Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی وزارت بهداشت آخرین وضعیت شیوع کرونا در استان چهار محال و بختیاری را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیما سادات لاری ظهر امروز _سه‌شنبه ۲۱ مرداد_ در نشست خبری خود که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، در خصوص روند شیوع کرونا در استان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: چهار محال و بختیاری هم اکنون در وضعیت هشدار بیماری قرار دارد؛ این استان در پیک اول بیماری یعنی در اسفندماه سال گذشته برخلاف بسیاری از استان‌های کشور خیز ضعیف‌تری را تجربه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه چهارمحال و بختیاری در فروردین ماه سال جاری شاهد خیز نسبتاً متوسط در موارد ابتلاء و بستری بود، افزود: در اردیبهشت روند شیوع کرونا و آمار ابتلاء و بستری در چهارمحال و بختیاری یک افت نسبی را تجربه کرد.

سخنگوی وزارت بهداشت اضافه کرد: چهارمحال و بختیاری از ابتدای خردادماه همچون اکثر استان‌های کشور شاهد رشد صعودی در موارد ابتلاء و بستری بود، تعداد موارد ابتلاء و بستری روزانه در این استان طی دو ماه گذشته به دو برابر رسیده است و شیب صعودی این استان به شکل نگران کننده در حال افزایش است.

لاری با بیان اینکه هم اکنون پنج شهرستان در وضعیت قرمز و یک شهرستان در وضعیت هشدار در استان چهارمحال و بختیاری وجود دارد، اضافه کرد: موارد ابتلاء و بستری در برخی شهرستان‌های استان مانند بروجن، فارسان، شهرکرد، لردگان و کیار دارای شدت بیشتری است.

وی ادامه داد: از ابتدای تاکنون استفاده از ماسک در این استان در اماکن عمومی و ادارات ۷۲ درصد و توسط شاغلین بانک‌ها، ادارات ۸۹ درصد گزارش شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از ابتدای تیرماه تاکنون ۱۸۷ مورد تخلف در اجرای پروتکل‌های بهداشتی توسط اماکن عمومی و نهادهای صنفی و صنعتی به سازمان تعزیرات این استان گزارش شده و در همین بازه زمانی ۵۴ واحد مختلف در استان چهارمحال و بختیاری پلمب شده است.

وی تاکید کرد: امیدواریم با رعایت بیشتر پروتکل‌های بهداشتی و استفاده همگانی‌تر مردم این استان از ماسک این استان، شاهد توقف روند صعودی در موارد ابتلاء و بستری در استان چهارمحال و بختیاری و خروج این استان از وضعیت هشدار طی هفته‌های آتی باشیم.

لاری تصریح کرد: مطمئناً ویروس کرونا تا ماه‌ها با ما خواهد بود و ما باید سبک زندگی خودمان را با حضور این بیماری تغییر دهیم و این را هم به یاد داشته باشیم که این ویروس در کنار تمام پیامدهای منفی می‌تواند موجب ایجاد همبستگی اجتماعی شود.

کد خبر 438334

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کرونا ویروس آخرین اخبار ویروس کرونا کرونا کرونا در ایران چهارمحال و بختیاری سخنگوی وزارت بهداشت شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق استان چهارمحال و بختیاری موارد ابتلاء و بستری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۲۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور هشدار زرد هواشناسی در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل هواشناسی استان گفت: فعالیت این سامانه از روز جمعه ۳۱ فروردین در استان آغاز و تا روز سه شنبه ۴ اردیبهشت ادامه دارد.
چراغپور افزود: در خصوص رگبار و رعد و برق، وزش باد به نسبت شدید در استان و آبگرفتگی معابر، احتمال بالا آمدن آب رودخانه‌های فصلی، سیلابی شدن مسیل ها و لغزندگی سطح جاده‌ها هشدار داد.
وی توصیه کرد مردم از توقف و اسکان در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها، چرای دام‌ها در مناطق مرتفع و حاشیه رودخانه ها و فعالیت کوهنوردی خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • برگزاری مرحله دوم زندگی با آیه‌ها در چهارمحال و بختیاری
  • خبر‌های ورزشی ۳۱ فروردین چهارمحال و بختیاری
  • صدور هشدار زرد هواشناسی در چهارمحال و بختیاری
  • اطلاعیه قطعی برق در شهرکرد
  • آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس - تهران / ترخیص ۱۰ مصدوم حادثه + اسامی
  • تشریح وضعیت یامگا برای فصل آینده
  • پیش بینی آسمانی صاف تا کمی ابری در چهارمحال و بختیاری
  • آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس _ تهران
  • تشریح آخرین وضعیت مصدومان استقلال
  • تداوم بارش‌های پراکنده در چهارمحال و بختیاری