Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@16:41:09 GMT

چلسی حریص‌تر از همیشه؛ وینیسیوس در تیررس آبی‌ها

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۳۲۲۴۴

چلسی حریص‌تر از همیشه؛ وینیسیوس در تیررس آبی‌ها

ستاره برزیلی جوان رئال برای دومین بار پیشنهادی جدی از چلسی دریافت کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید جمعه شب گذشته در دیدر برابر سیتی شکست خورد و در واقع مستحق باخت نیز بود. روی دو اشتباه رافا واران سیتی به دو گل رسید اما رئال به خصوص پس از گل دوم سیتی نتوانست کار خاصی انجام دهد و در 20 دقیقه پایانی چهره یک تیم مصمم برای صعود به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان را نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

وینیسیوس ستاره برزیلی که از بهترین های فصل رئال بود، برابر نه تنها در ترکیب ابتدایی حضور نداشت که در طول 90 دقیقه حتی گرم هم نکرد و زیدان ترجیح داد بازیکنانی دیگر را راهی میدان کند. دوربین ها در دقایق پایانی تصویری از وینیسیوس را روی سکوهای اتحاد شکار کردند که آشکارا عصبی و ناراحت بود. او قطعا با خود می گفت که چرا حتی یک دقیقه هم فرصت بازی پیدا نکرده در حالی که می توانست بسیار موثرتر از ادن هازاردی ظاهر شود که در تمام مدت حضورش در زمین جز یک شوت، کار خاصی انجام نداد.

زیدان در پایان بازی و در مورد دلیل بازی ندادن به وینسیوس بدون اینکه هیچ دلیل تاکتیکی را متذکر شود گفت: هر کسی حق دارد در این مورد نظر خودش را بگوید ولی تصمیمات فنی با اوست!

 

عدم اعتماد زیدان به وینیسیوس برابر سیتی با انتقادات زیادی در اسپانیا همراه شده است. طبق گزارش نشریه آاس، وینیسیوس که پی اس جی را از سال گذشته علاقه مند به خود می بیند، حالا از چلسی هم پیشنهادی جدی دارد.

 

 

 

 

گویا تماس های اولیه از ماه نوامیر 2019 شروع شده و پاسخ رئال منفی بوده است خود وینیسیوس هم به پیشنهاد اول چلسی پاسخ منفی داد ولی با توجه به اتفاقات رخ داده در بازی های انتهای فصل و به خصوص بازی برابر سیتی مشخص نیست که وینی همچنان مایل به ادامه حضور در این باشگاه باشد.

وینیسیوس که تابستان 2018 از فلامینگو به رئال پیوست، در 69 بازی توانسته هشت گل برای رئال بزند و بند فسخ او نیز 630 میلیون پوند است.

 

چلسی از سوی دیگر قصد ایجاد تحول در خط حمله خود را دارد و پس از جذب حکیم زیاش و تیمو ورنر معتقد است وینیسیوس هم می تواند مهره ای کارآمد برای تقویت هر چه بیشتر این منطقه محسوب شود. این در حالی است که گفته می شود باشگاه لندنی در آستانه جذب کای هاورتز وینگر ملی پوش بایرلورکوزن نیز قرار دارد.

 

چلسی نقل و انتقالات اروپا وینیسیوس جونیور نقل و انتقالات اروپا 2021-2020 رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: چلسی نقل و انتقالات اروپا وینیسیوس جونیور نقل و انتقالات اروپا 2021 2020 رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۲۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلوپ: حالا فقط لغزش سیتی و آرسنال ما را قهرمان می‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول امشب با شکست ۲-۰ مقابل اورتون از کورس قهرمانی لیگ برتر دور شد. ابتدا در نیمه اول جرد برنتویت و سپس در نیمه دوم دومینیک کالورت لوین برای تیم شان دایش گلزنی کردند و اورتون را به سه امتیاز رساندند. یورگن کلوپ که در آستانه تجربه یک ناکامی دیگر است در پایان دیدار در مورد شرایط تیمش با خبرنگاران صحبت کرد.

شکست غیرمنتظره امشب؟
من بسیار ناامید هستم. اجازه دادیم اتفاقات زیادی بیفتد و بازی تبدیل به بازی مدنظر اورتون شد. دو گل از ضربات ایستگاهی. اورتون روی ضربات ایستگاهی واقعا قوی است. این را می‌دانستیم ولی به آنها اجازه دادیم از این راه به ما ضربه بزنند.

گل دوم؟
آنها گل دوم را با کاری که در تمام فصل انجام دادند به ثمر رساندند. ما دقیقا می‌دانستیم که توپ به کجا می‌رود اما دفاع نکردیم. آنها ضربه آزاد پشت ضربه آزاد به دست می‌آوردند. ما توپ را در اختیار داشتیم اما آنها ضربه آزاد به‌دست می‌آوردند. این بخشی از داستان امشب است. ما به اندازه کافی خوب نبودیم.

یک باخت دیگر؟
بعد از بازی فولام کمی جو تیم بهتر شده بود اما دوباره با این بازی خراب شد. دو مهاجم‌مان را در این بازی نداشتیم که می‌شود گفت یکی از عوامل تاثیرگذار در باخت بود. یکی ژوتا به دلیل مصدومیت و یکی خاکپو که الان خوشبختانه پدر شده است.

دلیل شکست؟
ما تلاش کردیم. در نهایت به اندازه کافی خوب نبودیم. اگر ببرید ۵۰ دلیل دارید، اگر شکست بخورید، فقط یک دلیل و آن هم اینکه به اندازه کافی خوب نبودیم. واقعا همینطور است.

کورس قهرمانی؟
شانس بسیار بسیار کمی داریم. نزدیک به صفر. فقط چند نتیجه افتضاح از منچستر سیتی و آرسنال می‌تواند شانس ما را افزایش دهد. در هر حال ما تمام تلاش‌مان را برای بردن بازی‌های باقیمانده انجام می‌دهیم.

پیام‌تان به هواداران؟
فقط می‌توان برای این نتیجه از هواداران عذرخواهی کرد. وضعیت عجیبی است. باید بهتر بازی می‌کردیم، اما نشد، به همین دلیل باختیم.

دیگر خبرها

  • وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن ماه آوریل رئال مادرید
  • آنچلوتی: ماندن ژاوی در بارسلونا تصمیم درستی است؛ توپ طلا باید به وینیسیوس و بلینگام برسد
  • کلوپ: حالا فقط لغزش سیتی و آرسنال ما را قهرمان می‌کند!
  • برای بردن سیتی باید از جان مایه بگذاریم
  • برای بردن سیتی باید از جام مایه بگذاریم
  • فشردگی لیگ برتر تقصیر کیست؟ |‌ خودت هم مقصری!
  • با وجود علاقه اتلتیکو مادرید، رئال مادرید تمایلی به فروش دنی سبایوس ندارد
  • خولین آلوارز: سیتی این فصل هم دبل می‌کند
  • تمجید ستاره سیتی از بلینگام: جود استثنایی است
  • انتقاد فان باستن از رشفورد؛ مگه داری با رفیقات فوتبال بازی می‌کنی؟