Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

پزشک کسی است که سلامت انسان را به واسطه دروسی که خوانده و تجربه‌ای که در طول کار به دست آورده است، حفظ و درمان می‌کند. پزشکان با تشخیص و معالجه بیماری‌های انسانی، مشکلات فیزیکی، صدمات، درد و سایر موارد مشابه روبرو است. پزشکان ایرانی نیز مرحم درد بیماران هستند و به بیماران خود کمک می‌کنند تا سلامت خود را دوباره به دست بیاورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پزشکان ایرانی با گوش دادن به بیمار، درک مشکل و سپس با استفاده از تخصص علمی کار خود را انجام می‌دهند و به خوبی می‌دانند که راه‌های درمانی برای هر بیمار به چه صورت است و از آن در چه مواقعی استفاده کنند. تقریبا برای هر قسمت از بدن انسان یک پزشک ایرانی متخصص وجود دارد و به همین خاطر اگر ساکن سانفرانسیسکو هستید، بدانید که به بهترین پزشکان ایرانی سانفرانسیسکو دسترسی دارید و می‌توانید از دانش و تجربه آنها استفاده کنید.

پزشکان ایرانی و تمام پزشکان دنیا به دلیل نوع فعالیتی که انجام می‌دهند، جزء دسته افرادی قرار می‌گیرند که مردم احترام زیادی برای آنها قائل می‌شوند. زندگی و سلامت هر فرد در دستان پزشکان ایرانی است و به همین دلیل شاید خیلی از ما سلامت و زندگی خود را مدیون پزشکان ایرانی هستیم.

 

سانفرانسیسکو

سانفرانسیسکو یکی از شهرهای بزرگ ایالت کالیفرنیا است، به دلیل جامعه لیبرال، منطقه کوهستانی، معماری ویکتوریا، مناظر زیبا و خیره کننده، مه تابستان و تنوع قومی و فرهنگی بسیار مشهور است. اینها تنها چند مورد از جنبه‌های شهر است که سانفرانسیسکو را به یکی از پربازدیدترین شهرهای جهان و همچنین شهری عالی برای زندگی تبدیل کرده است.

جمعیت این شهر 812000 نفر است که بخش کوچکی از کل جمعیت منطقه خلیج سانفرانسیسکو که 7.1 میلیون نفر است را تشکیل می‌دهد. این شهر به دلیل نزدیکی به خلیج و همچنین داشتن امکانات رفاهی و پیشرفته برای زندگی، به یکی از بهترین نقاط برای زندگی ایرانیان آمریکا تبدیل شده است.

ایرانیان بسیاری سان فارنسیسکو را برای تحصیل، زندگی و کار انتخاب کردند و در این شهر جزء بهترین‌ها به شمار می‌آیند. از موفق‌ترین افراد در سانفرانسیسکو پزشکان ایرانی هستند که در کار خود بسیار حرفه‌ای عمل می‌کنند و ایرانیان بسیاری هنگام بیماری به آنها مراجعه می‌کنند.

 

پزشکان ایرانی در سانفرانسیسکو

تقریبا نیمی از پزشکان ایرانی موفق در سانفرانسیسکو در بیمارستان‌ها، به عنوان جراح و به عنوان پزشک متخصص مشغول به کار هستند. پزشکان ایرانی متخصص بسیاری در این نقطه از آمریکا به کار مشغول هستند که از مهم‌ترین تخصص‌ها، می‌توان به مغز و اعصاب اشاره کرد.

می‌توان عنوان کرد که نیمی دیگر از پزشکان ایرانی در آمریکا، آنهایی هستند که به عنوان دانشجو وارد این کشور شدند و قصد دارند تا با تحصیل در این رشته در آمریکا به بهترین افراد در این حوزه تبدیل شوند. آنها در خط مقدم بهترین‌ها در آمریکا و سانفرانسیسکو قرار دارند و قصد دارند تا نام و شهرت دانش ایرانی را در آمریکا بر سر زبان‌ها بندازند. پزشکان موفق ایرانی در سانفرانسیسکو، بیماران خود را ابتدا ویزیت می‌کنند و بعد طولی نمی‌کشد که بیماری آنها را تشخیص می‌دهند و همچنین در صورت نیاز به نظرات و توصیه‌های پزشکی خاص، بیماران خود را به پزشک متخصص مناسب ارجاع می‌دهند.

