Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: کادرسازی نیروهای آینده انقلاب از ماموریت‌های اصلی بسیج است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد٬ حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، امروز در نشست با مربیان و سرمربیان طرح شجره طیبه صالحین بسیج، اظهار داشت: کار تشکیلاتی و کادرسازی برای نیروهای آینده انقلاب در جامعه اسلامی یک ضرورت جدی است و جمع مؤمنانه‌ای که عامل به عمل صالح هستند٬ همدیگر را در مسیر رشد تقویت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بسیج تشکیلاتی جامع، باورمند و بلندهمت است. بسیج به عنوان پشتوانه مردمی انقلاب باید قوی باشد، امام دید حکیمانه‌ای داشت و در تشکیل بسیج آینده را می‌دید و همه در جبهه دیدیم که بسیج چگونه درخشید و اگر بسیج نبود معلوم نبود جبهه و دفاع مقدس ما چه سرنوشتی پیدا می‌کرد.

امام جمعه بجنورد گفت: یکی از رسالت‌های بسیج٬ میدان حلقه‌های صالحین و کادرسازی است. تربیت کادر انقلابی و جهدی کار مهمی است که باید بر روی آن وقت و همت بیشتری بگذاریم. نیروهای جوان و شایسته‌ای که در اختیار حلقه‌های صالحین هستند٬ قرار است ذخایر نظام برای روز مبادا باشند.

بسیج دانشجویی فارس برای پاکسازی آب‌های بندر بیروت از نیترات اعلام آمادگی کردرئیس کل دادگستری فارس: بسیج بازوی خوبی برای مدیران در خدمت‌رسانی مضاعف به مردم استطرح تأمین مسکن بسیجیان در استان گلستان رونمایی شد

حجت‌الاسلام یعقوبی خطاب به مربیان و سرمربیان طرح شجره طیبه صالحین، اظهار کرد: آرا و افکار خود را در معرض مباحثه قرار دهید تا از لابه‌لای آن‌ها نکات ارزنده‌ای برای تربیت بهتر کادرهای انقلابی استخراج کنید.

وی افزود: در کار جمعی چه فرهنگی، چه سیاسی و چه اقتصادی برکات زیاد است و شما کار جمعی فرهنگی انجام می‌دهید، انقلاب ما هم با همین تشکیلات و کار جمعی فرهنگی پیروز شد؛ اما نخستین شرط کار جمعی این است که از خود عبور کرده و خود را نبینی تا همه با هم جمع شده و برای دستیابی به نتیجه کمک و تلاش کنند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی اظهار کرد: اگر در جامعه دینی عِده و عُده و عُرضه داشته باشیم قدرت عظیم ایمانی ما بالا می‌رود، مشکلات و کاستی‌های موجود مرتفع شده و مستکبران از ما حریم می‌گیرد.

انتهای پیام/311/ ت

R7719/P/S6,55/CT11 واژه های کاربردی مرتبط بسیج سازندگی بسیج دانشجویی بیشتر بخوانید... مدل مصوب عزاداری محرم، نقشه شیعه انگلیسی را به حاشیه خواهد برد/ بسیج پای‌کار سلامت عزاداران حسینی است طرح تأمین مسکن بسیجیان در استان گلستان رونمایی شد بسیج دانشجویی فارس برای پاکسازی آب‌های بندر بیروت از نیترات اعلام آمادگی کرد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... مدل مصوب عزاداری محرم، نقشه شیعه انگلیسی را به حاشیه خواهد برد/ بسیج پای‌کار سلامت عزاداران حسینی است طرح تأمین مسکن بسیجیان در استان گلستان رونمایی شد بسیج دانشجویی فارس برای پاکسازی آب‌های بندر بیروت از نیترات اعلام آمادگی کرد واژه های کاربردی مرتبط بسیج سازندگی بسیج دانشجویی پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ میزان اثربخشی واکسن ویروس کرونا چه میزان خواهد بود؟ / آیا تزریق واکسن ایمنی دائمی ایجاد می‌کند؟ ۲ یکی از بزرگان طایفه‌ای سیستان و بلوچستان درگذشت ۳ گزارش ویدئویی| خواب سنگین ستاد کرونا و علوم پزشکی گیلان/ بازگشت بحران کووید-۱۹ به گیلان ۴ جزئیات اعطای تابعیت به فرزندان زنان ایرانی اعلام شد ۵ گزارش ویدئویی| راه‌آهن همدان ـ سنندج طعم تلاش را چشید / زمزمه شنیدن سوت قطار از غرب‌کشور به گوش می‌رسد ۶ اصفهان| شکست سپاهان برابر استقلال؛ خداحافظ امیر! ۷ افزایش چشمگیر کشفیات مواد مخدر در ایران / کشف ۴۰۰ تن مواد مخدر در ۵ ماهه امسال ۸ ادامه پیگیری‌های تسنیم| آغاز به کار دوباره عملیات آبرسانی به روستای«چم کبود» معمولان لرستان مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| راه‌آهن همدان ـ سنندج طعم تلاش را چشید / زمزمه شنیدن سوت قطار از غرب‌کشور به گوش می‌رسد ‌تداوم زنجیره شیوع کرونا در یزد / واحدهای صنفی ‌۳ روز ‌تعطیل شدند همدردی علمای اهل سنت خراسان شمالی با مردم لبنان / همچون گذشته حامی و پشتیبان شما خواهیم بود مدیرکل سابق ورزش و جوانان فارس به حبس، شلاق و انفصال از خدمات دولتی محکوم شد مهمترین اخبار تسنیم سرلشکر سلامی: جهاد در سپاه بی‎وقفه و غیرمنقطع جاری است/ زبان سپاه زبان اسلام و انقلاب است وزیر اقتصاد: صندوق پالایشی هفته اول شهریور ماه عرضه می‌شود روحانی: کلیات طرح فروش داخلی نفت و عرضه آن در بورس انرژی در جلسه دیروز سران قوا تصویب شد ادعای اسپوتنیک روسیه: پوتین ثبت اولین واکسن کرونا را اعلام کرد ویدئو کامنت | آیا انفجار بیروت از پیش برنامه‌ریزی شده بود؟ درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بسیج سازندگی بسیج دانشجویی بسیج سازندگی بسیج دانشجویی بسیج دانشجویی خراسان شمالی کار جمعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۱۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انقلاب به ارتش استقلال و خود باوری بخشید/وحدت نیروهای نظامی

