Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@22:51:02 GMT

۴۲ محله در بافت ناکارآمد شهری استان البرز احصا شد

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۳۱۶۷۹

۴۲ محله در بافت ناکارآمد شهری استان البرز احصا شد

به گزارش خبرنگار مهر، عزیزاله شهبازی در جلسه ستاد بازآفرینی شهری که پیش از ظهر امروز برگزار شد، با اشاره به اینکه انتظار داریم مصوبات این ستاد به صورت جدی دنبال شود، گفت: ۴۲ محله در بافت ناکارآمد شهری استان البرز احصا شده است.

وی با تاکید بر اینکه حدود ۷۰۰ هزار نفر در این ۴۲ محله سکونت دارند، گفت: دستگاه‌های اجرایی و خدماتی باید به این محله‌ها اشراف کافی داشته باشند و مشکلات و موانع را برای رسیدگی اعلام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار البرز ضمن تاکید ویژه بر رسیدگی به بافت‌های ناکارآمد شهری، گفت: برای ساماندهی این قبیل بافت‌ها باید تکلیف دستگاه‌ها و بانک‌ها مشخص شود.

شهبازی در بخش دیگری با تاکید بر اهمیت برگزاری جلسات ستاد بازآفرینی شهری، گفت: غیبت برخی مدیران در این جلسات جاری سوال دارد.

وی همچنین تاکید کرد: تلاش می‌کنیم در بافت‌های ناکارآمد شهری استان حضور یابیم و از نزدیک شاهد روند اقدامات باشیم.

کد خبر 4996131

منبع: مهر

کلیدواژه: استاندار البرز استان البرز شهرستان کرج ستاد ملی بازآفرینی شهری بافت فرسوده ویروس کرونا روز خبرنگار شیراز بوشهر شیوع کرونا عید غدیر خم گرگان ماه محرم آمار کرونا کمک مومنانه شهرکرد قزوین محرم 99 ستاد ملی مقابله با کرونا ناکارآمد شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۱۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۰ درصد از بافت تاریخی بوشهر بهسازی و نوسازی شد

به گزارش خبرنگار مهر، حسین حیدری عصر سه‌شنبه در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: بهسازی و مرمت بافت تاریخی بوشهر در دستور کار است.

شهردار بوشهر اضافه کرد: ۷۰ درصد از بافت تاریخی بوشهر بهسازی و نوسازی شده و طرح جداره‌سازی بافت بوشهر بر عهده اداره کل میراث فرهنگی استان قرار گرفته است.

حیدری با بیان اینکه یکی از ظرفیت‌های گردشگری بوشهر بافت تاریخی بوشهر است گفت: ساختمان‌های بافت تاریخی بوشهر دارای قدمت حدود ۲ قرن دارند که بازسازی برخی از آنها در دستور کار قرار گرفته شده است.

اجرای طرح‌های متعدد عمران شهری

وی همکاری دستگاه‌های مختلف از جمله اداره کل بنادر و دریانوردی و گمرک بوشهر در مرمت و بازسازی ساختمان‌های قدیمی و تاریخی یک ضرورت است تصریح کرد: باید این دستگاه‌ها پای کار بیایند تا اهداف مورد نظر محقق شود.

شهردار بوشهر طرح‌های بازسازی و بازآفرینی بافت بوشهر را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: در محله تنکگ‌ها بافت فرسوده زیادی داریم که اقدامات لازم تدوین و اجرایی شده است.

حیدری طرح‌های عمران شهری را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: امسال با اجرا طرح‌های مختلف عمران شهری از جمله گذر مناطق جنوبی شهر بوشهر تحول مهمی ایجاد می‌شود.

کد خبر 6087017

دیگر خبرها

  • توسعه و نوسازی شهر بوشهر مستلزم نگاه ملی است
  • ۱۶۶ هزار هکتار از بافت‌های شهری فرسوده است
  • ۷۰ درصد از بافت تاریخی بوشهر بهسازی و نوسازی شد
  • بافت ناکارآمد شهری بوشهر یک‌ هزار و ۸۳۷ هکتار است
  • توزیع بیش از ۴۴ هزار بسته نوسازی بافت‌های فرسوده در ۲۶۱ محله کشور
  • تشکیل ۲ هزار حلقه میانی برای تسریع در نوسازی بافت‌های فرسوده
  • ۱۶ هزار و ۹۶۶ هکتار بافت ناکارآمد در استان خراسان رضوی شناسایی شد
  • ضرورت استفاده از مشوق ها برای بازسازی و توانمندسازی بافت های فرسوده لرستان
  • شناسایی ۱۷ هزار هکتار بافت‌ ناکارآمد شهری در خراسان رضوی
  • شناسایی ۱۶ هزار هکتار بافت ناکارآمد در خراسان رضوی