Web Analytics Made Easy - Statcounter

در دوره اخیر بالن‌های آتش‌زایی که فلسطینیان در واکنش به تجاوزات رژیم صهیونیستی ضد نوار غزه٬ به سمت شهرک‌های صهیونیست‌نشین پرتاب می‌کنند٬ بلای جان اشغالگران شده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم٬ از چند روز گذشته که بالن‌های آتش‌زای فلسطینیان بلای جان صهیونیست‌ها شده٬ رسانه‌های صهیونیستی نیز بر این موضوع متمرکز شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا روزنامه «یدیعوت آحارانوت» نوشت که از دیروز در چندین منطقه در «کیسوفیم» در ساعات اولیه صبح آتش‌سوزی‌هایی در جنگل «باری» رخ داد که حدود 400 دونم از مساحت آن آتش گرفت. این آتش سوزی با وجود اینکه تلفاتی نداشت٬ شهرک‌نشینان را بسیار نگران و خشمگین کرده است.

این روزنامه عبری زبان به نقل از مسئولان صهیونیست در مرز نوار غزه و سدیروت اعلام کرد که بالون‌ های آتش‌زا و انفجاری مدت زیادی است که بلای جان شهرک‌نشینان اسرائیلی شده و بهای سنگینی را از این بابت می‌پردازند.

به گفته مسئولان صهیونیست اسرائیلی‌ها مدت هاست که زیر تهدید بمب و بالن‌های آتش‌زا و آتش‌سوزی‌هایی که همچنان ادامه دارد زندگی می‌کنند؛ درحالی که در بحران بهداشتی و اقتصادی به سر می‌برند.

روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارانوت» در ادامه نوشت که این بالن های آتش‌زا مانند موشک عمل و امنیت اسرائیلی‌ها را تهدید می‌کنند٬ از مقامات می‌خواهیم تا اختلافات را کنار گذاشته و امنیت را برای ده‌ها هزار اسرائیلی در مررزهای غزه فراهم کنند.

تحرکات رژیم صهیونیستی در مرز لبنان با فلسطین اشغالی‎‎+عکسپرتاب ده‌ها بالن انفجاری به سمت شهرک‌های صهیونیست‌نشینِ اطراف غزههشدار حماس به سران صهیونیست: هرگونه تجاوز علیه غزه ماجراجویی خطرناک با عواقبی نامعلوم است

در پی پرتاب بالن‌های آتش‌زا به اراضی اشغالی توسط فلسطینیان نوار غزه، مقامات صهیونیست دیروز دوشنبه اعلام کردند گذرگاه غزه را تا اطلاع ثانوی مسدود خواهند کرد.

وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای گفته است گذرگاه کرم ابوسالم واقع در جنوب نوار غزه بسته خواهد شد.

در بیانیه وزارت جنگ اسرائیل آمده است این تصمیم در پی حملات ادامه‌دار با بالن‌های آتش‌زا گرفته شده است.

استفاده از بالن‌های انفجاری و آتش‌زا توسط فلسطینیان برای نخستین‌بار در سال 2018 مشاهده شد. در پی این حملات تا کنون چندین هزار مورد آتش‌سوزی در زمین‌های زراعی و شهرک‌های صهیونیست‌نشین صورت گرفته است.

در همین رابطه یک خبرنگار کانال 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی ادعا کرده است که ارتش رژیم اشغالگر با ارسال نامه ای به حماس به سران این جنبش درباره ادامه روند پرتاب بالن های آتش زا که تاکنون خسارت های فراوانی را برای اشغالی نشینان به همراه داشته، هشدار داده است.

طی روزها و هفته های گذشته ، بسیاری از اراضی مجاور شهرک های صهیونیست نشین در پی پرتاب بالن های آتش زای فلسطینی به آتش کشیده شد.