 

 

بسیاری از دانشجویان پزشکی ایرانی به دلیل وجود فرصت‌های شغلی و همچنین امنیت شغلی پزشکی در آمریکا به سانفرانسیسکو و دیگر شهرهای آمریکا آمدند، تا بتوانند در این رشته تحصیل کنند و بهترین باشند. بیشترین رشته‌هایی که در آمریکا متقاضی زیادی دارد، متخصص اعصاب، متخصص گوارش، متخصص زیبایی، متخصص اطفال و ... است.

 

برای یافتن پزشکان ایرانی در سانفرانسیسکو چه باید کرد؟

بسیاری از پزشکان ایرانی در سانفرانسیسکو را، می‌توان در بهترین بیمارستان‌های این شهر پیدا کرد. بیمارستان‌های بزرگ سانفرانسیسکو همیشه به دنبال جذب بهترین‌ها هستند و پزشکان ایرانی سانفرانسیسکو همیشه ثابت کردند که در این دسته بندی قرار می‌گیرند.

پزشک ایرانی معمولاً ساعات بسیار طولانی کار می‌کند و باید در مواقع اضطراری در دسترس باشد. این ساعت‌ها را صرف دیدن بیماران در مطب، انجام تست‌های متفاوت روی آنها، تجویز دارو یا معالجه و دادن مشاوره به بیماران در مورد چگونگی سالم ماندن و صحبت با آنها می‌کنند. بنابراین دیگر مکانی که می‌توانید به بهترین پزشکان ایرانی سانفرانسیسکو دسترسی داشته باشید، مطب آنهاست.

از دیگر راه‌های مطمئن برای دستیابی به بهترین پزشکان ایرانی، پرس و جو از اقوام و آشنایان است. جامعه ایرانی سان فرانسیکو در مورد بهترین پزشکان اطلاعات کافی دارند و می‌توانند به شما در این زمینه کمک کنند. وب‌سایت‌های آنلاین که کار آنها معرفی بهترین پزشکان ایرانی است را فراموش نکنید. سراغ مراجعی مانند iraniandoctor.org بروید و از آنها برای پیدا کردن بهترین پزشکان ایرانی سانفرانسیسکو کمک بگیرید.

 

منبع: https://www.iraniandoctor.org/ - مرجع پزشکان ایرانی

 

طبق مطالب وب‌سایت IranianDoctor.org

 

 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: سان فرانسیسکو بهترین پزشکان ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۲۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لژیونر ایرانی؛ نامزد بهترین بازیکن سال در لیگ اروپایی

به گزارش همشهری آنلاین، محمد محبی، مهاجم ایرانی تیم فوتبال روستوف از سوی سازمان لیگ برتر روسیه به عنوان یکی از ۱۰۰ نامزد کسب جایزه بهترین بازیکن سال این مسابقات معرفی شد.

ماه آینده در نظرسنجی از خبرنگاران ورزشی، ۳۰ بازیکن برتر به مرحله دوم انتخاب بازیکن سال لیگ برتر روسیه راه می‌یابند. بهترین بازیکنان ماه مسابقات نیز به صورت خودکار در این مرحله حضور خواهند داشت که محمد محبی یکی از آنها است.

محبی پیش از این به عنوان بهترین بازیکن ماه مارس لیگ برتر فوتبال روسیه انتخاب شده بود.

کد خبر 846541 برچسب‌ها ویژه ورزشی روسیه فوتبال

دیگر خبرها

  • عکسی از اصابت موشک های ایرانی به اسرائیل /نورنیوز به نقل از بی بی سی: به هر نقطه ای از اسرائیل دسترسی داریم
  • یک ایرانی نامزد بهترین بازیکن سال لیگ برتر روسیه
  • لژیونر ایرانی؛ نامزد بهترین بازیکن سال در لیگ اروپایی
  • جزئیات اعزام اولین گروه پزشکان ایرانی داوطلب به حج عمره
  • (ویدئو) دو ایرانی بهترین تبلیغ تاریخ تویوتا را در دبی ساختند!
  • نخستین گروه پزشکان ایرانی داوطلب به حج عمره اعزام شدند
  • اعزام نخستین گروه پزشکان ایرانی داوطلب به سفر عمره
  • جزئیات جدید از مذاکرات ایران و آمریکا به روایت ظریف
  • جزئیات جدید از مذاکرات ایران و آمریکا به روایت ظریف: ترامپ برای مذاکره از من دعوت کرد
  • دسترسی به اطلاعات شهروندان آمریکایی قانونی می‌شود