Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@10:59:00 GMT

مسی مشکلی برای بازی مقابل بایرن ندارد

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۳۲۲۰۲

مسی مشکلی برای بازی مقابل بایرن ندارد

مهاجم بارسلونا قطعا در دیدار جمعه شب برابر بایرن مونیخ در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا حضور خواهد داشت.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، لیونل مسی می‌تواند جمعه شب برای بارسلونا در دیدار مقابل بایرن مونیخ از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به میدان برود. مهاجم آرژانتینی امروز (سه‌شنبه) بدون هیچ مشکلی با دیگر بازیکنان تمرین کرد و هر گونه ابهامی را در رابطه با حضورش مقابل باوارایی‌ها از بین برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستاره بارسلونا در دیدار شنبه شب برابر ناپولی با ضربه محکم کولیبالی روبه‌رو شد و چند دقیقه روی زمین بود. بازیکن تیم ایتالیایی پای مسی را شوت کرد. در حالی که ترس از غیبت مهاجم آرژانتینی در دیدار برابر بایرن وجود داشت اما مشخص شد این بازیکن تنها یک ضربه خورده است و می‌تواند بازی کند.

مسی امروز به صورت نرمال تمرین کرد و نشان داد که کاملا بهبود یافته است. او دوشنبه با وجود روز تعطیل برای بازیکنان بارسا در سیوداد دپورتیوو حضور داشت تا وضعیت مچ پایاش را بررسی کند.

بازیکنان بارسا امروز تست PCR خواهند داد تا اجازه داشته باشند برای دیدار مقابل بایرن به لیسبون سفر کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ليونل مسی تیم فوتبال بایرن مونیخ تیم فوتبال بارسلونا ليگ قهرمانان اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۲۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه‌شماری بایرن: شاید این ستاره به رئال برسد

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ هفته آینده در چهارچوب دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه آلیانز آرنا میزبان رئال مادرید خواهد بود و امیدوار است که بتواند با کسب پیروزی در این بازی شرایط را در بازی برگشت برای خودش بهتر کند.

شاید کمتر کسی انتظار داشت که شاگردان توماس توخل با توجه به فصل پرفراز و نشیبی که در بوندسلیگا پشت سر گذاشته بودند بتوانند برابر آرسنال به پیروزی برسند و به جمع چهار تیم برتر رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کنند اما این اتفاق افتاد تا آنها در یک قدمی فینال قرار بگیرند.

با این حال، مصدومان بایرن باعث نگرانی کادر فنی و هواداران این تیم شده اما به نظر می‌رسد که یکی از آنها شاید فرصت حضور در میدان برابر رئال مادرید و کمک به تیمش در این بازی سخت و حساس را داشته باشد.

تصاویر منتشر شده از تمرین امروز بایرن مونیخ نشان می‌دهد که گنابری از شرایط بهتری نسبت به گذشته برخوردار است و کار با توپ را آغاز کرده است و این می‌تواند خبری بسیار خوب و امیدبخش برای کادر فنی این تیم باشد. پزشکان بایرن تمام تلاش‌شان را به کار خواهند گرفت تا بتوانند این بازیکن را تا سه شنبه هفته آینده آماده حضور در میدان کنند.

دیگر خبرها

  • برنامه ویژه ستاره بایرن برای بازی برابر رئال
  • شوک به رئال: بلینگام و رودریگو مریض شدند!
  • لحظه‌شماری بایرن: شاید این ستاره به رئال برسد
  • برای بردن سیتی باید از جان مایه بگذاریم
  • برای بردن سیتی باید از جام مایه بگذاریم
  • ستاره بایرن: برای بازی برابر رئال لحظه‌شماری می‌کنم
  • پلی به گذشته - برتری 4-0 بایرن مونیخ مقابل بارسلونا (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/23) / فیلم
  • سردار آزمون: من به وظیفه ام عمل کردم
  • آزمون: وظیفه ام را در برابر بولونیا انجام دادم
  • توماس توخل مشکلی با ماندگاری در بایرن مونیخ ندارد