انتهای پیام/

R36346/P/S8,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اسرائیل نوار غزه بیشتر بخوانید... تحرکات رژیم صهیونیستی در مرز لبنان با فلسطین اشغالی‎‎+عکس پرتاب ده‌ها بالن انفجاری به سمت شهرک‌های صهیونیست‌نشینِ اطراف غزه هشدار حماس به سران صهیونیست: هرگونه تجاوز علیه غزه ماجراجویی خطرناک با عواقبی نامعلوم است قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... تحرکات رژیم صهیونیستی در مرز لبنان با فلسطین اشغالی‎‎+عکس پرتاب ده‌ها بالن انفجاری به سمت شهرک‌های صهیونیست‌نشینِ اطراف غزه هشدار حماس به سران صهیونیست: هرگونه تجاوز علیه غزه ماجراجویی خطرناک با عواقبی نامعلوم است واژه های کاربردی مرتبط اسرائیل نوار غزه پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ تیراندازی در اطراف کاخ سفید سبب خروج فوری ترامپ از محل کنفرانس خبری شد+ فیلم ۲ رویترز: تلاش اروپایی‌ها برای توافق با روسیه و چین درباره تمدید تحریم تسلیحاتی ایران شکست خورد ۳ اولین واکنش فرانسه و آمریکا به استعفای نخست‌وزیر لبنان ۴ ارائه قطعنامه ضد ایرانی آمریکا به تعویق افتاد ۵ ترفند جدید مثلث شوم برای دولت آتی لبنان و ۲ سناریوی احتمالی ۶ اذعان تحلیلگر مسائل نظامی رژیم صهیونیستی به دست برتر حزب الله در منطقه ۷ واکنش ارتش لبنان به یک شایعه و ادعای جدید درباره انفجار بیروت ۸ اعلان جنگ قبایل علیه آمریکایی‌ها؛ تأکید بر آزادی سوریه از لوث وجود اشغالگران و مزدورانشان مهمترین اخبار بین الملل نشست بررسی «روز مقاومت»/کاظمی قمی: مقاومت طرح نامشروع آمریکا را در منطقه به هم ریخت/ زارعی: مقاومت در حال توسعه نقش فرامنطقه‌ای است پارلمان لبنان: سقوط میشل عون به معنای جنگ داخلی است ارائه قطعنامه ضد ایرانی آمریکا به تعویق افتاد زارعی: لبنان با استعفای دیاب دچار بحران نخواهد شد / سه سناریو فراروی حزب الله مهمترین اخبار تسنیم سرلشکر سلامی: جهاد در سپاه بی‎وقفه و غیرمنقطع جاری است/ زبان سپاه زبان اسلام و انقلاب است وزیر اقتصاد: صندوق پالایشی هفته اول شهریور ماه عرضه می‌شود روحانی: کلیات طرح فروش داخلی نفت و عرضه آن در بورس انرژی در جلسه دیروز سران قوا تصویب شد ادعای اسپوتنیک روسیه: پوتین ثبت اولین واکسن کرونا را اعلام کرد ویدئو کامنت | آیا انفجار بیروت از پیش برنامه‌ریزی شده بود؟ درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اسرائیل نوار غزه اسرائیل نوار غزه سمت شهرک های صهیونیست نشین رژیم صهیونیستی بالن های آتش زا حماس به سران بین الملل آتش سوزی نوار غزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۱۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهت صهیونیست‌ها از اشراف اطلاعاتی حزب‌ الله لبنان

به گزارش جام جم آنلاین، رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که ممکن است در مرکز نظامی هدف قرار گرفته از سوی حزب‌الله لبنان در منطقه اشغالی «عرب العرامشه» افسرانی بلندپایه حضور داشته باشند.

این رسانه‌ها بیان کردند: حزب‌الله این موضوع را می‌دانست و به همین دلیل تلاش کرد که اتاق عملیات موجود در این مرکز و افسران حاضر در آن را هدف قرار دهد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی عملیات عرب العرامشه را حادثه‌ای دشوار در آزمودن نتایج عنوان کردند و اذعان کردند که حزب‌الله دقیقاً می‌دانسته که در حال انجام چه کاری است.

بر اساس اعلام این رسانه‌ها نظامیان صهیونیستی که در مرکز هدف قرار گرفته در عرب العرامشه حضور داشتند از اعضای تیپ نیروهای ذخیره ۶ کریاتی بوده‌اند.

همچنین رسانه‌های رژیم صهیونیستی این سوال را مطرح کردند که حزب‌الله چگونه از حضور نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در ساختمانی در مرکز عرب العرامشه آگاه بوده است.

گفتنی است عصر امروز حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد: در واکنش به ترور شماری از رزمندگان در عین بعال و الشهابیه، رزمندگان مقاومت اسلامی در ساعت ۱۳:۱۵ بعداز ظهر امروز چهارشنبه ۱۷ آوریل در حمله ترکیبی با موشک هدایت شونده و پهپاد انتحاری مقر فرماندهی نظامی اشغالگران را در عرب العرامشه هدف قرار دادند که بر اثر آن شماری از اشغالگران کشته و برخی دیگر زخمی شدند.

کمی پیشتر نیز ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که در حمله پهپادی حزب‌الله لبنان به عرب العرامشه ۱۴ نظامی صهیونیست زخمی شده‌اند که حال ۶ نفر از آنان وخیم گزارش شده است.

دیگر خبرها

  • حمله مقاومت لبنان به تجهیزات جاسوسی صهیونیست‌ها
  • عملیات‌ حزب الله در مرز لبنان/ شنیده شدن صدای انفجار در ایلات
  • ادامه عملیات‌ حزب الله در مرزهای شمالی لبنان/ شنیده شدن صدای انفجار در ایلات
  • موشک‌های مقاومت الجلیل علیا را در خاموشی فرو برد
  • حمله موشکی توپخانه ای حزب الله به پایگاههای اشغالگران صهیونیست
  • حمله موشکی حزب الله به پایگاه «المالکیه» رژیم صهیونیستی
  • حمله موشکی حزب الله به پایگاه «المالکیه» صهیونیست‌ها
  • حملات فسفری اسرائیل به جنوب لبنان
  • رژیم صهیونیستی مناطق مرزی لبنان را با بمب‌های فسفری هدف قرار داد
  • بهت صهیونیست‌ها از اشراف اطلاعاتی حزب‌ الله لبنان