Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@15:37:59 GMT

هیچ بی‌مهری به پیشکسوتان نکرده‌ایم

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۳۲۲۰۳

هیچ بی‌مهری به پیشکسوتان نکرده‌ایم

ایسنا/کرمانشاه دبیر هیات فوتبال استان کرمانشاه در پاسخ به برخی انتقادات پیشکسوتان فوتبال استان از بی توجهی هیات به آنها، گفت: هیچ بی مهری به پیشکسوتان نکرده ایم و درهای هیات به روی آنها همیشه باز است.

طیب صفری در نشستی خبری که امروز(21 مرداد) برگزار شد، با اشاره به انتقاداتی که طی یکی دوسال اخیر از سوی برخی پیشکسوتان فوتبال استان نسبت به بی توجهی هیات به آنها می‌شود، اظهار کرد: علیرغم این انتقادات، هیچ بی مهری به پیشکسوتان نکرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه درهای هیات همیشه به روی پیشکسوتان فوتبال استان باز است، تاکید کرد: طی این مدت هیچکدام از این پیشکسوتان در هیات حضور پیدا نکرده اند تا انتقادات، راهکارها و پیشنهادات خود را به ما اعلام کنند، هرچند که برخی از این منتقدین هم که خود را پیشکسوت فوتبال استان می دانند، پیشینه شاخصی ندارند.

دبیر هیات فوتبال کرمانشاه یادآورشد: تا سال 1397 کمیته ای به نام کمیته پیشکسوتان در فدراسیون فوتبال وجود داشت که هرساله مسابقات پیشکسوتان را برگزار می کرد،اما از این سال این کمیته هم در فدراسیون منحل شد و مسابقات این رده سنی هم دیگر برگزار نشد و متاسفانه برخی از انتقاداتی که از سوی پیشسکوتان به ما منعکس می شود، بخاطر همین مسئله است که ما در آن دخیل نیستیم.

وی در  ادامه درخصوص دلایل افت فوتبال کرمانشاه در یکی دو دهه گذشته، گفت: نه تنها فوتبال، بلکه رشته هایی همچون کشتی، والیبال، بسکتبال و هندبال هم طی این سالها در کرمانشاه افت پیدا کرده اند که ریشه آن را می توان در چند دلیل جستجو کرد.

دبیر هیات فوتبال کرمانشاه عدم برگزاری مسابقات فوتبال رده های پایه در مدارس را یکی از این دلایل خواند و گفت: نزدیک به 10 سالی می شود که دیگر هیچ مسابقه فوتبالی در رده های پایه در مدارس کرمانشاه برگزار نمی شود، درحالیکه مرکز استعدادیابی برای همه رشته ها ازجمله فوتبال در مدارس است.

وی افزود: حدود 99 درصد از فوتبالیست های مطرح استان که از جمله آنها می توان به ساراشیربیگی خانم گل  آسیا اشاره کرد، از همین رقابت ها و مسابقات مدارس شناسایی و استعدادیابی شدند.

صفری اضافه کرد: از سوی دیگر در گذشته با وجود کمبود امکانات،  ورزشکارانی داشتیم که به خاطر علاقه ای که به فوتبال داشتند، سختی ها را تحمل می کردند تا به جایگاهی در این رشته برسند، اما اکنون با وجود اینکه امکانات هم بیشتر شده، اما دیگر آن پشتکار و علاقه را بین بسیاری از کسانی که وارد این رشته می شوند، نمی‌بینیم.

وی افزایش تعداد رشته های ورزشی را هم عامل دیگری برای کاهش تعداد مخاطبین فوتبالی دانست و گفت: در گذشته تعداد رشته های ورزشی موجود بسیار کمتر بود و برای همین فوتبال آموزان هم بیشتر بودند.

انتخابات فوتبال کرمانشاه در حال مهندسی شدن است

ساسان سهامی دبیر سابق هیات فوتبال استان کرمانشاه هم در این نشست، در پاسخ به سوال ایسنا درخصوص شائبه هایی که درخصوص کنار رفتن وی از این سمت در آستانه برگزاری انتخابات هیات و ارتباط آن با مدرک تحصیلی اش مطرح می شود هم گفت: هرچند که براساس آئین نامه دبیر هیات باید دارای مدرک لیسانس باشد و بنده دارای مدرک تحصیلی فوق دیپلم هستم، اما حدود چهارسال پیش با پیشنهاد رئیس هیات استان به عنوان دبیر هیات به فدراسیون معرفی شدم.

