Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین واکسن جهان علیه ویروس کرونا که در روسیه تولید شده، امروز به ثبت رسیده و در تاریخ اول ژانویه سال ۲۰۲۱ (۱۲ دی ماه سال جاری) به گردش عمومی در خواهد آمد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، خبرگزاری «نووستی» با استناد به استناد به اطلاعات ثبت دولتی داروهای وزارت بهداشت فدراسیون روسیه امروز گزارش داد که واکسن تولید شده علیه ویروس کرونا در تاریخ اول  ژانویه سال 2021 (12 دی ماه سال جاری) وارد گردش عمومی شده و در دسترس شهروندان قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بر اساس این اطلاعات، تاریخ ورود واکسن روسی ویروس کرونا به گردش عمومی، روز اول سال آینده میلادی تعیین شده است.

وزارت بهداشت روسیه، امروز نخستین واکسن در جهان برای پیشگیری از ابتلا به عفونت ویروس کرونا (کووید-19) که توسط مرکز تحقیقات ملی اپیدمیولوژی و میکروبیولوژی "گامالیا" (تحت نظارت وزارت دفاع روسیه) و با همکاری صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه تولید شده را ثبت کرده است.

"ولادیمیر پوتین" رئیس جمهوری روسیه امروز، سه‌شنبه ، در نشست با اعضای دولت از ثبت نخستین واکسن روسی علیه ویروس کرونا خبر داد. وی تأکید کرد که واکسیناسیون در روسیه باید داوطلبانه باشد.

پوتین همچنین گفت که یکی از دخترانش، واکسن کرونا را تزریق کرده و در حال حاضر وضعیت جسمانی او بسیار خوب است.

پوتین: دختر من هم علیه ویروس کرونا واکسینه شده استروسیه نخستین کشوری است که واکسن کرونا را ثبت می‌کند

پیش از این، مقامات وزارت بهداشت روسیه اعلام کرده بودند که واکسن تولید شده در مرکز تحقیقات ملی "گامالی" علیه ویروس کرونا، در تاریخ 12 آگوست (22 مرداد ماه) ثبت خواهد شد.

انتهای پیام/

R7535/P/S8,89/CT10 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا اخبار "روسیه" بیشتر بخوانید... واکسن کرونا در روسیه فعلاً برای کودکان تجویز نمی‌شود واکسیناسیون در روسیه ابتدا از گروه پر خطر آغاز می‌شود واکسیناسیون گسترده علیه کرونا در روسیه در سال ۲۰۲۱ ممکن خواهد بود قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... واکسن کرونا در روسیه فعلاً برای کودکان تجویز نمی‌شود واکسیناسیون در روسیه ابتدا از گروه پر خطر آغاز می‌شود واکسیناسیون گسترده علیه کرونا در روسیه در سال ۲۰۲۱ ممکن خواهد بود واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا اخبار "روسیه" پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ تیراندازی در اطراف کاخ سفید سبب خروج فوری ترامپ از محل کنفرانس خبری شد+ فیلم ۲ رویترز: تلاش اروپایی‌ها برای توافق با روسیه و چین درباره تمدید تحریم تسلیحاتی ایران شکست خورد ۳ اولین واکنش فرانسه و آمریکا به استعفای نخست‌وزیر لبنان ۴ ارائه قطعنامه ضد ایرانی آمریکا به تعویق افتاد ۵ ترفند جدید مثلث شوم برای دولت آتی لبنان و ۲ سناریوی احتمالی ۶ اذعان تحلیلگر مسائل نظامی رژیم صهیونیستی به دست برتر حزب الله در منطقه ۷ واکنش ارتش لبنان به یک شایعه و ادعای جدید درباره انفجار بیروت ۸ اعلان جنگ قبایل علیه آمریکایی‌ها؛ تأکید بر آزادی سوریه از لوث وجود اشغالگران و مزدورانشان مهمترین اخبار بین الملل نشست بررسی «روز مقاومت»/کاظمی قمی: مقاومت طرح نامشروع آمریکا را در منطقه به هم ریخت/ زارعی: مقاومت در حال توسعه نقش فرامنطقه‌ای است پارلمان لبنان: سقوط میشل عون به معنای جنگ داخلی است ارائه قطعنامه ضد ایرانی آمریکا به تعویق افتاد زارعی: لبنان با استعفای دیاب دچار بحران نخواهد شد / سه سناریو فراروی حزب الله مهمترین اخبار تسنیم سرلشکر سلامی: جهاد در سپاه بی‎وقفه و غیرمنقطع جاری است/ زبان سپاه زبان اسلام و انقلاب است روحانی: کلیات طرح فروش داخلی نفت و عرضه آن در بورس انرژی در جلسه دیروز سران قوا تصویب شد ادعای اسپوتنیک روسیه: پوتین ثبت اولین واکسن کرونا را اعلام کرد ویدئو کامنت | آیا انفجار بیروت از پیش برنامه‌ریزی شده بود؟ راه‌اندازی خط دائمی کشتیرانی ایران و روسیه از ماه آینده درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا اخبار روسیه ویروس کرونا اخبار روسیه شود واکسیناسیون علیه ویروس کرونا کرونا در روسیه واکسن کرونا تولید شده بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۱۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه خواستار بررسی تحریم اسرائیل در شورای امنیت شد

