Web Analytics Made Easy - Statcounter

خدانظر دریکوند روز سه شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان پلدختر اظهارداشت: حدود پنج سال است که سند توسعه استان در راستای مشخص کردن میزان عملکرد هردستگاه در طول سال  تا سال ۱۴۰۰ طراحی شده و سهم هر دستگاه نیز در این سند مشخص شده است.

وی افزود: بر اساس این سند که  متولی آن برنامه و بودجه است برای نخستین بار عملکرد مدیران شهرستانی امسال پیگیری و مدیران باید با توجه به قانون مدیریت و خدمات کشوری برنامه مدیریتی خود را از ابتدای سال به فرمانداری ارایه و یک سوم نمره و ارزشیابی را مدیران کل از فرماندار پیگیر می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بازرسی استانداری لرستان بیان کرد: بازرسی شهرستان از امروز برنامه مدیران دستگاه های اجرایی دریافت کند و در پایان سال مدیر مربوطه موظف است مستندات خود را در رابطه با اجرای این برنامه ها ارائه دهد.

وی افزود: براساس قانون شورای حل اختلاف دستگاه های اجرایی هیچ دستگاهی حق طرح دعاوی در محاکم قضایی علیه دستگاه دیگر را ندارد.

دریکوند بر در دسترس بودن مدیران در ملاقات چهره به چهره با مردم تاکید کرد و  یادآور شد: با توجه به فشارهای اقتصادی، تحریم و فشار شرایط کرونا باید مدیران در روزهای ملاقات مردمی با حضور در محل کار خود مردم را توجیه و تکریم کنند تا زمینه بدبینی آنها  ایجاد نشود.

وی بر نظارت فرماندار و بخشداران بر هزینه اعتبارات تاکید کرد و افزود: برخی دهیاری ها به جهت عدم نظارت کافی اعتبارات را هزینه نمی کنند و برگشت خورده می شود.

مدیرکل بازرسی استانداری لرستان گفت: بر اساس قانون خدمات کشوری هر دستگاه یک بازرس ویژه برای برخورد با سو استفاده کنندگان از موقعیت شغلی دارد و مدیری که نواقصی در حوزه عملکرد خود ببیند باید آن را گزارش کند در غیر این صورت تخلف محسوب می شود.

وی افزود: با توجه به بند ۳۲ قانون آیین دادرسی وزارت خانه ها ، بانک ها ، شهرداری و تمام دستگاه ها می توانند علاوه بر وکلا از کارشناسان اداره خود با رشته حقوق و ۲ سال سابقه کار قضاوت به عنوان وکیل استفاده کنند.

دریکوند یادآورشد: سامانه ۱۱۱ یا سامد ( سامانه ارتباط مردم با دولت)روزانه در استانداری یک مدیر برای پاسخگویی به مردم حضوردارد و مردم می توانند از طریق این سامانه مستقیم با مدیر مربوطه ارتباط حاصل کنند و مدیران باید این مطلب در حوزه کاری خود به مردم اطلاع رسانی کنند.

مدیرکل بازرسی استانداری لرستان از مدیران ، نیروهای مسلح ، خیران و همه کسانی که در جریان سیل و شرایط کرونا به مردم خدماتی ارایه دهند و تلاش کردند، تقدیر کرد.

برچسب‌ها پلدختر جلسه شورای اداری سیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پلدختر جلسه شورای اداری سیل پلدختر جلسه شورای اداری سیل مدیرکل بازرسی استانداری لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۱۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ مسئولان به مطالبات مردم در شبکه باران

روابط عمومی صدا و سیمای گیلان اعلام کرد: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری در حوزه جهاد تبیین و پاسخگو بودن مسئولان به مردم و اجرای اصل مطالبه گری رسانه ملی عوامل برنامه ساز سیمای این مرکز درصدد تهیه برنامه‌ای با عنوان «پاسخ» برآمدند.

این برنامه به دلیل ویژگی مطالبه گری که دارد شفاف و بدون تعارف دغدغه‌های مردم را پیگیری می‌کند. 

ذات و ماهیت این برنامه به دنبال طرح خواسته‌های مردم و پیگیری پاسخ آن از مدیران استان گیلان است. 

شفاف سازی، ترویج و توسعه و افزایش ظرفیت پاسخگویی مدیران اجرایی و پیگیری مشکلات اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی گیلان با حضور مدیران کل، روسای سازمان‌ها و نهاد‌های مختلف استان از اهداف برنامه «پاسخ» است. 

این برنامه با بخش‌های گفتگو با مهمان، گزارش مردمی، تصاویر ارسالی مردم و سوالات مردمی همراه با مشاوره اساتید دانشگاه و کارشناسان و نخبگان استان چهارشنبه هر هفته از ساعت ۲۱:۳۰ به مدت ۶۰ دقیقه به طور زنده از شبکه باران به روی آنتن می‌رود.

عوامل برنامه تلویزیونی «پاسخ» عبارتند از:

تهیه کننده: محمود رحمتی، دستیار تهیه: زهرا فقیری، کارگردان: مهرداد محزون، مجریان: مهدی لطفی، شهریار سروری

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • استاندار لرستان: وضعیت اعتبارات مصوباتی که به اتمام نرسیده‌اند، پیگیری می‌شوند
  • تأکید استاندار بر پیگیری اعتبارات طرح‌های نیمه تمام لرستان
  • رعایت عدالت و کرامت انسانی رویکرد مدیران لرستان باشد
  • توسلی: رفتار دولت با مردم در بحث خودرو توهین‌آمیز است/ مجلس نظارت جدی بر عملکرد دولت را پیگیری می‌کند + فیلم
  • جریمه ۳ میلیارد تومانی صنوف متخلف لرستان
  • پاسخ مسئولان به مطالبات مردم در شبکه باران
  • توسلی : رفتار دولت با مردم در بحث خودرو توهین‌آمیز است/ مجلس نظارت جدی بر عملکرد دولت در زمینه خودرو را پیگیری می‌کند + فیلم
  • دهن‌کجی منطقه آزاد بوشهر به مردم؟!
  • دهن‌کجی منطقه آزاد بوشهر به مردم با انتصاب مدیران پروازی
  • اولتیماتم ‌‌استانداری به مدیران بی‌برنامه سیستان و بلوچستان