Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@04:05:58 GMT

وریا غفوری و گلزنی در هر سه تورنمنت

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۳۱۷۵۳

وریا غفوری و گلزنی در هر سه تورنمنت

کاپیتان استقلال تنها بازیکن این تیم است که موفق شده در هر سه تورنمنتی که آبی پوشان حضور دارند، گلزنی کند.

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در دیداری حساس و تماشایی توانست از سد سپاهان بگذرد و راهی مرحله نیمه نهایی شود. در این دیدار شاگردان مجیدی با گل های وریا غفوری و علی کریمی که روزگاری در تیم سپاهان بازی می کردند، توانستند موجبات شکست و حذف تیم سابقشان را فراهم کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وریا غفوری که در این بازی یکصدمین گل تاریخ استقلال در جدال با سپاهان را به ثمر رساند، همچنان تنها بازیکن استقلال است که توانسته در هر سه تورنمنتی که آبی پوشان حضور دارند، گلزنی کرده باشد.


غفوری در دیدار مرحله پلی آف لیگ قهرمانان یکی از 3 گل تیمش را وارد دروازه الکویت کرد، او در جام حذفی نیز دو بار مقابل فجرسپاسی و سپاهان برای استقلال گلزنی کرد، در لیگ برتر نیز توانست دروازه تیم های سایپا، صنعت نفت آبادان، پیکان و ذوب آهن را باز کند.


شیخ دیاباته، مهدی قایدی و ارسلان مطهری در لیگ برتر و جام باشگاههای آسیا برای استقلال گلزنی کرده اند و در صورتیکه بتوانند در جام حذفی نیز برای تیمشان گلزنی کردند، در کنار وریا غفوری به بازیکنانی تبدیل می شوند که در هر 3 تورنمنت این فصل، برای استقلال گلزنی کرده اند.

 

استقلال تهران وریا غفوری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران وریا غفوری وریا غفوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۱۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب مدال برنز تکواندوکار مازنی در تورنمنت صربستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، بیست و یکمین دوره رقابت‌های تکواندو آزاد صربستان (۲۰ امتیاز المپیکی/G۲) که از روز جمعه ۲۴ فروردین در سالن «رانکو زراویکا» شهر بلگراد آغاز شده بود روز یکشنبه ۲۶ فروردین ماه با شناخت برترین‌های تمامی اوزان رده سنی بزرگسالان به پایان رسید.

سعیده نصیری تنها نماینده بانوان تکواندو مازندران در وزن ۴۹- کیلوگرم به همراه ۵ ملی پوش دیگر راهی این رویداد شد که در نهایت با کسب مدال برنز اولین مدال غیر از طلا را در اعزام‌های بین المللی خود ثبت کرد، نصیری ۵ مدال طلا از تورنمنت‌های مختلف داشته و این تنها برنز وی است که با طلای کیانی تیم ملی تکواندو کشورمان به ۲ مدال ارزشمند در تورنمنت صربستان دست یافت.

هوگوپوش وزن ۴۹- کیلوگرم مازنی بعد از یک دور استراحت «سوفرادا کیسکالت» از آلمان را ۲ بر یک شکست داد و در دیدار بعدی مقابل «لنا استاکوویچ» حریف عنوانداری از کرواسی مبارزه کرد و در یک پیکار حساب شده ۲ بر یک پیروز و راهی مرحله نیمه نهایی شد. نصیری در این مرحله برابر «آدریانا سروزو ایگلسیاس» از کشور اسپانیا رو به رو شد و نهایتا با وجود ارائه نمایشی قابل قبول برابر نایب قهرمان المپیک توکیو و دارنده مدال برنز ۲۰۲۳ جهان در رقباتی نزدیک و دیدنی با نتیجه ۲ بر یک باخت و به نشان برنز بسنده کرد.

هدایت تیم ملی در این رویداد برعهده مینو مداح به عنوان سرمربی بود. مهروز ساعی نیز به عنوان مربی وی را همراهی می‌کرد.

دیگر خبرها

  • شهریار مغانلو ترک عادت نکرد؛ گلزنی در دربی اصفهان
  • هوادار سپاهان: توجهی که به استقلال و پرسپولیس می کنند چرا به سپاهان و ذوب آهن نمی کنند؟ / فیلم
  • سپاهانی‌ها مسافر تاجیکستان شدند
  • دقیقی با خاطرات شیرین گلزنی مقابل استقلال
  • ۳۲ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها در روز سبز شاخص کل به بازار سهام تزریق شد
  • دلیل اصلی گلزنی و درخشش مهاجم آرژانتینی استقلال چه بود؟
  • سپاهان و پرسپولیس هستند، استقلال نیست | بهترین‌ها بدون صدرنشین
  • کسب مدال برنز تکواندوکار مازنی در تورنمنت صربستان
  • ۲۸۱ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها به بازار سهام تزریق شد
  • ذوب آهن علیه هتریک سپاهان؛ مغانلو و رکورد ویژه در دربی