Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@07:19:30 GMT

کرونا مسافران ناوگان عمومی یزد را تا یک دهم کاهش داد

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۳۱۶۱۱

کرونا مسافران ناوگان عمومی یزد را تا یک دهم کاهش داد

ایسنا/یزد رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد با بیان این‌ که استهلاک زیاد و مسافر کم، چالش جدی در حوزه اتوبوسرانی است، گفت: توسعه حمل و نقل درون شهری در یزد مستلزم تقویت زیرساخت‌های لازم و همچنین توجه به نیازهای آینده است.

«محمدرضا شفیعی» صبح امروز سه‌شنبه ۲۱ مردادماه، در جریان بازدید از دفتر خبرگزاری دانشجویان ایران- منطقه یزد، با اشاره به نقش فعالیت اصحاب رسانه در توسعه اجتماعی و فرهنگی جامعه، اظهار کرد: ارتقا کمی و کیفی خدمات به شهروندان از جمله مهمترین اولویت‌های اجرایی سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی انضباط در برنامه‌ریزی و ارائه خدمت را یکی از ضروری‌ترین ابزارهای موفقیت و رضایتمندی جامعه هدف دانست و افزود: با توجه به گستردگی فعالیت سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد، عدالت در توزیع منابع و مدیریت واحد حائز اهمیت است.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد در ادامه با بیان این‌که اعضای تحت پوشش این سازمان حدود ۱۴ هزار نفر هستند، گفت: توسعه حمل و نقل درون شهری در یزد مستلزم تقویت زیرساخت‌های لازم و همچنین توجه به نیازهای آینده است.

شفیعی با بیان این که مسافران حمل و نقل عمومی در شهر یزد یک دهم شدند، گفت: استهلاک زیاد و مسافر کم را چالشی مضاعف برای حوزه اتوبوسرانی در یزد است.

این مسئول توزیع ۱۶ هزار حلقه لاستیک در بازه زمانی شش ماهه و نوسازی و بهسازی ناوگان اتوبوسرانی را از جمله اقدامات انجام شده به منظور ارتقا کمی و کیفی خدمات سازمان حمل و نقل به همشهریان دانست و بیان کرد: در حال حاضر به دلیل شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت فاصله گذاری اجتماعی، ۲۰۰ دستگاه اتوبوس از ساعت ۶:۳۰ صبح تا ۹ شب به شهروندان ارائه خدمت می‌کنند.

وی تک شیفت شدن اتوبوس‌های درون شهری را از جمله اقدامات در دستور کار برای مقابله با شیوع کرونا عنوان و تصریح کرد: خوشبختانه در حال حاضر ۱۰۰ درصد اتوبوس‌های درون شهری یزد به کولر مجهز هستند.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد با بیان این‌که افزایش و ارتقاء خدمات در حوزه حمل و نقل بار و مسافر با چالش‌های جدی مواجه است، خاطرنشان کرد: افزایش ناگهانی قیمت اتوبوس‌ها و لوازم مصرفی و همچنین نبود یک سری اقلام مورد نیاز از جمله مهمترین چالش‌های سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی يزد حمل و نقل درون شهری شهرداري يزد درون شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۱۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابجایی ۹۲۰ هزار مسافر در شهرکرد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مهرداد میرزائیان گفت: در یک ماه گذشته ۹۲۹ هزار مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی شهری شهرکرد جابه جا شدند که از این تعداد بیش از ۶۹۴ هزار از ناوگان بخش خصوصی استفاده کردند.
وی ادامه داد: در یک ماه گذشته ۹۵۱ کارت بلیت الکترونیکی اتوبوس به فروش رسیده است.
میرزائیان ادامه داد: در راستای رفاه حال شهروندان در حال حاضر ۳ هزار کارت بلیت الکترونیکی دیگر خریداری شده که به زودی تحویل سازمان خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ناوگان سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان نوسازی می شود
  • ناوگان سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان نوسازی می‌شود
  • رشد ۳۱ درصدی جابه جایی مسافر با کمک ناوگان مسافربری جاده‌ای کرمان  
  • جابه‌جایی بیش از ۸۹هزار مسافر توسط ناوگان عمومی خراسان جنوبی
  • افزایش محدوده خدمات رسانی ناوگان اتوبوسرانی شهرداری بیرجند
  • جا به جایی بیش از ۸۹ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی
  • جابجایی ۹۲۰ هزار مسافر در شهرکرد
  • رشد ۱۵ درصدی جابجایی مسافر در راه‌آهن شمال‌غرب کشور
  • جابه‌جایی بیش از ۹۲۰ هزار مسافر با ناوگان حمل‌ونقل عمومی در شهرکرد
  • جابه‌جایی بیش از ۹۲۰ هزار مسافر با ناوگان حمل‌ونقل عمومی