Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،مهم‌ترین حوادث امروز سه شنبه ۲۱ مردادماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری خواهر زاده‌های قاتل درخاش

۲ جوانی که به دلیل اختلافات ملکی در یکی از محلات شهر "خاش" اقدام به قتل دایی خود کرده بودند پس از ۲ ماه فرار به دام افتادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ"ابراهیم کوچک زایی" فرمانده انتظامی شهرستان "خاش گفت: در خرداد ماه سال جاری و در پی اعلام یک مورد تیر خوردگی در یکی از محلات شهر خاش، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

او  افزود: با حضور کارآگاهان پلیس آگاهی در محل و انجام تحقیقات میدانی مشحص شد که ۲ جوان دایی خود را در حالیکه که سوار برخودروی شخصی اش بوده است با شلیک گلوله کلت کمری مجروح ساخته اند که این فرد پس از هماهنگی با اورژانس و انتقال او به بیمارستان بر اثر شدت خونریزی فوت می‌کند.

سرهنگ"کوچک زایی" افزود: با توجه به متواری بودن عاملان این جنایت تلاش برای دستگیری آن‌ها ادامه داشت تا اینکه چند روز قبل اخباری مبنی بر حضور مجدد قاتلان درسطح شهرستان به دست آمد.

فرمانده انتظامی شهرستان خاش تصریح کرد: در نهایت با تلاش شبانه روزی پلیس مخفیگاه عاملان این جنایت در یکی از محلات شهرخاش شناسایی و هر ۲ متهم طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اعتراف این ۲ جوان به قتل دایی خود به دلیل اختلافات ملکی خاطر نشان کرد: هر ۲ متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ"کوچک زایی" در پایان از شهروندان خواست: اختلافات خود را با دیگران تنها از طریق قانونی و مراجع قضائی بر طرف کنند و از هر گونه تسویه حساب شخصی و اقدام خودسرانه به شدت خودداری کنند تا شاهد وقوع جنایاتی این چنین نباشیم.

سارقان سیم برق هنگام سرقت به دام افتادند

فرمانده انتظامی شهرستان سیب و سوران از دستگیری ۲ سارق سیم و کابل برق هنگام سرقت خبر داد.

سرهنگ "غلامرضا توکلی" فرمانده انتظامی شهرستان سیب و سوران گفت: مأموران کلانتری ۱۱ در ساعات نیمه شب هنگام گشت زنی در سطح حوزه، ۲ جوان را که بالای ستون برق درحال قطع و سرقت کابل برق بودند مشاهده که در یک اقدام ضربتی و غافلگیرانه آن‌ها را دستگیر کردند.

او  افزود: مأموران در بازرسی از محل سرقت مقدار ۱۳۰ متر کابل و سیم برق مسی و یک عدد قیچی مخصوص برش سیم را کشف کردند.

سرهنگ توکلی بیان داشت: متهمان که چیزی برای کتمان نداشتند، پس از انتقال به کلانتری در بازجویی‌های تکمیلی پلیس به ۳ فقره سرقت سیم و کابل برق در سطح شهرستان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان سیب و سوران در خاتمه با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی تأکید کرد: بدون مشارکت و همراهی شهروندان، حصول امنیت مطلوب مقدور نیست.

او ضمن تقدیر و تشکر از همراهی و همکاری شهروندان از آن‌ها خواست: در صورت مشاهده هر گونه خودرو و افراد مشکوک در هر ساعت از شبانه روز اطراف ستون و نرانس‌های برق با تماس ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

دستگیری عاملان سرقت مسلحانه منزل در کمتر ۱۵ ساعت

با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان‌های دلگان و خاش ۵ سارقی که اقدام به سرقت مسلحانه یک منزل در شهرستان دلگان کرده بودند در کمتر ۱۵ ساعت شناسایی و در شهرستان خاش دستگیر شدند.

سردار" احمد طاهری" جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت مسلحانه منزل در یکی از روستا‌های شهرستان دلگان که طی آن ۲ زن و ۳ مرد مسلح ناشناس با شلیک سلاح کلاش پس از مجروح ساختن صاحبخانه، اقدام به سرقت یک میلیارد ریال زیور آلات موجود در منزل کرده و از محل متواری شده بودند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

او  افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی، با حضور در صحنه سرقت، تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری سارقان آغاز و با جمع آوری سرنخ‌های موجود در کمتر ۱۵ ساعات عاملان این سرقت را شناسایی و مشخص شد که سارقان پس از ارتکاب به جنایت به شهرستان خاش گریخته اند.

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان بیان داشت: سرانجام مأموران با حضور در شهرستان خاش با همکاری مأموران انتظامی این شهرستان موفق به شناسایی محل اختفاء سارقان شده و با هماهنگی قضائی در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه متهمان را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آن‌ها تمامی زیور آلات مسروقه را به همراه سلاح استفاده شده در سرقت و مقادیری مهمات جنگی کشف کردند.