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از تاس، نبنزیا روز چهارشنبه (به وقت محلی) در نشست شورای امنیت درباره تحولات غرب آسیا و فلسطین با بیان اینکه غزه شاهد بروز یک فاجعه بی‌سابقه است، اظهار کرد: اما با این وجود، (رژیم) اسرائیل مانع ورود نیمی از کاروان‌های کمک‌های بشردوستانه به این منطقه می‌شود.

نماینده دائم روسیه در سازمان ملل با تاکید بر اینکه نقش آژانس امداد و کاریابی سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی (آنروا) باید به طور کامل احیا شود تا وضعیت فلسطینیان غزه بیش از پیش بحرانی نشود، خاطرنشان کرد: کل منطقه از عواقب و اثرات منفی تضعیف نقش آنروا، متأثر خواهد شد.

نبنزیا در ادامه با اشاره به پایبند نبودن رژیم صهیونیستی به قطعنامه‌های سازمان ملل، یادآور شد: قطعنامه شماره ۲۷۲۸ شورای امنیت سازمان ملل که خواستار برقراری آتش‌بس در نوار غزه در ماه رمضان بود، اجرایی نشد و به همین دلیل این شورا باید به فوریت موضوع اعمال تحریم‌ها علیه رژیم صهیونیستی را بررسی کند.

به گزارش ایرنا، گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که سرانجام پس از ۴۵ روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه ۱۴۰۲ (۲۴ نوامبر ۲۰۲۳) آتش بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و اسرائیل برقرار شد.

این وقفه در جنگ، هفت روز ادامه یافت و سرانجام صبح جمعه ۱۰ آذر (اول دسامبر ۲۰۲۳) آتش‌بس موقت به پایان رسید و رژیم اسرائیل حملات علیه غزه را از سرگرفت.

این رژیم برای جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

دیگر خبرها

  • گروه ۷ کشور‌های همکاری کننده با روسیه را تهدید به تحریم کرد
  • گروه ۷ کشورهای همکاری کننده با روسیه را تهدید به تحریم کرد
  • خاک افغانستان علیه هیچ کشوری استفاده نخواهد شد
  • چرا حمله موشکی «مشروع» بود؟ فهرست عملیات تروریستی و سایبری اسرائیل علیه ایران
  • اینفوگرافیک | ۴۵سال جنایت عبری علیه ایران
  • ۲۱ عملیات تروریستی و سایبری اسرائیل علیه ایران /چرا حمله سپاه «مشروع» بود؟
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • روسیه خواستار بررسی تحریم اسرائیل در شورای امنیت شد
  • ساخت واکسنی که می تواند با هر گونه ویروسی مبارزه کند
  • اتحاد روسیه و چین علیه آمریکا پس از حمله ایران به اسرائیل