Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، دومین اجلاس بین‌المللی احزاب و گروه‌های حامی مقاومت با قرائت بیانیه پایانی به کار خود پایان داد.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

به نام خدا

بیانیه پایانی اجلاس بین‌المللی احزاب و گروه‌های حامی مقاومت

۱-وحدت و انسجام ملت‎های اسلامی منطقه در برابر توطئه‌های مثلث غربی، عربی و عبری، ضرورت اجتناب نا پذیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲-اعضای جلسه با حمایت از مقاومت لبنان و فلسطین و بحرین و یمن تداوم آنرا خواستار و تنها راه پیروزی میدانند.

۳-یکپارچگی احزاب مقاومت در برابر توطئه‌های دشمنان و هماهنگی را لازم میدانیم.

۴-انفجار بندر بیروت که خسارات سنگینی را بر مردم عزیز لبنان وارد کرد بی شک ناشی از توطئه خارجی و فساد داخلی است و حزب الله سر افراز خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

اخراج آمریکا از منطقه یکی از ابعاد انتقام سخت خداوند از دشمنان اسلام خواهد بود

۵-جنگ ۳۳ روزه و پیروزی حزب الله بر رژیم اشغالگر قدس معادلات منطقه را به سود جبهه مقاومت تغییر اساسی داد و از آن پس اسرائیل سیر نزولی خود را در منطقه طی می‌کند، به گونه‌ای که از آن زمان تا کنون اقتدار حزب الله امنیت لبنان در برابر اسرائیل را حفظ و حلقه محاصره رژیم اشغالگر را از طریق سوریه تنگ‌تر کرده است این جنگ جلوه‌ای از آثار ارزشمند مقاومت است که پیروزی‌های بعدی در جنگ ۲۲ روزه و ۴ روزه ز فلسطینی‌ها علیه صهیونیست‌ها را رقم زد.

۶-احزاب مقاومت با الهام از استراتژی مقاومت که توصیه مستمر رهبرانقلاب اسلامی آیت الله خامنه ایست، از مقاومت مردم در تمام جبهه‌ها حمایت میکنند.

۷-قرن پانزدهم، قرن اسلام و توسعه‌ی اقتدار، آن در جهان است و مسلمانان باامید به آینده از چالش‌های دست ساز استکبار عبور خواهند کرد.

۸-قدس بدون هیچ تردیدی به دامن اسلام و مسلمین برخواهد گشت و توطئه صهیونست‌ها و حامیان آن‌ها در معامله قرن و تصاحب اراضی کرانه باختری ره به جایی نخواهد برد، چرا که اسرائیل در حال فروپاشی است.

۹- احزاب عضو مقاومت با تشکیل دبیرخانه در ایران حرکت هماهنگ و منسجمی را در راستای تقویت مقاومت و مقابله با توطئه دشمنان دنبال خواهند کرد.

۱۰-جبهه‌ مقاومت مکتب سردار شهید سلیمانی فرمانده سپاه قدس را سرلوحه فکر و عمل همه سپاهیان قدس دانسته و انتقام سخت خود را از قاتلان این سردار رشید اسلام خواهد گرفت.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: احزاب و تشکل ها حزب موتلفه اسلامی جبهه مقاومت محور مقاومت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۲۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محبوبیت ایران در افکار عمومی جهان و ضرورت بازدارندگی داخلی و خارجی

به گزارش جماران؛ قیس قریشی، تحلیلگر ایرانی ساکن لندن در صفحه خود در شبکه اجتماعی اکس نوشت:

این میزان محبوبیت ایران در افکار عمومی جهان عرب برایم حیرت آور است و ترسناک!

از آغاز جنگ‌ داخلی سوریه بالای ۱۰۰ میلیارد دلار هزینه امنیتی رسانه ای برای تخریب چهره ایران در جهان عرب و جهان اسلام شد و اتفاقا موفق هم بود، از سال ۲۰۱۹ و با روبه پایان حرکت کردن جنگ داخلی سوریه وضعیت ایران در افکار عمومی جهان عرب و اسلام به سمت بازسازی خود حرکت کرد و پس از جنگ غزه (سیف القدس) در سال ۲۰۲۱ شیب تندی گرفت و امروز مخصوصآ پس از واکنش ایران به حمله تروریستی به کنسولگری خود در دمشق به اوج خودش رسیده بصورتی که در کویت و عمان و قطر مردم جشن گرفتند و شیرینی پخش کردند!

نه رهبران حوزه خلیج فارس توان هضم چنین محبوبیتی دارند و آن را ضد امنیت ملی خود بحساب می‌آورند نه آمریکا و غرب برای ادامه هیمنه خود در منطقه آنرا تحمل خواهند کرد.

جمهوری اسلامی ایران باید منتظر حمله سنگین رسانه ای با بودجه های هنگفت که با محوریت گسل شیعه و سنی در منطقه و گسل‌های اجتماعی و چالش اعتماد عمومی و مسائل اقتصادی و حقوق زنان و... در داخل کشور خواهند بود باشه.

هر چقدر در میدان و افکار عمومی شکست بخورند در رسانه های جهان عرب و گسل های داخلی سرمایه گذاری خواهند کرد ...

باید به سرعت به سمت بازدارندگی اجتماعی در داخل و بازدارندگی در افکار عمومی جهان عرب حرکت کنیم و از کارهای پر ریسک و غیر ضروری در داخل پرهیز کنیم.

اللهم‌ قد بلغت اللهم فاشهد 

اللهم قد بلغت اللهم فاشهد

اللهم قد بلغت اللهم فاشهد...

دیگر خبرها

  • حمله موشکی حزب‌الله لبنان به تجمع نظامیان صهیونیست
  • توزیع انسولین قلمی وارداتی از هفته آینده
  • انفجار مهیب در حمله موشکی حزب الله به یک پایگاه اسرائیلی+ فیلم/مقام ارشد اسرائیلی: ما به اوج رسوایی نزدیک هستیم نه پیروزی!/مخالفت گروه هفت با حمله نظامی اسرائیل به رفح
  • انفجار مهیب در حمله موشکی حزب الله به یک پایگاه اسرائیلی+ فیلم/مقام ارشد اسرائیلی: ما به اوج رسوایی نزدیک هستیم نه پیروزی!
  • انفجار مهیب در حمله موشکی حزب الله به یک پایگاه اسرائیلی+ فیلم
  • بدحجابی، مقدمه‌ای برای ایجاد فساد در جامعه 
  • ترویج بی حجابی در جامعه از توطئه‌های دشمن است
  • محبوبیت ایران در افکار عمومی جهان و ضرورت بازدارندگی داخلی و خارجی
  • فعالیت بیش از ۷۰۰ مؤسسه داخلی و خارجی در افغانستان
  • صدای انفجار در پایگاه هوایی میرون اسرائیل