Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-19@13:43:57 GMT

کدام بازارهابیشترین سود را دادند؟

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۳۱۹۷۴

اتاق بازرگانی تهران در جدیدترین گزارش خود به بررسی وضعیت بازارهای اصلی اقتصادی کشور پرداخته و میزان سودی که از بهار ۹۸ تا بهار ۹۹ عاید سرمایه گذاران شده را محاسبه کرده است. ناطقان: بر اساس اطلاعات ارائه شده از سوی این اتاق، میانگین قیمت هر سکه طرح قدیم در بهار سال ۹۸، چهار میلیون و ۷۰۰ هزار تومان بوده و این عدد در بهار امسال به شش میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسیده و به این ترتیب ۴۵ درصد رشد داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



میانگین قیمت هر سکه طرح جدید نیز از چهار میلیون و ۸۰۰ هزار تومان در بهار ۹۸ به هفت میلیون تومان در بهار امسال رسیده و رشدی بیش از ۴۴ درصدی را تجربه کرده است.

میانگین قیمت دلار در بازار آزاد از حدود ۱۴ هزار تومان در بهار سال قبل به ۱۶.۵ در بهار امسال رسیده و به سرمایه گذاران این بازار ۱۹ درصد سود داده است. هر یورو نیز بهار سال قبل ۱۵.۸ هزار تومان قیمت داشته که به ۱۸ هزار تومان در بهار امسال رسیده و ۱۴ درصد رشد قیمت داشته است.

در بازار مسکن، سودی بیش از ۳۷ درصدی نصیب سرمایه گذاران شده است. بر اساس اعلام اتاق بازرگانی تهران در بهار سال قبل، میانگین قیمت هر متر خانه در تهران ۱۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان بوده و این عدد در بهار امسال به بیش از ۱۷ میلیون تومان رسیده است.

بالاترین میزان سوددهی در بازارهای اقتصادی ایران همچنان مربوط به بازار سرمایه است. طبق اعلام اتاق بازرگانی تهران، در طول یک سال منتهی به بهار ۹۹، ارزش سهام معامله شده در بورس تهران رشدی بیش از ۶۴۷ درصدی را تجربه کرده و از نظر تعداد سهام معامله شده نیز رشدی ۹۱ درصدی به ثبت رسیده است.

همچنین طبق بررسی‌های این اتاق، شاخص بهای کالاهای مصرفی در خانوارهای شهری ۲۱ درصد و در خانوارهای روستایی ۱۹.۵ درصد افزایش یافته است و این عدد در استان تهران به ۲۴.۵ درصد رسیده است.
منبع: تابناک برچسب ها: بازار ، سود ، ناطقان ، اقتصاد

منبع: ناطقان

کلیدواژه: بازار سود ناطقان اقتصاد تومان در بهار بهار امسال میانگین قیمت هزار تومان بهار سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۱۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت طلا و انواع سکه در بازار؛ نیم و ربع سکه چند شد؟ | جدول قیمت ها

به گزارش همشهری آنلاین، امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین تا لحظه تنظیم این خبر بر اساس نرخ اعلامی اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم ۳ میلیون و ۷۶۹ هزار، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم ۴۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز ۴۴ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است.

آرامش در بازار طلا و ارز | خبری از رشد قیمت نیست

قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۲۵ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی ۱۵ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و سکه یک‌ گرمی ۷ میلیون، ۱۰۰ هزار تومان تعیین شده است.

محصول نرخ (تومان)
سکه تمام طرح جدید ۴۴ میلیون و ۱۰۰ هزار
سکه تمام طرح قدیم ۴۰ میلیون و ۸۰۰ هزار
نیم سکه بهار آزادی ۲۵ میلیون و ۹۰۰ هزار
ربع سکه بهار آزادی ۱۵ میلیون و ۹۰۰ هزار
سکه یک گرمی ۷میلیون و ۱۰۰ هزار
طلای ۱۸ عیار ۳میلیون و ۷۶۹ هزار

کد خبر 845170 برچسب‌ها خبر مهم قیمت طلا و فلزات گرانبها - ایران سکه - قیمت

دیگر خبرها

  • رئیسی: رشد اقتصادی کشور به ۶ درصد رسیده است
  • قیمت مسکن در تهران کاملاً تحت کنترل است
  • سقوط قیمت بیت کوین تا زیر ۶۰ هزار دلار
  • گزارش‌ها از افزایش بهای نفت در پی اخبار حمله به اهدافی در ایران
  • رشد قیمت مسکن در تهران ‌منفی شد؟
  • رشد قیمت مسکن در تهران ‌منفی شد
  • نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۰۹:۳۰
  • قیمت طلا و سکه کاهش یافت
  • آخرین وضعیت طلا و انواع سکه در بازار؛ نیم و ربع سکه چند شد؟ | جدول قیمت ها
  • افزایش کرایه‌ مترو، اتوبوس و تاکسی‌