Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد سعادتمند، مدیرعامل باشگاه استقلال در گزارش ماهانه وعده داد اکثر بازیکنان فعلی تیم را حفظ کنند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به نقل از رسانه باشگاه استقلال، احمد سعادتمند ، مدیرعامل باشگاه در گزارش ماهانه خود به هواداران اظهار داشت:

ابتدا اعیاد غدیر و قربان را به شما عزیزان تبریک می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز خبرنگار را هم به عزیزان رسانه تبریک عرض می‌کنم. همچنین پیروزی خوب دیشب را که مقابل سپاهان بدست آمد را به هواداران تبریک می‌گویم. امیدوارم با تلاش همه بازیکنان بتوانیم ادامه مسیر را در جام حذفی به خوبی طی کنیم.

وی ادامه داد:

بر حسب صحبت‌هایی که همیشه داشتیم، اخبار باشگاه را مستقیماً با هواداران در میان می‌گذاریم و همه فعالیت‌ها را به هواداران عزیز می‌گوییم، امروز خدمت شما هستم تا مطالبی را بیان کنم.

احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال گفت:

بحث اول اینکه، با تلاش خوب معاونت فرهنگی و ارتباطات خود و بچه‌های روابط عمومی باشگاه استقلال که زحمت کشیدند، سایت باشگاه استقلال را که از نواقص ما بود و در سه چهار ماه گذشته و حتی قبل‌تر در دسترس نبود، با طراحی نو در دسترس هواداران از امشب در دسترس قرار خواهد گرفت و اتفاقات خوبی را به مرور زمان در آنجا رقم می‌خورد. این یکی از مواردی بود که بابتش عزیزان به ما انتقاد می‌کردند و امیدوارم که از امشب این مشکل هم حل شود و بتوانیم از طریق سایت هم با هواداران در ارتباط باشیم.

سعادتمند ادامه داد:

موضوع بعدی که برای هواداران و خود باشگاه مهم است، بحث حفظ شاکله تیم است. تمام هم و غم ما این است که شاکله تیم را حفظ کنیم و همچنین برای تمدیدی‌ها هم لازم است بگویم با دو نفر از بهترین‌هایمان از یک ماه و نیم پیش صحبت کرده‌ایم و مذاکرات ادامه دارد. از امروز هم مذاکراتمان جدی‌تر و کاملاً رسمی ادامه پیدا می‌کند؛ برای اینکه ما می‌خواهیم تیم خود را حفظ کنیم و اجازه نمی‌‌دهیم که مثل سنوات گذشته تعداد زیادی از تیم جدا شوند؛ امسال این اجازه را نمی‌دهیم، ما اقداماتی هم جهت تقویت تیم برای سال بعد کرده‌ایم.

وی تصریح کرد:

با توجه به اینکه لیگ تمام نشده، خیلی حرفه‌ای نیست توسط یک سری عزیزانی که مراجعه می‌کنند و این داستان‌ها را همیشه داریم، با بازیکنان تیم‌های دیگر که در حال تلاش برای سقوط نکردن یا تلاش برای کسب سهمیه هستند، مذاکره کنیم. اخباری که الان منتشر می‌شود که فلان بازیکن با فلان تیم بسته، به نظر من شایسته نیست چون بازیکنانی که به تیم‌هایشان تعهد و قرارداد دارند، باید تا لحظه آخر برای تیم خودشان با تمام وجود تلاش کنند.

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت:

اگر بازیکنی را بخواهیم و آن بازیکن با جایی قرارداد داشته باشد،‌ قطعاً با مدیران آن باشگاه مذاکره می‌کنیم و بعد از لیگ با آن بازیکن صحبت می‌کنیم. تلاش می‌کنیم تا بتوانیم در کنار بازیکنان باکیفیتی که داریم،‌ چند بازیکن با کیفیت دیگر جذب کنیم.

سعادتمند گفت:

موضوع دیگری که برای برخی از عزیزان سوال بود، موضوع دیاباته است. دیاباته با باشگاه استقلال قرارداد دو ساله دارد و هم ما و هم او به قرارداد خود پایبند هستیم. او بازیکن ماست و جای نگرانی نیست و فقط ما باید در خصوص تامین اعتبار و پرداخت به موقع قراردادش اقدام درست و استانداردی را انجام دهیم که این موضوع در دستور کار قرار گرفته است چون ما به او نیاز داریم.