وی تصریح کرد: از آنجایی که سابقه 15 سال فعالیت در هیات و مدرسی فدراسیون را داشتم، از سوی فدراسیون اعلام شد که با این سابقه برای دبیری هیات استان مشکلی ندارم و از سوی دیگر هیات رئیسه فوتبال استان هم این مسئله را تائید کردند.

سهامی تصریح کرد: طی مدت چهارسالی که دبیر هیات استان بودم تلاش کردم تا دست متخلفان زیادی را از فوتبال کرمانشاه کوتاه کنم و همین مسئله باعث شد تا انتقادات و موضع  گیری های شدیدی علیه من ایجاد شود.

وی افزود: اکنون هم در آستانه ثبت نام کاندیدها برای انتخابات نه به دلیل مشکلی که برای مدرک تحصیلی ام وجود دارد، بلکه تنها به این دلیل که از سوی چند کاندیدا پیشنهاد نائب رئیسی هیات را دارم، از این سمت کنار رفتم تا در برگزاری انتخابات بی طرف بوده باشم.

عضو هیات رئیسه هیات فوتبال کرمانشاه اعلام کرد: همواره به عنوان یک خادم در فوتبال کرمانشاه حضور داشته ام و تا هر زمان هیات هم بخواهد در کنار آنها خواهم بود و صادقانه کار می کنم و هیچگاه هم پست و مقام در هیات برایم مهم نبوده است.

وی بااشاره به برگزاری انتخابات هیات فوتبال کرمانشاه در مهر ماه، اعلام کرد: برخی از کاندیداها از هم اکنون لابی گری و فعالیت هایی را شروع کرده اند و معتقدم انتخابات هیات فوتبال کرمانشاه در حال مهندسی شدن است و نتیجه آن را هم در مهر ماه خواهیم دید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: هیات فوتبال كرمانشاه استانی ورزشی هیات فوتبال کرمانشاه فوتبال کرمانشاه فوتبال استان دبیر هیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۲۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسمومیت ۳ نفر با گاز مونوکسیدکربن در مشگین‌شهر

سعید مهری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: ساعت ۱۷:۲۷ روز سه شنبه ۷ فروردین ماه ۱۴۰۳ طی تماس با اورژانس و به دنبال مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن در یک منزل مسکونی در مشگین‌شهر، بلافاصله آمبولانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد.

وی خاطرنشان کرد: در این حادثه سه خانم ۱۸، ۲۰ و ۳۶ ساله به دلیل مسمومیت با مونوکسیدکربن پس از انجام اقدامات اولیه درمانی با آمبولانس فوریت‌های پزشکی به بیمارستان ولیعصر شهرستان مشگین شهر منتقل شدند.

مهری با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه تاکنون فوتی نداشته است، تصریح کرد: در روزهای سرد سال که بسیاری از مکان‌ها نیاز به وسایل گرمایشی دارند بهتر است شهروندان در استفاده از این وسایل موارد ایمنی را رعایت کنند.

کد خبر 6063149

دیگر خبرها

  • سعید مهری: طرفدار رئال مادرید هستم و با بارسلونا مشکل دارم / فیلم
  • گردهمایی پهلوانان و پیشکسوتان باستانی کار زورخانه علی ابن ابی طالب اردبیل
  • (ویدیو) پاسخ مهری به شایعه پرداختی اسپانسر استقلال
  • خبر خوش برای زنان هوادار تراکتور
  • حضور بانوان تراکتوری در ورزشگاه قطعی شد
  • آثار برگزیده جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی منتشر می شوند
  • زمان برگزاری اولین انتخابات فوتبال در سال 1403
  • تجدید دیدار پیشکسوتان کمیته انقلاب اسلامی خوزستان
  • تجلیل از پیشکسوتان و فعالان تئاتر یزد در آیین روز ملی هنرهای نمایشی
  • مسمومیت ۳ نفر با گاز مونوکسیدکربن در مشگین‌شهر