Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-20@06:18:21 GMT

تولید ۳۱۱ تن گوشت مرغ در شهرستان مهرستان

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۳۱۳۷۵

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرجهاد کشاورزی مهرستان سیستان و بلوچستان گفت: بیش‌از ۳۱۱تن گوشت مرغ با جوجه‌ریزی ۱۸۳ هزار قطعه در واحدهای صنعتی این شهرستان تولید وروانه بازار مصرف شد.

عبدالله سپاهی افزود: هم‌اینک هشت واحد صنعتی پرورش مرغ گوشتی در مهرستان با ظرفیت جوجه‌ریزی ۶۰۰ هزار قطعه در سال مشغول فعالیت است که توان تولید سالیانه ۱۰۲۱ تن گوشت مرغ را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: هم‌اینک دو واحد جدید پرورش مرغ گوشتی هر کدام به ظرفیت ۲۰ هزار قطعه در هر دوره با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصد در حال ساخت است. 

مدیر جهاد کشاورزی مهرستان افزود: با ایجاد ۱۰ واحد جدید پرورش مرغ گوشتی نیاز کامل شهرستان به گوشت مرغ تأمین خواهد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جهاد كشاورزي سيستان و بلوچستان تولید گوشت مرغ استانی اقتصادی گوشت مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۱۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای سامانه توزیع هوشمند مرغ گرم در تویسرکان

به گزارش جام جم آنلاین همدان، سجاد محمداصغری با اشاره به افزايش تولید گوشت مرغ در تویسرکان طی سال گذشته اظهار کرد: میزان جوجه ریزی در سال ۱۴۰۲، ۴ میلیون و ۱۹۴ هزار و ۸۴۲ قطعه بوده است.

وی با بیان اینکه این میزان نسبت به سال ۱۴۰۱، افزایش ۴۷ درصدی داشته به طوری که میزان جوجه‌ریزی سال ۱۴۰۱، ۲ میلیون و ۸۵۵ هزار قطعه ثبت شده است افزود: این مهم بیانگر تعامل سازنده بین واحدهای تولیدی و مسئولان سازمان جهاد کشاورزی است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان‌ تویسرکان یادآور شد: میزان گوشت مرغ تولیدی در شهرستان طی سال پیش بیش از ۸ هزار تن و در سال ۱۴۰۱، ۵ هزار و ۶۰۰ تن بوده است.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر هیچ مشکلی در تامین و تولید مرغ گرم وجود ندارد خاطرنشان کرد: گوشت مرغ شهرستان با همکاری یکصد واحد مرغداری فعال تولید می‌شود.

محمداصغری تصریح کرد: وضعيت جوجه‌ریزی و تولید مرغ در سال جاری نیز از روند مطلوبی برخوردار است به طوری که در فروردین ماه ۳۰۰ هزار قطعه جوجه ریزی در مرغداری‌های شهرستان انجام شده است. 

وی در پايان به اجرای سامانه توزیع هوشمند مرغ در تویسرکان اشاره کرد و گفت: این مهم در حال انجام و در مرحله نصب کارتخوان است به نحوی که از مرحله تولید تا توزیع به صورت هوشمند رصد می‌شود.

دیگر خبرها

  • ۲۳ مزرعه پرورش مرغ مادر گوشتی در زنجان فعال است
  • ۳۲۷ واحد مرغداری در سیستان و بلوچستان در حال ساخت است
  • اختصاص قطعه زمین مسکونی به زوج های جوان در سهند
  • اجرای سامانه توزیع هوشمند مرغ گرم در تویسرکان
  • رشد ۴۷ درصدی جوجه‌ریزی در تویسرکان
  • ۴۷ هزار و ۶۸۶ تن محصولات دامی در خمین تولید شد
  • رتبه نخست گیلان در تولید مرغ اجداد در کشور
  • جوجه ریزی یک میلیون و ۸۰۰ هزار قطعه در سیستان و بلوچستان
  • یک میلیون و ۸۰۰ هزار قطعه جوجه‌ریزی در واحدهای مرغداری سیستان و بلوچستان
  • رشد ۴۷ درصدی جوجه‌ریزی در شهرستان تویسرکان