Web Analytics Made Easy - Statcounter

در بحث بیمه خبرنگاران هیچ‌گونه محدودیتی وجود ندارد و خبرنگاران و عکاسان می‌توانند در سامانه رسانه‌ای کشور عضو شوند و با ثبت آثار خود به صورت خودکار هویت آنها تأیید و به صندوق هنر معرفی می‌شوند. بنابراین ما آمادگی کامل برای بیمه کردن خبرنگاران و عکاسان را داریم.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، رمضانعلی معتمدی صبح امروز در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار که به صورت مجازی برگزار شد، گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید پاسخگوی خبرنگاران باشند، اینکه مدیران در اتاق خود را روی خبرنگاران می‌بندند یا روابط عمومی‌هایی که برای حضور خبرنگاران همکاری نمی‌کنند امر پسندیده ای نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حق قانونی یک خبرنگار مطالبه گری است و در همین راستا مدیران اجرایی باید پاسخگوی خبرنگاران باشند. خبرنگاران صدای مردم هستند و مسئولان باید صدای مردم را بشنوند و در این راستا مدیران باید با خبرنگاران همکاری کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان ادامه داد: مشکلات خبرنگاران بر کسی پوشیده نیست و باید به آن‌ها توجه و راهکارهای حل آن‌ها را بررسی کرد تا مشکلات این قشر بر طرف شود. در همین راستا پیشنهاد می‌کنم شورای راهبردی رسانه با حضور نمایندگان ارشاد و اصحاب رسانه تشکیل شود تا بتوانیم در طول سال مشکلات خبرنگاران را بررسی کرده و با پیشنهاد راهکار به قانونگذار این مشکلات را برطرف کنیم.

معتمدی ادامه داد: شورای اطلاع رسانی تسهیلگر ارتباط بین خبرنگاران و مسئولین دستگاه‌های اجرایی است شفافیت در بحث اطلاع رسانی باید دنبال شود، زیرا خبرنگاران و اصحاب رسانه در سخت‌ترین شرایط حضور دارند.

وی افزود: در بحث بیمه خبرنگاران هیچ‌گونه محدودیتی وجود ندارد و خبرنگاران و عکاسان می‌توانند در سامانه رسانه‌ای کشور عضو شوند و با ثبت آثار خود به صورت خودکار هویت آنها تأیید و به صندوق هنر معرفی می‌شوند. بنابراین ما آمادگی کامل برای بیمه کردن خبرنگاران و عکاسان را داریم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان بیمه روز خبرنگار بیمه خبرنگاری خبرنگاران و عکاسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۱۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طولانی شدن اختلال در سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک/ بازگشت نسخه‌های کاغذی به داروخانه‌ها

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد غلام نژاد گفت: برای جلوگیری از بروز مشکلات بیشتر برای بیمه شدگان، تصمیم گرفته شد با نسخ کاغذی بیماران و با همان محاسبات مالی که به صورت الکترونیک انجام می‌گرفت، به بیماران خدمات ارائه شود.

وی افزود: بیمه سلامت به هر نحو ممکن و به هر قیمتی که باشد سهم موظفی سازمان را به صورت کاغذی پرداخت می‌کند و مردم به هیچ عنوان پرداخت از جیب بیشتری نخواهند داشت.

غلام نژاد ادامه داد: با توجه به اینکه ظرفیت سامانه زیرساختی بیمه سلامت کم و دچار کندی بود، در راستای ارتقای زیرساخت‌های الکترونیکی سامانه الکترونیک بیمه سلامت؛ تصمیم اتصال به یک سامانه قوی‌تر در دستور کار قرار گرفت، اما در مسیر ارتقای سامانه با مشکلاتی مواجه شدیم.

مدیرکل بیمه سلامت استان تهران گفت: در این مسیر برای جلوگیری از بروز مشکلات بیشتر برای بیمه شدگان؛ تمهیداتی در مؤسسات طرف قرارداد، بیمارستان‌ها، آزمایشگاه‌ها، داروخانه و خصوصاً در داروخانه‌های بیماران خاص در نظر گرفتیم مبنی بر اینکه تصمیم گرفتیم نسخ کاغذی بیماران اعمال بشود و همان محاسباتی که قبلاً به صورت الکترونیک انجام می‌گرفت برای مردم به همان صورت انجام شود و مردم در این مسیر پرداخت بیشتری نداشته باشند.

غلام نژاد در خصوص زمانبندی رفع اختلالات سامانه گفت: ما نمی‌توانیم زمان مشخصی را اعلام کنیم، اما پیش بینی می‌کنیم که مشکلات ارتقای سامانه طی روزهای آینده برطرف شود.

وی افزود: ما یک سابقه‌ای از اطلاعات نسخه‌های الکترونیک بیماران خصوصاً از بیمارانی که به طور ماهانه و مستمر دارو دریافت می‌کردند را در سامانه‌هایمان داریم که می‌توانیم از این نسخه استفاده کنیم و مشکلی در تهیه داروی این عزیزان نظیر بیماران خاص صعب العلاج پیش نمی‌آید، برای آنهایی هم که جدید مراجعه می‌کنند از کلیه اساتید و پزشکان عزیز خواستیم که فعلاً تا اطلاع ثانوی نسخه کاغذی بنویسند.

مدیرکل بیمه سلامت استان تهران گفت: هموطنان می‌توانند از طریق سامانه استعلام سنجی بیمه شدگان بیمه سلامت با وارد کردن کد دستوری #۱۶۶۶* هر گونه سوال بیمه‌ای از سازمان بیمه سلامت دارند را مطرح و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مسئولان به فکر حل مشکلات معیشتی مردم باشند
  • نشست مدیران کل اتباع و بیمه سلامت استان بوشهر
  • بهروری و سرمایه گذاری در سال جدید در دستور کار دستگاه‌های استان باشد
  • دوره آموزشی آشنایی با قوانین بیمه و مالیات در صنعت گردشگری در ارومیه
  • طولانی شدن اختلال در سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک/ بازگشت نسخه‌های کاغذی به داروخانه‌ها
  • روند تصمیم‌گیری نسبت به حل مشکلات تولیدکنندگان قم تسریع شود
  • اهتمام مدیران برای اتمام طرح‌های نیمه تمام شهرستان آستارا
  • رفع اختلال سامانه نسخه‌نویسی بیمه سلامت تا پایان هفته جاری
  • ادامه اختلال در سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک و مشکلات داروخانه ها/ پاسخ بیمه سلامت
  • مدیران ناکارآمد مصداق بارز خیانت به نظام و مردم هستند