Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، یونان درخواست نشست اضطراری اتحادیه اروپا در زمینه اقدام‌های ترکیه در دریای مدیترانه را داده است. 

این خبر را دفتر نخست‌وزیری یونان امروز -‌سه‌شنبه- اعلام کرد. 

«رجب طیب اردوغان»، رئیس‌جمهوری ترکیه پیشتر اعلام کرده بود که این کشور حفاری در آب‌های مدیترانه شرقی را آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیروی دریایی ترکیه نیز از آغاز بررسی لرزه‌نگاری در این منطقه خبر داده بود. 

در واکنش، یونان این طرح را محکوم کرده و آن را «تحریک‌آمیز» خواند. 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ترکیه یونان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۱۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادگان جهان در حمایت از فلسطین اقدام عملی داشته باشند

رییس فراکسیون حمایت از محور مقاومت و آزادی قدس شریف، در بیانیه‌ای جنایت اخیر رژیم سفاک صهیونیستی در قالب تعدی به نوامیس مسلمین غزه را محکوم کرده و از همه آزادگان جهان خواست تا اقدام عملی در این زمینه انجام دهند. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، حجت الاسلام احمدحسین فلاحی رییس فراکسیون حمایت از محور مقاومت و آزادی قدس شریف و نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای جنایت اخیر رژیم سفاک صهیونیستی در قالب تعدی به نوامیس مسلمین غزه را به شدت محکوم کرده و از همه آزادگان جهان خواست تا اقدام عملی در این زمینه انجام دهند.

رئیسی: به حمایت خود از آرمان فلسطین افتخار می‌کنیممتن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله القاسم الجبارین

تداعی شد کلام مولایمان علی(ع) که فرمودند شنیده‌ام یاران معاویه در سرحدات ما خلخال از پای زن مسیحی در سایه حکومت ما درآورده‌اند اگر مسلمانی این خبر را بشنود و از غصه دق کند بر او ملالی نیست، امروز همان روز است که حرامیان صهیونیست در قبلگاه اول مسلمین پس از شش ماه جنایت و آدم کشی به نوامیس مسلمین تجاوز کنند و سران مدعی عرب و امت مسلمان بشنوند و از ننگ نمیرند!

آیا وقت آن نرسیده است که این سگ‌های هار را ریشه‌کن کرد و این غده سرطانی را برای همیشه نابود کرد و از بین برد؟

ننگ بر آنانی که هنوز غیرت مسلمانی‌شان بیدار نگشته است، فراکسیون حمایت از محور مقاومت مجلس شورای اسلامی در کنار دیگر تشکیلات حامی فلسطین آماده هر اقدامی برای التیام و حمایت مردم غزه و نابودی اسراییل است و از همه آزادگان می‌خواهد اقدام عملی در این زمینه انجام دهند.

انتهای‌پیام/

دیگر خبرها

  • جنگ اوکراین اولویت های اروپایی ها را تغییر داده است
  • آزادگان جهان در حمایت از فلسطین اقدام عملی داشته باشند
  • خیز ترکیه برای میزبانی المپیک ۲۰۳۶
  • انفجار در کسری بودجه و بدهی عمومی فرانسه 
  • انصارالله یمن کمربند خود را برای نبرد طولانی با آمریکا بسته‌ است
  • رکورد اتحادیه اروپا را شکستیم
  • تاریخ سازی گرجستان با صعود به جام ملت‌های اروپا
  • دعوت پادشاه بحرین از بشار اسد برای شرکت در نشست اتحادیه عرب
  • مادرید: اتحادیه اروپا یا ناتو برای یک جنگ فرضی آماده نمی‌شوند
  • اوکراین| دلیل اصلی حمایت اتحادیه اروپا از کی‌یف