Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@04:51:32 GMT

عزم دستگاه قضایی برای رفع نقاط پر حادثه در ایلام

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۳۱۶۹۶

عزم دستگاه قضایی برای رفع نقاط پر حادثه در ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، افشار خسروی زاد ظهر سه شنبه در نشست تعاملی با رئیس پلیس راه استان، اظهار داشت: رفع نقاط پر حادثه و معارضات جاده‌ای از مطالبات به حق مردمی است و دستگاه قضا و پلیس راه باید به صورت جد در این زمینه پیگیری و تلاش کنند.

وی افزود: از دیگر برنامه‌های که باید مد نظر پلیس راه انتظامی قرار گیرد برخورد با رانندگان قانون گریز به ویژه رانندگان متخلف حوزه حمل و نقل عمومی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ رضا همتی زاده رئیس پلیس راه استان در ادامه این نشست با بیان اینکه پلیس در راستای تامین امنیت مسافران جاده‌ای از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد، گفت: پلیس راه در کنار دستگاه قضائی اجازه پایمال شدن حقوق مسافران را نداده و با هرگونه بی انضباطی و تخلف در این حوزه برابر با قانون به شدت برخورد می‌کند.

این مقام انتظامی با اشاره به وضعیت نقاط پر حادثه خیز جاده‌ای در سطح استان، بیان داشت: در راستای دفاع از حقوق عامه مردم و کاهش حوادث جاده‌ای، موضوع اصلاح و بازنگری نواقص جاده‌های سطح استان از طریق مسئولان نهادهای ذیربط باید پیگیری شود.

رئیس پلیس راه انتظامی استان ایلام تصریح کرد: پلیس راه فرماندهی انتظامی استان، تخلفات شرکت‌های حمل و نقل مسافربری در برخی از شهرستان‌ها که دارای فراوانی تخلفات جاده‌ای بودند را مورد بررسی قرار داد و در این راستا تعدادی از آنها اعمال قانون کرد.

کد خبر 4996142

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس راه ایلام دادگستری ایلام نقاط حادثه خیز ویروس کرونا روز خبرنگار شیراز بوشهر شیوع کرونا عید غدیر خم گرگان ماه محرم آمار کرونا کمک مومنانه شهرکرد قزوین محرم 99 ستاد ملی مقابله با کرونا پلیس راه جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۱۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس کرمان سه روزه ١٢٨میلیارد کالای قاچاق کشف کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار ناصر فرشید، ظهر چهارشنبه گفت: همزمان با ایام پایانی فروردین ماه سال جدید طرحی به منظور مقابله با عاملان قاچاق کالا با محوریت پلیس امنیت اقتصادی به اجرا در آمد.

وی افزود: در این طرح ۳ روزه بر اساس اقدامات اطلاعاتی قبلی و استقرار شبانه روزی همکاران انتظامی در مبادی ورودی و خروجی استان در مجموع ۷۰ دستگاه خودروی سبک و ۱۴ دستگاه خودروی سنگین توقیف و در بازرسی از آنها انواع کالای قاچاق شامل فرآورده‌های نفتی، لوازم خانگی، احشام، مواد محترقه و دیگر کالاهای اساسی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش این اقلام را بیش از ۱۲۸ میلیارد و ۵۳۱ میلیون ریال برآورد کردند، افزود: در این خصوص ۱۱۹ فقره پرونده برای ۱۲۴ متهم که قصد سودجویی با قاچاق این کالاها را داشتند تشکیل و تحویل مراجع قضائی شدند.

کد خبر 6081214

دیگر خبرها

  • رفع ۴۸نقطه حادثه‌خیز شناسنامه‌دار از راه‌های استان
  • یک کشته و ۴ مصدوم در تصادف دو دستگاه خودروسواری در جاده مشهد به تربت حیدریه
  • رفع ۴۸ نقطه حادثه‌خیز شناسنامه‌دار از راه‌های استان
  • ساماندهی و اصلاح نقاط حادثه خیز در میبد
  • نقاط حادثه خیز جاده قیدار - ابهر در کوتاه مدت رفع می‌شود
  • حذف ۷ نقطه پر تصادف جاده‌ای استان بوشهر
  • کشف بیش از ۱۲۸ میلیارد کالای قاچاق در طرح ۳ روزه پلیس کرمان
  • پلیس کرمان سه روزه ١٢٨میلیارد کالای قاچاق کشف کرد
  • واژگونی اتوبوس در یزد ۱۳ زخمی بر جا گذاشت
  • تکریم عفاف و حجاب در طرح نور