Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-16@12:48:54 GMT

افزایش هزینه تمام شده تولید انواع ماهی

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۳۲۰۵۷

افزایش هزینه تمام شده تولید انواع ماهی

 به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از همشهری، مشکلات تامین نهاده‌های پرورش انواع ماهیان سردآبی و در قفس، افزایش نرخ دستمزد، بیمه و سایر هزینه‌های تولید، موجب افزایش قیمت تمام‌شده انواع ماهی و بالا‌رفتن نرخ خرده‌فروشی این اقلام در بازار مصرف شده است. علاوه بر این، تلفات ماهیان پرورشی به معضلی برای تولیدکنندگانی تبدیل شده که تحت پوشش بیمه نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل اتحادیه مرکزی تعاونی‌های کشاورزی ماهیان سردآبی کشور با بیان اینکه هیچ شرکت بیمه بازرگانی‌ای در زمینه ماهیان سردآبی فعال نیست، گفت: ازکل بخش ماهیان سردآبی تنها یک درصد بیمه هستند و آبزی‌پروران هم از عملکرد صندوق بیمه کشاورزی در صنف متبوع خود رضایتی ندارند. آرش نبی‌زاده افزود: پس از رایزنی‌های بسیار با دولت، مقرر شده است از اول مهرماه سال‌جاری تمامی محصولات کشاورزی در بخش سردآبی بیمه اجباری شوند و دیگر هیچ آبزی‌پروری نمی‌تواند ماهی را بدون بیمه جابه‌جا کند.

پربیننده ترین افزایش ۱۱۰درصدی قیمت کابینت مسدود شدن حساب‌های سه شرکت‌ لبنی دلار در کانال ۲۰هزار تومان باقی می‌ماند؟ آخرین وضعیت تولید و توزیع لوازم خانگی چگونگی بازگشت ارز حاصل از صادرات سال۹۹

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: قیمت ماهی صید ماهی آبزی پروری تولید ماهی ماهیان سردآبی قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۲۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از ۱۰۰ هزار تن انواع نهاده های دامی و کشاورزی در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، صفایی گفت: از این میزان نهاده توزیع شده، ۷۵ هزار تن نهاده دامی بوده است.
وی تأمین و توزیع نهاده‌های لازم برای بهره برداران باقیمت مناسب و در زمان نیاز را از وظایف تعاون روستایی دانست و افزود: ارائه اینگونه خدمات ضمن کاهش هزینه های تولید،  به اقتصاد تولید کنندگان بخش کشاورزی کمک می کند.

دیگر خبرها

  • صید ۳۰ هزار قطعه ماهی سفید در رودخانه سپیدرود
  • کشف محموله غیر مجاز ماهی‌های تالابی در شادگان
  • توزیع بیش از ۱۰۰ هزار تن انواع نهاده های دامی و کشاورزی در کرمانشاه
  • ممنوعیت عرضه و فروش ماهیان رودخانه‌ای دزفول تا پایان فصل زاد و ولد
  • تن ماهی گران نمی‌شود / دلایل افزایش تولید تن مرغ چیست؟
  • رهاسازی ۴ میلیون بچه ماهی در رودخانه گلستان
  • عرضه پساب به صنایع سالانه ۳۵۰ میلیون مترمکعب افزایش می‌یابد
  • گیلان پیشرو در جهش تولید و تکثیر بچه ماهیان خاویاری
  • بازگشت مروارید سیاه به وضعیت سفید
  • خرید نهال اصلاح شده با قیمت ۲۹ هزار تومان