سردار طاهری با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی بر عزم جدی پلیس در برخورد با سارقان و مخلان امنیت مردم تأکید و از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با تماس ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

سانحه رانندگی در سیستان و بلوچستان

برخورد یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ با یک خودروی تیگو ۵ در محور" زابل به زاهدان " یک کشته و ۴ مجروح برجای گذاشت.

سرهنگ "حسین نوری فرید" سرپرست فرمانده انتظامی شهرستان هامون اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف فوتی در محور "زابل – زاهدان" بلافاصله مأموران انتظامی به همراه نیرو‌های امدادی به محل اعزام شدند.

او افزود: در بررسی صورت گرفته مشخص شد یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ با یک دستگاه خودروی ام وی ام تیگو ۵ به شدت برخورد کرده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متاسفانه در اثر این حادثه راننده خودروی پژو ۴۰۵، به علت شدت جراحات وارده در دم فوت و راننده و ۳ سرنشین خودرو تیگو ۵ نیز به شدت مجروح و توسط عوامل اورژانس به بیمارستان امیرالمومنین زابل منتقل شدند.

سرهنگ نوری فرید خاطر نشان کرد: علت تامه این حادثه دلخراش توسط کارشناسان تصادفات پلیس راه، انحراف به چپ و سبقت غیر مجاز خودروی پژو ۴۰۵ اعلام شده است.

پلمب ۱۳ واحد صنفی متخلف در "چابهار"

فرمانده انتظامی شهرستان از پلمب ۱۳ واحد صنفی متخلف در هفته گذشته به عدمرعایت مقررات صنفی خبر داد.

سرهنگ"حیدر علی کیخای مقدم " فرمانده انتظامی شهرستان چابهار گفت: دراجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح اماکن عمومی، ساماندهی اصناف و جلوگیری از بروز تخلفات و جرایم صنفی، طرح کنترل و نظارت بر واحد‌های صنفی و اماکن عمومی توسط پلیس امنیت عمومی این فرماندهی اجرا شد.

او بیان داشت: در همین راستا مأموران نظارت بر اماکن عمومی پلیس در هفته گذشته از ۷ واحد صنفی در سطح حوزه استحفاظی بازدید و نسبت به توجیه، ارشاد و آگاه سازی متصدیان این واحد‌ها در محل اقدام کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار تصریح کرد: در این راستا ماموران این فرماندهی برای ۴۲ واحد اخطاریه پلمب و ۱۳ واحد صنفی نیز به علت تخلفات صنفی پلمب شد.

سرهنگ کیخای مقدم خاطر نشان کرد: پلیس با هدف مبارزه با مظاهر علنی فساد و کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی اقدامات کنترلی و نظارتی خود را بر واحد‌های صنفی تشدید خواهد نمود.

او از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحد‌های صنفی، مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث و انتظامی دستگیری قاتل فراری سرقت مسلحانه سارقان سابقه دار فرمانده انتظامی شهرستان مراجع قضائی شهرستان خاش پلیس آگاهی واحد صنفی پژو ۴۰۵ واحد ها ۲ جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۱۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲ سارق و یک مالخر در شهرستان بشرویه

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ نصرالله طاهری در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: با وقوع یک فقره سرقت در سطح شهرستان بشرویه، بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی بشرویه بیان کرد: کارکنان پلیس آگاهی شهرستان بشرویه با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، ۲ سارق را در این خصوص شناسایی و تحت تعقیب قرار دادند و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه سارقان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

وی افزود: متهمان ابتدا در اظهارات خود منکر هرگونه جرم و اتهامی شدند اما با روبه رو شدن با شواهد موجود و ارائه مستندات به ناچار لب به اعتراف گشوده و به یک فقره سرقت پرندگان خانگی اعتراف کردند.

سرهنگ طاهری با بیان اینکه در ادامه عملیات با توجه به اعترافات متهمان دستگیر شده، یک نفر مالخر نیز توسط مأموران پلیس شناسایی و دستگیر شدند؛ تصریح کرد: متهمان دستگیر شده به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

این مقام انتظامی در پایان با تاکید بر اینکه حفاظت از جان و مال شهروندان و همچنین برخورد قاطع با سارقان و مخلان نظم و امنیت به صورت جدی در دستور کار پلیس قرار دارد، یادآور شد: شهروندان ضمن رعایت نکات ایمنی و توجه به هشدارهای انتظامی در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6063586

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲ سارق زورگیر سابقه دار حین سرقت در فردیس
  • از کاهش سرقت های نوروزی تا دستگیری رسید ساز جعلی در همدان
  • دستگیری قاتل در شهرستان کوهدشت
  • دستگیری قاتل در کوهدشت
  • دستگیری باند سارقان اماکن خصوصی در لنگرود
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای محتویات خودرو در حین سرقت
  • دستگیری باند سارقان احشام در بهشهر
  • آزادسازی ۶ هزار متر از زمین‌های کشاورزی در محمودآباد
  • ۱۸ سارق در ۲۴ ساعت گذشته در اصفهان دستگیر شدند
  • دستگیری ۲ سارق و یک مالخر در شهرستان بشرویه