به گزارش خبرنگار مهر، سرتیپ دوم جلیل شاطری صبح سه شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی بیان کرد: بازخوانی رخداد ۲۹ فروردین ماه به عنوان یک روز تاریخی و سرنوشت ساز با فرمان تاریخی امام (ره) بر ما واجب است چرا که برای امروز ما نیز درس‌های زیادی دارد.

فرمانده ارشد آجا در خراسان جنوبی گفت: در اوایل انقلاب دشمنان با همراهی با عده‌ای از دوستان ناآگاه پافشاری بر اعلام اضمحلال ارتش داشتند اما امام (ره) تأکید بر ماندگاری و بودن ارتش داشتند که نقش آفرینی ارتش در دوران دفاع مقدس نشان از هشیاری امام در این تأکید داشت.

اشاره به پیشرفت‌های برجسته ارتش

شاطری با اشاره به اینکه ما ارتشی‌ها بار دیگر با آرمان‌های امام (ره) پیمان دوباره می‌بندند، اظهار کرد: پیشرفت‌هایی که تاکنون نیروهای نظامی ما از جمله ارتش داشته است نمونه و در سطح قابل قبول و برجسته‌ای در دنیا است.

وی ادامه داد: پیشرفت‌های نظامی ما جزو برترین پیشرفت‌های کشور در بخش‌های گوناگون است که در شرایط تحریم و کمبود منابع رخ داده که کاری فوق‌العاده است.

فرمانده ارشد آجا در خراسان جنوبی با اشاره به مقایسه‌ای بین ارتش قبل و بعد از انقلاب گفت: تسلیحات ارتش در قبل از انقلاب وارداتی اما امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران از نظر ساختاری، آموزشی، تسلیحاتی و … مستقل شده است.

ارتش ایران معنویت گرا است

شاطری با بیان اینکه امروز ارتش ما یک ارتش خدا محور و معنویت گرا است، یادآور شد: نمونه معنویت گرایی ارتش را در دوران دفاع مقدس می‌توان مشاهده کرد.

وی ادامه‌داد: قبل از انقلاب امکان بهره‌مندی از همه همان تجهیزات وارداتی را نداشتیم چرا که فن آن برای کشورهای غربی بود و از این جهت مستشاران زیادی در ایران وجود داشتند.

فرمانده ارشد آجا در خراسان جنوبی گفت: امروزه نه تنها مستشار خارجی در ایران وجود ندارد بلکه به برخی از کشورها مستشار برای راهنمایی کردن افسران و نیروهای نظامی آن‌ها می‌فرستیم که این مهم با اصل خود باوری رخ داده است.

شاطری ادامه داد: خصلت مردمی بودن ارتش یکی از ویژگی‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران است که آن را در مقایسه با نیروهای نظامی و ارتش دیگر کشورها ممتاز کرده است و در همین خصلت باعث شد که در سیل و زلزله و … کمک رسان و گره‌گشای از امور مردم باشد.

بصیرت ارتشیان خار چشم دشمنان شده است

وی گفت: هشیاری و بصیرت ارتشیان در طول ۴۵ سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی خاری در چشم دشمنان ایران بوده است.

فرمانده ارشد آجا در خراسان جنوبی با بیان اینکه به خود می‌بالیم که به هیچ کشور بیگانه وابسته نیستیم، یادآور شد: امروز در اوج وحدت بین نیروهای نظامی و انتظامی کشور از ارتش، سپاه و بسیج و … هستیم که بابت این نعمت خداوند را شاکر هستیم.

کد خبر 6079535

دیگر خبرها

  • انتقال مفهوم کرامت به مردم ضروری است
  • نیروهای ارتش از خالص‌ترین افراد انقلاب هستند
  • نماینده بسکتبال خراسان شمالی حریف خود را شکست داد
  • صبوری مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا شد
  • وعده صادق بخش کوچکی از توانمندی نظامی ایران بود
  • قدردان نعمت سپاه پاسداران و ارتش دلاور هستیم
  • عصر شعر آئینی وعده صادق در کرج برگزار شد
  • انقلاب به ارتش استقلال و خود باوری بخشید/وحدت نیروهای نظامی
  • مسئول بسیج دانشگاه تهران : حمله سپاه پاسداران به رژیم صهیونیستی ، معجزه انقلاب است
  • بانوان هنرمند با نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی دیدار می‌کنند