Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-28@15:57:59 GMT

یک طرح مهم در دستور کار مدیران پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۳۱۹۶۸

یک طرح مهم در دستور کار مدیران پرسپولیس

مدیران باشگاه پرسپولیس در نظر دارند با اجرایی کردن طرحی از نفوذ دلال‌ها در نقل و انتقالات باشگاه تا حدود بسیاری جلوگیری به عمل آورند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مدیران باشگاه پرسپولیس در نظر دارند با اجرایی کردن طرحی از نفوذ دلال ها در نقل و انتقالات باشگاه تا حدود بسیاری جلوگیری به عمل آورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این طرح قرار است توسط مهدی رسول پناه به زودی در پرسپولیس اجرایی شود.

با توجه به نزدیک شدن به زمان نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس در نظر دارد بند جدیدی را در قراردادهای بازیکنان جوان خود قید کند تا بدین شکل دست دلالان تا حدود بسیار زیادی از ماجرای انتقال بازیکنان رده های سنی پایین پرسپولیس کوتاه شود.

بر این اساس قرار است باشگاه بند جدیدی را به قرارداد بازیکنان جوان خود که در رده های پایه حضور دارند و در تیم بزرگسالان نیز تمرین می کنند، اضافه کنند که براساس آن در صورت نقل و انتقال این نفرات به تیم های دیگر درصدی به عنوان حق رشد به آکادمی پایه های پرسپولیس تعلق بگیرد.

با توجه به این که در یکی دو فصل اخیر تعداد بازیکنانی که از تیم های پایه پرسپولیس جذب تمرینات بزرگسالان شده اند، برخی سودجویان با استفاده از این مساله و عقد قراردادهای بلندمدت به عنوان مدیربرنامه با بازیکنان جوان، پول های کلانی را در این میان به دست می آورند تا عملا سودی از این موضوع نصیب پرسپولیس به عنوان پرورش دهنده های اصلی بازیکنان جوان نشود.

لازم به ذکر است این مساله در جلسه اخیر رسول پناه و اعضای آکادمی باشگاه مورد بررسی قرار گرفت. 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرسپولیس آکادمی بازیکنان جوان بازیکنان جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۱۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکان و در پیش داشتن دو فینال سخت دیگر

رضا عنایتی از دو فینال سخت پیش روی تیم پیکان صحبت کرد

طرفداری | رضا عنایتی سرمربی تیم فوتبال پیکان در خصوص جوانگرایی در تیمش صحبت کرد.

رضا عنایتی در خصوص شرایط تیم فوتبال پیکان اظهار داشت:

در اسفند ۱۴۰۲ نسبت به دیگر ماه‌های سال شرایط بهتری داشت و در ۳ مسابقه سختی که داشتیم نتایج قابل قبولی را کسب کردیم. ما از این به بعد دیدارهای سخت‌تری خواهیم داشت و دو هفته فینال گونه برای ما وجود خواهد داشت.

او ادامه داد:

همه بازیکنان از حساسیت بازی‌ها مطلع هستند و امیدوارم در پایان فصل بتوانیم جایگاه خوبی را در جدول کسب کنیم. مدیران باشگاه تاکنون شرایط خیلی خوبی را برای ما فراهم کرده‌اند.

سرمربی پیکان افزود:

تعاملی خوبی بین بازیکنان و اعضای کادر فنی وجود دارد و پس از بازگشت به تعطیلات از آمادگی خوبی برخوردار هستند. تنها مشکل ما در این فصل سرما خوردن بازیکنان است که متأسفانه شاهد آن هستیم که در بیشتر اوقات یکی از بازیکنان دچار سرماخوردگی می‌شود و امیدوارم شرایط به گونه‌ای پیش رود که همه آنها را تا پایان فصل در اختیار داشته باشیم.

عنایتی در خصوص جوان‌گرایی در پیکان و استفاده از بازیکنان جوان در دیدارهای لیگ برتر گفت:

بحث استفاده از جوانان همیشه در تیم پیکان دیده شده و فقط مربوط به این فصل نیست؛ متأسفانه شرایط جایگاه ما در جدول به گونه‌ای است که ما نمی‌توانیم از تمام پتانسیل جوانان خود در بازی‌ها استفاده کنیم.

وی افزود:

میانگین تیمی پیکان ۲۴ سال است و ما هم مطابق برنامه‌ریزی باشگاه از بازیکنان جوان استفاده خواهیم کرد. ۶، ۷ بازیکن جوان ما پتانسیل خیلی خوبی دارند و اگر قدر خودشان را بدانند مطمین باشید که در فصل‌های آینده راهی تیم‌های بزرگ و پرطرفدار خواهند شد.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • دستور رئیس جمهور برای حل مشکلات پیش‌رو جهت تسریع و اجرایی شدن کامل برخی پروژه‌ها
  • پیکان و در پیش داشتن دو فینال سخت دیگر
  • واکنش دستیار قلعه‌نویی به بیانیه استقلال به خاطر پرسپولیس
  • بی‌خبری پرسپولیس از نامه بورس به بانک ملت
  • دستور استاندار کردستان به مدیران جهت اجرای شعار سال در استان
  • نقش‌آفرینی علی پروین در نقل و انتقالات زمستانی پرسپولیس!
  • رئیسی: مشکلات با دستور حل نمی‌شود
  • سناریوهای آینده کاظم صدیقی؛ حذف از فهرست مهمانان نوروزی رئیسی!
  • تبیین مبانی شعار سال برای مدیران دستگاه های اجرایی استان
  • حل مشکلات مردم با کار میدانی