Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، دکترعبد الرسول همتی بعد از ظهر سه شنبه در ادامه گزارش روزانه آمارهای کرونا ویروس در استان فارس در استودیو سلامت دانشگاه در جمع خبرنگاران، گفت: از ابتدای شیوع بیماری کووید ۱۹ در استان فارس، آزمایش‌های تشخیصی کرونا ویروس برای ۲۲۹ هزار و ۵۱۰ نفر از مردم استان انجام شده که تا امروز ۳۶ هزار و ۸۲۰ مورد مثبت قطعی شناسایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اعلام جان باختن ۱۰ هم استانی در اثر ابتلاء به کووید ۱۹ طی روز گذشته تاکنون، مجموع آمار جان باختگان این بیماری از ابتدای شیوع تاکنون در فارس را ۶۴۳ نفر اعلام کرد.

بهبودی ۹۲ درصد مبتلایان به کرونا ویروس در فارس

به گفته معاون بهداشت دانشگاه، تاکنون ۳۳ هزار و ۷۳۵ نفر نیز در فارس با بهبودی کامل از بیمارستان‌ها ترخیص شده و یا از ایزوله خانگی خارج شده‌اند که معادل ۹۲ درصد افراد مبتلایان هستند.

دکتر همتی با اعلام اینکه تا کنون ۳ درصد از مبتلایان و یک درصد از جان باختگان استان، افراد زیر ۱۰ سال بوده‌اند اظهار کرد :۷۰ درصد از مبتلایان را گروه سنی ۱۰ تا ۵۰ سال تشکیل داده‌اند که ۱۵ درصد از جان باختگان مربوط به این گروه سنی بوده است.

او افزود: ۲۷ درصد از مبتلایان نیز، افراد بالای ۵۰ سال هستند که ۸۴ درصد از جان باختگان مربوط به این گروه سنی بوده؛ بنابراین لازم است تمام گروه‌های جامعه، به ویژه جوانان، حامی سلامت سالمندان باشند.

این مقام مسؤول در دانشگاه علوم پزشکی شیراز با تاکید بر اینکه برای مدیریت این بحران، باید اصول و شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کنیم و همگی با عزم جدی تا شکست کرونا به رعایت مواردی مانند استفاده از ماسک پایبند باشیم.

کد خبر 4996171

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا شیراز دانشگاه علوم پزشکی شیراز ویروس کرونا روز خبرنگار شیراز بوشهر شیوع کرونا عید غدیر خم گرگان ماه محرم آمار کرونا کمک مومنانه شهرکرد قزوین محرم 99 ستاد ملی مقابله با کرونا جان باختگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۱۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین پیام رسمی مالک جدید استقلال به آبی‌پوشان!

به گزارش "ورزش سه"، ۸۵ درصد سهام باشگاه استقلال به عنوان یکی از دو قطب فوتبال پایتخت به صورت رسمی به هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس واگذار شد تا حالا یکی از بزرگ‌ترین بنگاه‌های اقتصادی کشور مالکیت آبی‌پوشان را برعهده بگیرد.

گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس در همین رابطه اطلاعیه‌ای صادر کرد و پیوستن باشگاه استقلال به خانواده این هلدینگ را به آبی‌های پایتخت خوش آمد گفت.

در این اطلاعیه آمده؛

۸۵ درصد سهام باشگاه استقلال، توسط کنسرسیومی از شرکت‌های گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس شامل پتروشیمی بندر امام، پتروشیمی بوعلی سینا، پتروشیمی شهید تندگویان، پتروشیمی پارس و شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس امروز خریداری شد.

هلدینگ خلیج‌فارس در راستای اجرای سیاست‌های کلی چهل و چهارم قانون اساسی و به‌موجب مصوبه هیئت وزیران در سال ۱۳۸۶ و مصوبه هیئت واگذاری در سال ۱۳۸۹ با انتقال سهام ۱۵ شرکت متعلق به شرکت ملی صنایع پتروشیمی تبدیل به هلدینگ و شرکت سهامی عام شد و ۲۷ فروردین ۱۳۹۲ در بورس اوراق بهادار پذیرفته شد.

گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس که امروز در گستره ۱۳ استان کشور فعالیت دارد، بر اساس رده‌بندی جهانی در رده دوم خاورمیانه و در رده ۲۷ شرکت‌های پتروشیمیایی جهان قرار دارد، ارزش بازاری معادل ۱۳۲۰ هزار میلیارد تومان دارد.

شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس همچنین رتبه اول بیشترین صادرات، رتبه اول بالاترین ارزش بازار، رتبه اول بیشترین سودآوری، رتبه اول صادرات کشور و رتبه اول بالاترین ارزش‌افزوده را در بین شرکت‌های ایرانی به خود اختصاص داده است.

جلوگیری حداکثری از خام‌فروشی و اتکا به توان داخل به‌عنوان سیاست راهبردی هلدینگ خلیج‌فارس از زمان آغاز مدیریت دکتر علی عسکری در دستور کار بزرگ‌ترین هلدینگ پتروشیمی ایران قرار گرفته است، راهبردی که حاصلش توجه ویژه به تکمیل زنجیره ارزش و تمرکز ویژه بر ایجاد و توسعه صنایع و پارک‌های پایین‌دستی به‌منظور خلق ارزش‌افزوده، اشتغال‌زایی، تنوع سبد محصولات هلدینگ و سودآوری قابل‌توجه برای سهام‌داران است.

گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس که سال گذشته موفق به راه‌اندازی دو پروژه ملی پالایشگاه گاز هویزه خلیج‌فارس و پتروشیمی گچساران شده امروز ۳۳ طرح به ارزش ۱۵ میلیارد دلار را در دست اجرا دارد که با بهره‌برداری از آنها گام بلندی به‌سوی قله برداشته خواهد شد.

دیگر خبرها

  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • باغ گیاه‌شناسی رهید؛ مال‌باختگان ارتش به سر خط برگشتند
  • تأمین برق پایدار برای همه مراکز برگزاری کنکور در فارس
  • ‌توزیع بیش از یک میلیون مکمل آهن در مدارس دخترانه فارس
  • اولین پیام رسمی مالک جدید استقلال به آبی‌پوشان!
  • بیماری سالک در دامغان کنترل شد
  • افزایش مبتلایان به سرطان در بلخ
  • اجرای پرفورمنس خلیج فارس در بندر خمیر
  • ارائه برنامه عملیاتی کاهش سالانه ۱۰ درصدی فوتی های تصادفات
  • پیگیری کنترل سرعت شبکه حمل‌ونقل عمومی با استفاده از سامانه‌های هوشمند