Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@04:45:50 GMT

آتش به جان دماوند افتاد

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۳۲۲۴۱

آتش به جان دماوند افتاد

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آمل به خبرنگار مهر گفت: براثر آتش سوزی که امروز سه شنبه در ضلع جنوبی قله دماوند رخ داده، حدود ۲ هکتار از پوشش گیاهی این منطقه خاکستر و نابود شد.

وحید رضائیان افزود: با حضور منابع طبیعی، شهرداری رینه و نیروهای مردمی از گسترش آتش سوزی پیشگیری و مهار شد.

وی علت، آتش سوزی را ناشی از حضور گردشگران در منطقه برای روشن کردن آتش برای گرم کردن غذا و بی توجه بودن به خاموش کردن آن اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



آتش سوزی بخشی از مراتع ارتفاعات دماوند در حالی روز سه شنبه ۲۱ مرداد رخ داد که پیشتر از سوی مسئولان اعلام شده بود، با افزایش شیوع ویروس کرونا صعود به قله دماوند و نیز حضوری تورهای گردشگری به ارتفاعات بلندترین قله ایران ممنوع است.

قله دماوند با ۵۶۰۹ متر بلندترین قله ایران است و سالانه بیشترین صعود به این قله به خصوص در فصل تابستان انجام می‌شود.

کد خبر 4996188

منبع: مهر

کلیدواژه: آتش سوزی دماوند مهار آتش سوزی ویروس کرونا روز خبرنگار شیراز بوشهر شیوع کرونا عید غدیر خم گرگان ماه محرم آمار کرونا کمک مومنانه شهرکرد قزوین محرم 99 ستاد ملی مقابله با کرونا آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۲۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) مشاهده یک قلاده پلنگ در دماوند

نقی میرزا کریمی رئیس حفاظت محیط‌زیست دماوند در پی انتشار فیلم پلنگ در حاشیه محدوده آب چمن روستای مشهد، با تأیید مشاهده یک قلاده پلنگ گفت: حضور پلنگ در آن محدوده طبیعی است و کوهستان و طبیعت اطراف روستا‌های مشهد، کلاک و رودافشان یکی از بهترین زیستگاه‌های حیات‌وحش به ویژه پلنگ است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حمله اوکراین به منطقه اسمولنسک روسیه/ پالایشگاه طعمه حریق شد+فیلم
  • (ویدیو) مشاهده یک قلاده پلنگ در دماوند
  • فیلم/مشاهده پلنگ در دماوند
  • آتش سوزی گسترده در منطقه دفن زباله
  • مشاهده پلنگ در دماوند
  • حضور یک قلاده پلنگ در دماوند + ویدئو
  • جلوگیری از وقوع آتش سوزی در اراضی جنگلی سرخه حصار و خجیر
  • اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از وقوع آتش‌سوزی در شرق تهران
  • بازگشایی پاسگاه محیط بانی دریاچه تار/ ورود گردشگران و طبیعت‌گردان به منطقه ممنوع است
  • ممنوعیت ورود گردشگران به منطقه دریاچه تار دماوند