Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیکر مطهر استوار دوم شهید «میلاد صیادی» از نیرو‌های مرزبانی، امروز در اسلام‌آباد غرب تشییع و به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمانشاه، پیکر مطهر استوار دوم میلاد صیادی جوان ۲۱ ساله اهل اسلام آیادغرب امروز بر روی دستان مردم قدرشناس و خداجوی شهرستان اسلام آباد غرب تشییع و به خاک سپرده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیکر این شهید والامقام امروز در در باغ رضوان اسلام‌آباد غرب بر روی دستان مردم شهید‌پرور این شهرستان تشییع و در زادگاهش روستای چقاجنگه (اسلام‌آباد غرب) به خاک سپرده شد.

شهید «میلاد صیادی» در راه حفظ امنیت کشور در مرز استان آذربایجان غربی به درجه رفیع شهادت نائل شد.

گفتنی است، شهید میلاد صیادی از مرزبانان پاسگاه مرزی زینی شهرستان ارومیه بود که روز جمعه ۱۷ مرداد ماه جاری در درگیری با گروهک‌های تروریستی به شهادت رسید.

پایان پیام/66

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهید مرزبانی تشییع کرمانشاه اسلام آباد غرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۱۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیدا شدن جسد ۳ کارگر راه آهن در شهرستان خاش

یک منبع کارگری در سیستان و بلوچستان از پیدا شدن پیکر بیجان سه نفر از ۴ کارگر راه‌آهن در سیلاب منطقه «کارواندر» شهرستان خاش خبر داد.

به گزارش ایلنا، یک منبع کارگری گفت: روز دوشنبه (۲۷ فروردین ماه) پیکر سه مفقودی که ناپدید شده بودند، حدودا ۵ کیلومتر پایین‌تر از محل حادثه یافت شدند و تلاش برای پیدا کردن نفر چهارم از سوی امدادگران و مردم محلی همچنان ادامه دارد.

از قرار معلوم هویت این سه کارگر که گفته می‌شود از مهندسین راهسازی راه آهن بودند «احسان نظری»، «محمدرضا ریحانی» و «منصور دلیری» اعلام شده است که همگی ساکن رفسنجان هستند.

دیگر خبرها

  • تشییع و خاکسپاری مادر شهید قاسمی در آران و بیدگل
  • روز ۱۹۵ طوفان‌الاقصی| ۸ شهید از جمله ۵ کودک در حمله به آوارگان
  • تشییع پیکر جانباز هشت سال دفاع مقدس
  • تشییع پیکر مطهر رزمنده دوران دفاع مقدس در شهرکرد
  • پیکر رزمنده دوران دفاع مقدس فردا تشییع و خاکسپاری می‌شود
  • تشییع پیکر ابوالشهداء حاج رجبعلی دهنوی در مشهد+عکس
  • تشییع و خاکسپاری مادر شهید کشمشی در کاشان
  • تشییع پیکر پدر ۳ شهید دفاع مقدس در حرم مطهر رضوی
  • پیدا شدن جسد ۳ کارگر راه آهن در شهرستان خاش
  • پایان فعالیت صید و صیادی در دریاچه پشت سدارس