Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانشاه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت: در هفته دولت باید توفیقات حاصل شده برای مردم بیان شود تا موجب امیدآفرینی در جامعه و تقویت سرمایه اجتماعی گردد.

محمد ابراهیم الهی تبار، امروز(21 مرداد) در نشست ستاد بزرگداشت هفته دولت با تاکید بر لزوم اطلاع رسانی دستاوردهای دولت، اظهار کرد: این دستاوردها در شرایطی بوجود آمده که در اوج تحریم ها هستیم و همین موضوع شرایط را برای فعالیت و خدمت رسانی دولتمردان سخت کرده، با این وجود در بخش های مختلف توفیقات خوبی کسب شده که باید برای مردم بیان شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: در کنار این تحریم های ظالمانه، شیوع بیماری کرونا نیز مشکلات را دوچندان کرده، با این حال شاهدیم به واسطه زیرساخت های مناسبی که در این دولت در حوزه بهداشت و درمان ایجاد شده،  توانستیم تا حدود زیادی بیماری را کنترل کنیم.

الهی تبار با بیان اینکه دولت در این سالهای فعالیتش با چالش های زیادی نظیر خروج آمریکا از برجام، تشدید تحریم ها، سیل، زلزله و... مواجه بوده که شرایط را برای کار کردن دشوار کرده، گفت: با این حال دست دولت پُر است و اقدامات خوبی در این سالها صورت گرفته که باید اطلاع رسانی شود.

معاون استانداری کرمانشاه اظهار کرد: متاسفانه در این شرایط هم فضای تحریف و هم تخریب نیز علیه دولت از سوی رسانه های خارجی و برخی داخلی ها شکل گرفته که باید با اطلاع رسانی و بیان دستاوردهای ارزشمندی که در این شرایط سخت حاصل شده، امید را در جامعه زنده نگه داریم و سرمایه اجتماعی را تقویت کنیم.

الهی تبار ادامه داد: این دستاوردها با حمایت مقام معظم رهبری و همراهی دیگر قوا بدست آمده و رسالت ملی و انقلابی همه ماست که آنها را تشریح کنیم.

وی گفت: در این دولت علاوه بر حوزه های اقتصادی و عمرانی، کارهای ارزشمندی در حوزه های سیاسی و اجتماعی نیز انجام شده که تشکیل خانه احزاب و خانه تشکل ها از آن جمله است.

وی با بیان اینکه دستاوردهای دولت در استان کرمانشاه نیز بسیار ارزشمند است، گفت: بعنوان نمونه در حالیکه هزار روز از زلزله بزرگ استان کرمانشاه گذشته، هزار کلاس درس در این مناطق احداث شده که کار بسیار ارزشمندی است.

وی در ادامه از همه مدیران استان خواست در هفته دولت به بیان اقدامات دولت تدبیر وامید در استان بپردازند.

در این نشست اعضای ستاد بزرگداشت هفته دولت نیز به بیان راهکارهایی برای بهبود شیوه اطلاع رسانی دستاوردهای دولت پرداختند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كرمانشاه هفته دولت دستاوردهای دولت اطلاع رسانی هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۲۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیمات نهادهای حاکمیتی به اطلاع مردم برسد

استاندار خراسان شمالی با تاکید بر لزوم نقش‌آفرینی مردم در اقتصاد کشور، گفت: تصمیمات نهادهای حاکمیتی باید به مردم اطلاع‌رسانی شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌شمالی، محمدرضا حسین‌نژاد، امروز _ چهارشنبه هشتم فرودین_ در جمع معاون، مدیران کل و کارکنان حوزه‌ی اقتصادی استانداری با تاکید بر تحقق شعار سال اظهار کرد: برای اجرای منویات رهبر معظم انقلاب برنامه‌ریزی کنید و راهبرد داشته باشید.

وی افزود: با برنامه‌ریزی صحیح و تسهیل مشارکت مردم در حوزه‌های اقتصادی استان، همه تلاش مدیران معطوف رشد و توسعه اقتصادی شود.

استاندار خراسان‌شمالی ضمن تاکید بر توجه جدی مسئولان به مشارکت دادن مردم در امور اقتصادی استان، بیان کرد: اطلاع‌رسانی از برنامه‌ها و تصمیمات نهادهای حاکمیتی به مردم ضروری است.

حسین‌نژاد گفت: با استفاده از هیئت‌های اندیشه‌ورز، نخبگان و سرمایه‌گذاران، رونق تولید و سرمایه‌گذاری در استان در همه بخش‌ها به ویژه در بخش کشاورزی بیشتر شود.

کد خبر 739651

دیگر خبرها

  • ماجرای گوشت الاغ در یک هتل مشهد ناقص اطلاع رسانی شد
  • شهادت ۲۰۰ فلسطینی در حمله به بیمارستان شفا
  • آخرین اطلاع رسانی وزیر نفت درباره بنزین
  • اعدام هولناک 200 فلسطینی در بیمارستان شفا غزه
  • تمام دستاوردهای کشور با محوریت مردم بوده است
  • خدمت رسانی هلال‌ احمر مازندران به حدود ۴۰۰ هزار مسافر نوروزی
  • تصمیمات نهادهای حاکمیتی به اطلاع مردم برسد
  • مدیر کل حوزه استاندار خراسان رضوی منصوب شد
  • دستاوردهای تعامل سازنده دولت سیزدهم با مجلس
  • پایگاه اطلاع‌رسانی آیت‌الله علم‌الهدی جوابیه داد