Web Analytics Made Easy - Statcounter

نصب و راه اندازی این مجموعه اهداف متعددی مانند امکان تولید گریدهای خاص از جمله LL-6209 و LL0209 در واحد پلی اتیلن سبک خطی را محقق خواهد شد.

 

به گزارش «انرژی امروز» از نیپنا به نقل از  روابط عمومی پتروشیمی شازند، مراسم امضای قرارداد طرح توسعه واحد پلی اتیلن سبک خطی (واحد LL) شرکت پتروشیمی شازند با عنوان «پروژه طراحی، ساخت و نصب سامانه فرایندی سرمایشی واحد LL» منعقد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رویداد در روز دوشنبه 20 مرداد ماه با حضور  ولدخانی مدیرعامل پتروشیمی شازند به عنوان کارفرما و مدیرعامل شرکت سینا کنترل شیراز به عنوان مجری پروژه در محل سالن کنفرانس مجتمع پتروشیمی شازند محقق شد.

 

در ابتدای این مراسم ولدخانی در سخنانی ضمن تقدیر از مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت سینا کنترل شیراز گفت: در شرایط کنونی با توجه به تحریم های ظالمانه بین المللی و عدم حضور شرکت ها و کارشناسان خارجی در کشور، خوشبختانه شرکت سینا کنترل شیراز با تکیه بر توانمندی داخلی به عنوان مجری طرح توسعه واحد LL پتروشیمی شازند انتخاب شده و این طرح که قرار بود تجهیز و اجرای آن توسط شرکت های خارجی انجام شود، از این پس به این شرکت واگذار می شود.

 

مدیرعامل پتروشیمی شازند اظهار داشت: پتروشیمی شازند به عنوان کارفرما جهت پیشبرد هر چه بهتر این پروژه در کنار مجری خواهد بود و انتظار داریم با همت مهندسین شرکت سینا کنترل، طرح توسعه واحد LL در موعد مقرر به بهره برداری برسد.

در ادامه  انصاری نیک سرپرست مدیریت طرح های توسعه شرکت پتروشیمی شازند با اشاره به حضور شرکت های مختلف داخلی در مناقصه طرح توسعه واحد LL گفت شرکت های داخلی متعددی با توانمندی های بالا در این مناقصه شرکت کردند که شرکت سینا کنترل بر اساس استانداردهای مهندسی و سیستم های کنترل کیفی و فنی بالا در این پروژه حساس و حائز اهمیت به عنوان برنده و مجری انتخاب شدند و امیدواریم طرح توسعه واحد LL پتروشیمی شازند در زمان مقرر عملیاتی و در مدار سرویس قرار گیرد.

 

همچنین مهندس صدیق مدیرعامل شرکت سینا کنترل از اعتماد مهندس ولدخانی و مدیران شرکت پتروشیمی شازند تشکر و قدردانی نموده و یادآور شدند که تمام تلاش همکاران ما پیش برد و افتتاح پروژه طرح توسعه واحد LL پتروشیمی شازند در زمان تعیین شده خواهد بود.

 

پروژه طراحی و ساخت مجموعه سرمایش فرآیندی در راستای تکمیل طرح توسعه واحد پلی اتیلن سبک خطی شرکت پتروشیمی شازند، کومونومر موجود در جریان چرخش نیتروژن ورودی را با استفاده از عملیات سردسازی تا دمای منفی 40 درجه سلسیوس، تفکیک، بازیابی، و مجدداً مورد استفاده قرار می دهد.

 

با نصب و راه اندازی این مجموعه اهداف متعددی نظیر: امکان تولید گریدهای خاص از جمله LL-6209 و LL0209 در واحد پلی اتیلن سبک خطی، بازیافت حدود %17 کومونومر 1 بوتن و %12 کومونومر 1 هگزن، افزایش ضریب ایمنی بخش اکسترودر به دلیل ممانعت از تجمع گازهای قابل انفجار در سیستم انتقال پودر و کاهش گازهای رها شده به محیط زیست و کاهش اتلاف مواد یا ارزش اقتصادی محقق خواهد شد.

برچسب هاشرکت پتروشیمی شازند (اراک)

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: آسیا اروپا انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی نفت خام وزارت نفت وزارت نیرو واحد پلی اتیلن سبک خطی شرکت پتروشیمی شازند طرح توسعه واحد LL شرکت سینا کنترل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۲۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای قراردادهای ریلی بین FESCO روسیه و پنج شرکت لجستیکی چینی

تین نیوز

 شرکت لجستیک روسی FESCO توافقنامه هایی را با پنج شرکت لجستیک چینی امضا کرده است که این توافقنامه ها به طور کلی مربوط به حمل و نقل ریلی است.

به گزارش تین نیوز به نقل از اندیشکده حمل و نقل ، شرکت FESCO با پنج شرکت لجستیک چینی وارد توافق شده است. این شرکت روسی توافقنامه ای را با گروه لجستیک بین المللی Weisa امضا کرده است که در آن دو شرکت توافق کردند برای بهینه سازی حمل و نقل ریلی در مرز روسیه و چین همکاری کنند. همچنین قراردادی با شرکت بین المللی  HAOامضا شده است که قصد دارد حمل و نقل کانتینری را از طریق راه آهن بین روسیه و شهر های چین و اطراف آن توسعه دهد. این شرکت ها به دنبال گسترش حمل و نقل بین دو کشور هستند. 

 همچنین توافقنامه هایی با Qingdao East Venture Logistics, Neptune Logistics and Kunrong International Trade با هدف ایجاد ارتباط های تجاری مضاعف بین روسیه و چین، شروع مسیرهای تجاری جدید بین شهرهای مختلف در هر دو کشور، و در نهایت، افزودن به حجم تجارت فی مابین دو کشور امضا شده است

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • روز پرکار دانشگاه آزاد کرمانشاه با امضای ۲ تفاهم‌نامه همکاری
  • امضای قرارداد عملیات راهنمایی و یدک کشی کشتی‌ها در حوزه شمال کشور
  • امضای یادداشت تفاهم راه توسعه میان ترکیه، عراق، قطر و امارات
  • امضای قرارداد عملیات راهنمایی و یدک کشی کشتی ها در حوزه شمال کشور​
  • راه‌اندازی نیروگاه خورشیدی تا سطح ۴۰ مگاوات تولید برق در «عین‌الکش»/ بیمارستان سینا را از ما گرفتند!
  • تولید سالانه ۵۰ میلیون مترمکعب پساب از تصفیه‌خانه‌های استان مرکزی
  • نوآوری و خلاقیت، لازمه پیشرفت صنعت پتروشیمی در بازارهای جهانی
  • ۱۱.۵ میلیارددلار قرارداد نفتی، آن هم در سکوت رسانه ای؛ چرا؟
  • امضای ۱۱.۵ میلیارد دلار قرارداد نفتی در سکوت رسانه‌ای
  • امضای قراردادهای ریلی بین FESCO روسیه و پنج شرکت لجستیکی چینی