Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش رکنا، سردار سید محمود میرفیضی،فرمانده انتظامی استان قم اظهار کرد: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان قم محل اختفای یک قاتل، پس از ۹ سال فرار از دست قانون شناسایی و متهم دستگیر شد.

او افزود: متهم در سال ۱۳۹۰ به دلیل برخی اختلافات خانوادگی، از یک استان غربی با خواهر خود به قم عزیمت کرده و او را پس از خوراندن چندین قرص به قتل رسانده و با رها کردن جسد در بیابان متواری شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شناسایی و دستگیری یک قاتل پس از 9 سال فرار در عملیات پلیس قم

سردار میرفیضی اضافه کرد: سرانجام محل اختفای متهم در یکی از استان‌ها شناسایی و کارآگاهان پلیس آگاهی استان قم پس از اخذ نیابت قضایی و عزیمت به استان مذکور قاتل فراری را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان قم تصریح کرد: مجرم طی تحقیقات کارآگاهان، صراحتا به جرم خود اعتراف و در نهایت به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان قم شد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو بورس کرونا قانون جرم اخبار حوادث قتل قم بیابان قاتل فراری حوادث قم دستگیر شد اخبار قم عکس تلگرام جوان اخبار تهران فیلم حوادث تهران اخبار خوزستان مرد تجاوز ایران استان قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۲۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگيري عامل کلاهبرداري 200 ميلياردي در گرگان

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان سردار "سعيد دادگر" اظهار داشت: بدنبال شکايت تعدادي از شهروندان مبني بر کلاهبرداري از آنان توسط فردي در گرگان، رسيدگي به موضوع در دستور کار ماموران پليس آگاهي استان قرار گرفت.
وي افزود: در بررسي هاي اوليه مشخص شد متهم با وعده پرداخت سود بالا و پس از جلب اعتماد مالباختگان، مقادير هنگفتي پول از آنان دريافت کرده اما بجاي پرداخت سود، به مکاني نا معلوم متواري شده است.
فرمانده انتظامي استان گلستان گفت: با توجه به اهميت موضوع، اقدامات تخصصي پليس آغاز و ماموران با اشراف اطلاعاتي موفق به شناسايي محل تردد متهم شدند.
سردار دادگر تصريح کرد: پس از هماهنگي با مرجع قضائي، در عملياتي غافلگيرانه متهم در مخفيگاهش دستگير و به مقر پليس آگاهي منتقل شد.
اين مقام ارشد انتظامي خاطرنشان کرد: متهم در تحقيقات اوليه به کلاهبرداري 200 ميليارد ريالي از شهروندان اقرار و پس از تشکيل پرونده به مراجع قضائي معرفي شد.

دیگر خبرها

  • دستگیری مردی که به بهانه شرکت در مراسم ترحیم مادرش به زنان تعرض می‌کرد
  • دستگیری عامل کلاهبرداری ۲۰۰ میلیاردی در گرگان
  • کشف ۷۳ سکه عتیقه در ایستگاه راه آهن اندیمشک
  • دستگیری قاتل فراری جوان محلاتی
  • دستگيري عامل کلاهبرداري 200 ميلياردي در گرگان
  • کشف جسد زن ۵۹ ساله در تالش
  • قتل هولناک پدر به دست دختر جوان | همکاری ۲ پسر در اجرای نقشه قتل | متهم: پدرم با زندگی من در خانه مجردی مخالف بود!
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به‌ مدت ۲ شبانه‌ روز در تهران!
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در منوجان
  • شناسایی ۳۰۰ فقره تارنمای تبلیغ فروش سوالات کنکور ۱۴۰۳