Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-03-28@18:33:43 GMT

سهام هیوندای موتور ۱۰درصد جهش کرد

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۳۱۷۴۶

سهام هیوندای موتور ۱۰درصد جهش کرد

به گزارش رویترز، روز دوشنبه، پس از اینکه هیوندای موتور اعلام کرد در نظر دارد تا ۲۰۲۵ به سومین خودروساز الکتریکی بزرگ جهان تبدیل شود سهام این شرکت ۱۰.۲ درصد جهش کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر، هیوندای همچنین اعلام کرد در نظر دارد خانواده‌ای از خودروهای الکتریکی تحت برند یونیک به وجود بیاورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شرکت اعلام کرد در نظر دارد ظرف ۵ سال آینده ۱۰ درصد از فروش خودروهای الکتریکی جهان را به خود اختصاص دهد.

ارزش هر سهام هیوندای تحت شاخص کوسپی کره‌جنوبی به ۱۶۲,۰۰۰ وون (معادل ۱۳۶.۴۷ دلار) رسید که این بالاترین قیمت آن از می ۲۰۱۸ تا کنون است.

ایوسان چانگ، رهبر گروه هیوندای موتور، ماه گذشته اعلام کرده بود هیوندای موتور و کیاموتورز در نظر دارند تا فروش خودروی باتری محرک خود را در سال ۲۰۲۵ به ۱ میلیون خودرو برسانند.

هیوندای اعلام کرد در اوایل ۲۰۲۱ این روند با معرفی ۳ خودروی جدید تحت برند یونیک آغاز می‌شود.

پربیننده ترین ریزش قیمت‌ها در بازار خودرو آغاز شد قیمت روز خودرو ۹۹/۵/۲۰/ ادامه خواب زمستانی بازار در مرداد داغ قیمت پژو امروز ۱۳۹۹/۵/۱۹ تصاویر هوایی جدید از پارکینگ ایران‌خودرو +عکس محصولات جدید آمیکو رونمایی شد+ تصاویر

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: هیوندای خودروهای الکتریکی خودرو هیوندا کیاموتورز خودروسازان خارجی خودرو الکتریکی اتومبیل قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت هیوندای موتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۱۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) آئودی Q۶ ئی‌ترون؛ قدرت پورشه در یک شاسی‌بلند خانوادگی!

خودروساز آلمانی از آئودی Q۶ ئی‌ترون رونمایی کرد. این خودرو با تکیه بر مشخصات فنی پورشه ماکان، به جنگ تسلا مدل X می‌رود.

به گزارش دیجیاتو، پیش از نوروز ۱۴۰۳ شاهد رونمایی از آئودی Q۴ ئی‌ترون توسط نادین خودرو در ایران بودیم. این خودرو یک شاسی‌بلند الکتریکی جذاب است که می‌تواند خودرو‌های لوکس و میلیاردی موجود در ایران را به دردسر بیندازد. درهمین‌حال، خودروساز آلمانی از آئودی Q۶ ئی‌ترون رونمایی کرد. این خودرو با تکیه بر مشخصات فنی پورشه ماکان، به جنگ تسلا مدل X و تسلا مدل Y می‌رود.

همان‌طور که اشاره کردیم، زیرساخت فنی آئودی Q۶ ئی‌ترون با پورشه ماکان الکتریکی مشترک است. هر دوی این خودرو‌ها براساس یک سیستم ۸۰۰ ولتی و دو موتور الکتریکی توسعه یافته‌اند که موتور الکتریکی بخش عقب آن‌ها قوی‌تر است. پکیج باتری این خودرو‌ها نیز ۱۰۰ کیلووات‌ساعت ظرفیت دارد. آئودی و پورشه در آینده تریم‌های اسپرت با قابلیت فنی بیشتر و نسخه دیفرانسیل عقب با برند بلندتر را نیز به بازار عرضه خواهند کرد.

مشخصات فنی و نوآوری‌های آئودی Q۶ ئی‌ترون

دو موتور الکتریکی آئودی Q۶ ئی‌ترون در جموع ۴۲۲ اسب‌بخار قدرت تولید می‌کنند. نسخه‌های اروپایی این خودرو ۴۰ اسب‌بخار قدرت بیشتری خواهند داشت. درصورت فعال‌سازی حالت لانچ کنترل، قدرت این شاسی‌بلند الکتریکی به ۴۵۶ اسب‌بخار افزایش خواهد یافت. شتاب صفر تا صد این خودرو پنج ثانیه اعلام شده است. البته تیپ اسپرت این خودرو شتاب بهتری خواهد داشت که به ۴.۲ ثانیه می‌رسد.

خودروساز آلمانی برد آئودی Q۶ ئی‌ترون را ۳۰۰ مایل (۴۸۰ کیلومتر) اعلام کرده است. مالکان این شاسی‌بلند می‌توانند با استفاده از قابلیت شارژ فوق‌سریع ۸۰۰ ولتی، ظرفیت باتری‌ها را در ۲۱ دقیقه از ۱۰ به ۸۰ درصد برسانند. آئودی برای بهینه‌سازی مصرف انرژی این مدل، تایر‌های پهن‌تری را روی آن سوار کرده است.

یکی دیگر از نکات جالب آئودی Q۶ ئی‌ترون، مجهز بودن این خودرو به قابلیت هوش مصنوعی است. هوش مصنوعی آئودی در گذر زمان از رفتار راننده می‌آموزد و براساس آنچه آموخته است، پیشنهاد‌هایی را به راننده ارائه می‌دهد. حتی یک آواتار برای هوش مصنوعی وجود دارد که در صفحه‌نمایش ۱۴.۵ اینچی مرکزی یا در صفحه‌نمایش هدآپ واقعیت افزوده آپشنال نمایش داده می‌شود.

آئودی Q۶ و SQ۶ E-Tron مدل ۲۰۲۵ پاییز امسال به نمایندگی‌های فروش در آمریکای شمالی خواهند رسید. قیمت هر دو تریم نزدیک به تاریخ فروش مشخص خواهد شد.

دیگر خبرها

  • هیوندای توسان 2025 ، قوی تر آمد! (+عکس)
  • قیمت جدید محصولات کرمان موتور اعلام شد
  • هیوندای موتور دست‌ودلباز شد
  • ورود شیائومی به بازار پررقابت خودرو
  • آزمون شیائومی برای شکست بازار پرترافیک خودرو
  • مرسدس جی کلاس ۲۰۲۵ رونمایی شد؛ هیولای آفرود با موتور پرقدرت (+عکس)
  • لونر-پورشه میکست ؛ اگر تصور می کنید فناوری هیبرید در خودرو یک رویداد جدید است! (+تصاویر)
  • لونر-پورشه میکست ؛ اگر تصور می کنید فناوری هیبرید در خودرو جدید است! (+تصاویر)
  • (تصاویر) آئودی Q۶ ئی‌ترون؛ قدرت پورشه در یک شاسی‌بلند خانوادگی!
  • نیسان روی ۳۰ خودرو جدید و هیجان‌انگیز کار می‌کند