Web Analytics Made Easy - Statcounter

با توجه به پایان طرح حفاظت از مشاغل دولت، انتظار کاهش بیشتر نرخ اشتغال در انگلیس می رود. این طرح حدود یک سوم مشاغل بخش خصوصی را پوشش می‌دهد و قرار است در پایان اکتبر متوقف شود. - اخبار اقتصادی -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، تعداد افراد شاغل در انگلیس بیشترین کاهش را از 2009 داشته و به نظر می‌رسد همه‌گیری ویروس کرونا با اتمام طرح بزرگ حفاظت از مشاغل دولت انگلیس، ضربه بیشتری به بازار کار این کشور بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 آمار رسمی نشان می دهد تعداد افراد شاغل در انگلیس در سه ماهه دوم سال جاری میلادی 220 هزار نفر کمتر شده است.

اطلاعات جداگانه مربوط به مالیات در ماه جولای نشان داد تعداد کارکنان شرکت ها 730 هزار نفر از ماه مارس پایین آمده است.

با توجه به پایان طرح حفاظت از مشاغل دولت، انتظار کاهش بیشتر نرخ اشتغال در انگلیس می رود. این طرح حدود یک سوم مشاغل بخش خصوصی را پوشش می‌دهد و قرار است در پایان اکتبر متوقف شود.

ریشی سوناک، وزیر دارایی انگلیس عقیده دارد برنامه های حمایتی دولت مفید بوده ولی از دست رفتن مشاغل غیر قابل اجتناب است.

وی گفت:«من همیشه عقیده داشتم ما نمی توانیم تمام مشاغل را حفظ کنیم ولی برنامه واضحی برای حفاظت، حمایت و ایجاد مشاغل داریم تا اطمینان دهیم هیچ کسی بدون امید رها نمی شود».

نرخ بیکاری در انگلیس به طرز غیر منتظره ای روی 3.9 درصد مانده است، ولی تعداد بسیاری از مردم دیگر به دنبال کار نمی گردند و در این آمار لحاظ نشده اند. 300 هزار نفر هم هنوز مشغول هستند ولی هیچ دستمزدی دریافت نمی کنند.

یک سوم کارفرمایان انگلیسی طی 3 ماه جاری تعدیل نیرو می‌کننداقتصاد انگلیس وارد عمیق‌ترین رکود تاریخ خود شد

اقتصاددان هایی که رویترز از آنها نظرسنجی کرده انتظار دارند نرخ بیکاری تا 4.2 درصد افزایش یابد. بانک مرکزی انگلیس هفته گذشته نرخ بیکاری را در پایان سال جاری میلادی 7.5 درصد پیش‌بینی کرد.

 آمار نشان می‌دهد تعداد افراد دارای شغل آزاد طی سه ماهه دوم سال جاری میلادی کاهش چشمگیری داشته که بیشتر مربوط به کارگران مسن می‌شود.

 تعداد افرادی که به دنبال مزایای بیکاری هستند تا 2.689 میلیون در ماه جولای بالا رفته که 117 درصد نسبت به ماه مارس افزایش دارد.

انتهای پیام/39

R7586/P/S7,85/CT10 بیشتر بخوانید... خطوط هوایی انگلیس ۱۲ هزار نفر را اخراج می‌کند فروشگاه زنجیره‌ای در انگلیس ۴۵۰ نفر را به علت بحران مالی کرونا اخراج می‌کند قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... خطوط هوایی انگلیس ۱۲ هزار نفر را اخراج می‌کند فروشگاه زنجیره‌ای در انگلیس ۴۵۰ نفر را به علت بحران مالی کرونا اخراج می‌کند پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی ۱ قیمت جهانی طلا امروز ۹۹/۰۵/۲۱| کاهش قیمت طلا به ۲۰۱۸ دلار ۲ هشدار احمد توکلی به رئیس جمهور: نام ساقط کردن کشور «گشایش» است؟ ۳ قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز امروز ۹۹/۰۵/۲۱|آخرین قیمت طلا و ارز در بازار/ سکه ۱۱ میلیون تومان شد ۴ مردم بدانند، بورس تیغ دولبه است؛ هم سود دارد هم ضرر ۵ جزئیات تازه از توافق سران قوا برای فروش نفت به مردم/ نسیه فروشی منتفی شد ۶ توضیحات جدید خصوصی‌سازی درباره توقف عرضه صندوق دارا دوم؛ «وزارت نفت تعلل کرد» ۷ قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز امروز ۹۹/۰۵/۲۰|آخرین قیمت طلا و ارز در بازار/ سکه ۱۰ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان شد ۸ کاهش ۲۴۰۰ تومانی قیمت دلار/ سکه هم نزولی شد مهمترین اخبار اقتصادی وزیر اقتصاد: صندوق پالایشی هفته اول شهریور ماه عرضه می‌شود هشدار احمد توکلی به رئیس جمهور: نام ساقط کردن کشور «گشایش» است؟ پالایشگاه تهران خطر انفجار برای پایتخت ندارد/ افزایش ۱.۵ میلیون لیتری تولید بنزین در جنوب تهران دستور وزیر نفت برای تاسیس سریع ETF پالایشی مهمترین اخبار تسنیم سرلشکر سلامی: جهاد در سپاه بی‎وقفه و غیرمنقطع جاری است/ زبان سپاه زبان اسلام و انقلاب است لبنان| پشت پرده شکست دولت دیاب و سناریوهای تشکیل کابینه جدید وزیر اقتصاد: صندوق پالایشی هفته اول شهریور ماه عرضه می‌شود روحانی: کلیات طرح فروش داخلی نفت و عرضه آن در بورس انرژی در جلسه دیروز سران قوا تصویب شد ادعای اسپوتنیک روسیه: پوتین ثبت اولین واکسن کرونا را اعلام کرد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هزار نفر قیمت طلا قیمت ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۲۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دلار مبادله ای چند؟

آفتاب‌‌نیوز :

هر اسکناس دلار امروز در مرکز مبادله ارز و طلای ایران بدون تغییر نسبت به روز گذشته، ۴۳ هزار و ۵۶۷ تومان داد و ستد شد.

همچنین قیمت حواله دلار آمریکا نیز با نرخ ۴۰ هزار و ۶۴۸ تومان نسبت به روز گذشته بدون تغییر ماند.

قیمت هر اسکناس یورو با افزایش ۶۴ تومانی به ۴۶ هزار و ۳۶۹ تومان و حواله آن با افزایش ۶۰ تومانی نسبت به دیروز، ۴۳ هزار و ۲۶۲ تومان قیمت خورد.

اسکناس درهم امارات نیز در روز جاری ۱۱ هزار و ۸۶۳ تومان و حواله درهم ۱۱ هزار و ۶۸ تومان معامله شد که نسبت به روز گذشته بدون تغییر ماند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • فروش نفت ایران به بالاترین سطح ۶ سال گذشته رسیده است
  • قیمت دلار مبادله ای چند؟
  • نوسان سکه در کانال ۴۴ میلیون تومانی
  • قیمت یورو امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ در بازار
  • کاهش قیمت دلار متوقف شد
  • کاهش قیمت دلار متوقف شد؟
  • ثبت بالاترین میزان تولید فولاد ایران در سال ۱۴۰۲
  • وضعیت کورس قهرمانی لیگ برتر انگلیس در هفته گذشته به روایت هوش مصنوعی / فیلم
  • رشد ۱۹ درصدی آموزش فنی و حرفه‌ای در استان مرکزی
  • هیجانات بازار ارز تخلیه شد؟