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت:

دیاباته به لحاظ فنی و اخلاقی بازیکن بسیار خوبی است. همچنین میلیچ هم بازیکن بسیار حرفه‌ای و رزومه بسیار خوبی است. قرارداد او هم دو ساله است و ما مذاکرات خود را با این دو عزیز بعد از پایان لیگ به صورت ادامه دار خواهیم داشت.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: احمد سعادتمند استقلال باشگاه استقلال احمد سعادتمند استقلال باشگاه استقلال مدیرعامل باشگاه استقلال احمد سعادتمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۱۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قول فراز کمالوند به هواداران نفت آبادان

به گزارش ورزش سه، در یکی از مسابقات حساس هفته بیست و سوم لیگ برتر عصر روز جمعه دو تیم خوزستانی و پایین نشین مسابقات به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه با برتری شاگردان سیروس پورموسوی در لحظات پایانی خاتمه پیدا کرد.

استقلال خوزستان و نفت آبادان در یک بازی مهیج و جذاب توانستند هواداران خوزستانی فوتبال ایران را راضی نگه دارند؛ در شرایطی که تا ثانیه‌های پایانی دربی استان خوزستان با تساوی یک بر یک ادامه پیدا می‌کرد، در نهایت استقلال خوزستان موفق شد گل برتری را وارد دروازه نفتی‌ها کند و یک برد مهم را جشن بگیرد.

این نتیجه اگرچه صنعت نفت آبادان را در پایین جدول نگه داشت تا همچنان یکی از گزینه‌های اصلی سقوط محسوب ‌شود اما اعضای این تیم همچنان به بقا در مسابقات امیدوار هستند. خصوصاً فراز کمالوند سرمربی تازه وارد برزیلی‌های ایران که در شروع کار خود توانست یک برد مهم را مقابل سپاهان جشن بگیرد.

کمالوند که در نشست خبری بعد از بازی با استقلال خوزستان هم به تمجید از شاگردان خود پرداخت و نفت آبادان را تیمی دانست که جایگاهش در پایین جدول رقابت‌ها نیست، در یک استوری اینستاگرامی به هواداران نفت آبادان قول داد که تا آخرین لحظه برای بقا بجنگند.

سرمربی با تجربه نفت آبادان بعد از شکست تیم مقابل استقلال خوزستان با انتشار تصویری از هواداران آبادانی حاضر در ورزشگاه غدیر اهواز نوشت: “ممنون از حمایت بی‌نظیر شما برایتان تا آخرین لحظه می‌‌جنگیم”،

نفت آبادان در شرایطی برای بقا در مسابقات می‌جنگد که در ۲۳ هفته گذشته امتیازات مهم زیادی را از دست داده و در هفته آینده از پرسپولیس در ورزشگاه خانگی خود یعنی تختی آبادان پذیرایی خواهد کرد. با این حال نفتی‌ها امیدوارند در هفت مسابقه باقی مانده شرایط خوبی را رقم بزنند و به قول مربی خود تا آخرین لحظه برای بقا بجنگند.

دیگر خبرها

  • آندره اونانا: مزد زحماتم را با لطف هواداران منچستریونایتد گرفتم
  • این بازیکن پرسپولیس در آبادان تشویق نخواهد شد
  • افضل: جریمه اعضای سپاهان برای دلخوشی هواداران بود
  • انصراف PSG: هیچ تیمی ستاره یونایتد را نمی‌خواهد
  • بیانیه تند ذوب‌ آهن علیه فحاشی‌های تیم کاله آمل؛ از نشان دادن برخی تصاویر شرمساریم!
  • بیانیه باشگاه ذوب‌آهن علیه فحاشی در لیگ بسکتبال کشور
  • آخر و عاقبت بمب نقل و انتقالات استقلال؛ ستاره‌ای که خاموش شد!
  • لطیفی: اختلاف مجیدی و سعادتمند یک جام از ما گرفت
  • نصرتی با گریه و گله از هواداران تراکتور، استعفا کرد
  • قول فراز کمالوند به هواداران نفت آبادان