم به گروه‌ها نمی‌دهد، گفت: سپاه به نهادهای مختلف در جهت حرکت در مسیر انقلاب و نظام کمک و در کنار آنها حضور پیدا می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان، حجت‌الاسلام حسن بیگدلی، امروز_پنچشنبه ششم اردیبهشت- در نشست خبری با اشاره به نقش و تأثیر شهید مطهری در تقویت بنیان‌های نظری انقلاب و نظام اسلامی اظهار کرد: آثار این شهید گرانقدر امروز هم پاسخگوی نیازهای معرفتی است و بهره‌گیری از افکار و اندیشه‌های شهید مطهری، گام نهادن و طی مسیر درست را تضمین می‌کند.

وی افزود: سپاه پاسداران در عین اینکه یک مجموعه نظامی است، یک مجموعه عقیدتی و مذهبی نیز هست و نمی‌تواند از عقیده و اعتقاد الهی و قرآنی جدا باشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان ادامه داد: وظایف حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه در راستای تأمین و ترویج معارف انقلابی و روحیه جهادی، ارتقای بصیرت دینی و انقلابی، تعمیق بصیرت سیاسی و حکیمانه شدن رفتار سیاسی، پاسداری از انقلاب و ارتقای عمل مکتبی است.

وی با اشاره به اقدامات و برنامه حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان گفت: سال گذشته در حوزه سیاسی نزدیک به ۲۰ هزار جلسه بصیرتی برگزار شد و ۸۰ هزار نفر در برنامه‌ها و دوره‌های عقیدتی و معرفتی بسیج در استان حضور یافتند.

بیگدلی با بیان اینکه سپاه به هیچ جریانی وابستگی ندارد و اجازه بهره‌برداری از این مجموعه را هم به گروه‌ها نمی‌دهد، اظهار داشت: سپاه به نهادهای مختلف در جهت حرکت در مسیر انقلاب و نظام کمک و در کنار آنها حضور پیدا می‌کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی شده برای هفته عقیدتی و سیاسی گفت: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، حضور در نماز جمعه و اجتماعات مختلف برای تبیین مباحث عقیدتی و سیاسی، برگزاری همایش حکمت مطهر، مسابقات قرآن و آثار شهید مطهری، مسابقات ورزشی، زنگ سپاس از مقام معلم، نشست‌های معرفتی و بصیرتی، تولید محتوا بر اساس آثار شهید مطهری و به اشتراک‌گذاری آنها در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و برگزاری نمایشگاه کتاب از جمله این برنامه‌هاست.

کد خبر 747778

دیگر خبرها

  • نوه امام خمینی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود /یک مورخ باید شجاع باشد و از پروپاگاندای رسانه‌ای نترسد
  • سپاه به هیچ جریان سیاسی وابستگی ندارد
  • دیدار مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران با فرزند شهید مبارزی
  • علم الهدی: دشمنان اسلام چشم به ولایت معصوم دارند
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • اشراقی: ملاک اندیشه‌های امام، رهبر انقلاب هستند
  • علم الهدی: دشمنان اسلام از مسائل سیاسی عبور کرده و چشم به ولایت معصوم دارند
  • «وعده صادق» اخلاقی‌ترین عملیات تاریخ نظامی جهان بود
  • مراسم معارفه حجت‌الاسلام عبدالعلی توجهی، تولیت مدرسه عالی شهید مطهری برگزار شد
  • مأموریت ارتش دفاع از تمامیت ارضی و حفظ استقلال کشور است