Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول جهادی بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: به مناسبت فرارسیدن دهه ولایت و امامت ۱۰ گروه جهادی در قالب رزمایش همدلی خدمت رسانی کردند.

عباسیان، مسئول جهادی بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: به مناسبت فرارسیدن دهه ولایت و امامت ۱۰ گروه جهادی در قالب رزمایش همدلی خدمت رسانی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباسیان مطرح کرد: این گروه‌های جهادی در بحث‌های پخت نذری، توزیع بسته‌های معیشتی، خشکبار و بسته‌های بهداشتی در بین نیازمندان استان کهگیلویه و بویر احمد فعالیت داشتند.
مسئول جهادی بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد در ادامه بیان کرد: بسته‌های معیشتی، خشکبار و بهداشتی که از طریق کمک های مردمی و بسیج دانشجویی تهیه شده از سوی گروه‌های جهادی بین مردم نیازمند توزیع شد.
وی در خاتمه گفت: در این ایام با توجه به اینکه آزمون دکتری و کارشناسی ارشد برگزار شد گروه‌های جهادی حوزه‌های مربوطه را از نظر بهداشتی، ضد عفونی تحت پوشش قرار دادند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بسیج دانشجویی رزمایش کم مومنانه دهه ولایت و امامت کهگیلویه و بویراحمد بسیج دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۱۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق سبب بهت و حیرت جهانیان شد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گفت: عملیات وعده صادق سبب بهت و حیرت همه سیاستمداران و دولت‌های مختلف شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالعلی ایمانی صبح امروز در نشست با مسئولان اقشار بسیج ضمن تبریک عملیات غرور آفرین وعده صادق اظهارداشت: عملیات وعده صادق سبب بهت و حیرت همه سیاستمداران و دولت‌های مختلف شده است و قطعا در این مسیر شبهه افکنی‌هایی خواهد شد و ما باید برای مقابله با این شبهات آمادگی پاسخگویی را داشته باشیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا اظهار کرد:  اخبار و فعالیت‌های اقشار بسیج باید منعکس شود چون ما در اقشار با حجم بالای فعالیت مواجه هستیم و این کارها باید دیده شود.

وی گفت: همیاری و هم‌فکری اقشار بسیج با مجموعه نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوا در حوزه های مختلف قابل تقدیر است امیدواریم با همکاری یکدیگر بتوانیم امور را به سرانجام برسانیم.

ایمانی اظهار داشت: در اقشار بسیج باید از نظرات و تجربیات یکدیگر استفاده کنیم و حوزه نمایندگی ولی فقیه در این خصوص اعلام آمادگی می کند تا به همه اقشار کمک کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا با اشاره به اینکه در اقشار بسیج فعالیتهای بسیار خوبی در حال انجام است، تصریح کرد: اخبار و فعالیت‌های اقشار باید منعکس شود چون ما در اقشار با حجم بالای فعالیت مواجه هستیم و این کارها باید دیده شود.

انتهای پیام/581/.

دیگر خبرها

  • خدمات رسانی گروه جهادی دانشگاه پیام نور استان در بهمئی
  • رمز پیروزی و حفظ انقلاب اسلامی روحیه جهادی است
  • بسیج سازندگی روزنه امید مردم برای حل مشکلات است
  • خدمت‌رسانی بیش از ۴۵۰ جهادگر به مناطق محروم آذربایجان غربی در ایام نوروز
  • جمهوری اسلامی ایران صلح طلب، اما جنگ بلد
  • فعالیت بیش از ۴۵۰ جهادگر در مناطق محروم آذربایجان غربی
  • اقتدار امروز ایران، نتیجه جان‌فشانی شهداست
  • عملیات وعده صادق سبب بهت و حیرت جهانیان شد
  • ارائه خدمات علمی به مردم بهمئی توسط دانشجویان پیام نور
  • خدمت رسانی در قالب اردوی جهادی