Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رییس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت حجت الاسلام و المسلمین موسویان گفت: این عالم فرهیخته که از متخصصان برجسته فقه اقتصادی در عرصه بانکداری اسلامی و استاد صاحب نظر در مسایل مالی فقه بود در طول عمر پر بار خود منشاء خدمات ارزشمندی شد و نام نیکی از خود برجا گذاشت. تاریخ انتشار: 15:24 - 21 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۵۸۵۹ خبرگزاری میزان - طبق اعلام پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در پیامی  درگذشت حجت الاسلام و المسلمین موسویان را تسلیت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

انالله و اناالیه راجعون
درگذشت حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای سید عباس موسویان موجب تاثر و تالم خاطر شد.

این عالم فرهیخته که از متخصصان برجسته فقه اقتصادی در عرصه بانکداری اسلامی و استاد صاحب نظر در مسایل مالی فقه بود در طول عمر پر بار خود منشاء خدمات ارزشمندی شد و نام نیکی از خود برجا گذاشت.

اینجانب این ضایعه را به خانواده مکرم و عموم شاگردان و علاقه‌مندان آن مرحوم تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند رحمان برای ایشان علو درجات و برای بازماندگان صبر و سلامتی مسالت دارم.   بیشتر بخوانید روحانی از نقشه راه اقتصادی سال پایانی دولت رونمایی کرد    روحانی درگذشت فخرالذاکرین حاج فیروز زیرک کار را تسلیت گفت
رئیس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت فخرالذاکرین حاج فیروز زیرک کار، پیشکسوت عرصه شعر و مداحی، گفت: این شاعر و ستایشگر نام آشنای اهل بیت (ع) همواره در خاطره و یاد مردم قدرشناس این مرز و بوم خواهد ماند.

انالله و اناالیه راجعون
درگذشت فخرالذاکرین حاج فیروز زیرک کار، پیشکسوت عرصه شعر و مداحی، موجب تالم و تاثر خاطر شد.

این شاعر و ستایشگر نام آشنای اهل بیت (ع) که قریب هفته دهه از عمر پربرکت خود را در مدح و رثاء خاندان نبوت و امامت و ترویج فرهنگ تشیع گذراند و با نوای گرم و سینه پرسوز خود پیام عاشورا و مصائب کربلا را به گوش عاشقان و شیفتگان سرور و سالار شهیدان رساند، همواره در خاطره و یاد مردم قدرشناس این مرز و بوم خواهد ماند.

اینجانب ضایعه فقدان این خادم وارسته را به تمامی مداحان و مروجان فرهنگ عاشورایی و بویژه مردم غیور آذربایجان و خانواده محترم آن مرحوم تسلیت می‌گویم و برای ایشان از درگاه خداوند بزرگ علو درجات و همجواری با شهدای گرانقدر کربلا و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسالت دارم.   انتهای پیام/ 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حسن روحانی رییس جمهور درگذشت حجت الاسلام حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۲۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس جمهور ایران اسلامی وارد سمنان شد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران اسلامی صبح پنجشنبه در رأس هیأتی، وارد فرودگاه مرکز استان سمنان شد تا رسماً دومین سفر استانی کابینه سیزدهم به سمنان، دیار سه هزار شهید دفاع مقدس، مهد معلمان دین و اخلاق و مردم با صفا، سرزمین دارالمرحمه با مردم باصفا و دل‌های باصفا آغاز شود.

دومین سفر استانی هیأت دولت سیزدهم لحظاتی قبل با حضور حجت الاسلام رئیسی در فرودگاه سمنان و در حالی آغاز شد که اعضای کابینه، وزرا و هیأت همراه نیز در این سفر حضور دارند.

در بدو ورود رئیس جمهور به استان سمنان، حجت الاسلام مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان و سید محمد رضا هاشمی استاندار سمنان به استقبال حجت الاسلام رئیسی و هیأت همراه رفتند.

قرار است حجت الاسلام رئیسی چند کلامی را در بدو ورود به فرودگاه سمنان برای مردم این استان بیان کرده و سپس برای افتتاح طرح‌های توسعه نیروگاه سیکل ترکیبی سمنان فرودگاه مرکز استان را ترک کند وی همچنین در جمع مردم سمنان در مسجد امام خمینی (ره) سخنرانی خواهد کرد.

جشن احیای ۲۰۰ واحد راکد و بازگشت آنها به تولید، جشن تحویل زمین‌های طرح نهضت ملی مسکن ویژه قانون جوانی و حمایت از خانواده، بازدید از چند طرح اقتصادی و شورای اداری، دیدار مردمی و… در زمره برنامه‌های رئیس جمهور در استان سمنان است.

وزرای معین سفر دوم استانی رئیس جمهور نیز عازم شهرستان‌های مختلف استان سمنان خواهند شد تا شورای اداری مشترکی در تمام هشت شهرستان استان برگزار شود.

بعد از ظهر قرار است رئیس جمهور فرودگاه سمنان را ترک و در فرودگاه شاهرود ادامه سفر یک روزه خود به استان سمنان را داشته باشد. وی قرار است بعد از ظهر امروز در استادیوم تختی شاهرود سخنرانی کند.

این دومین سفر استانی رئیسی در مقام رئیس جمهور ایران اسلامی به استان سمنان است. سفر اول وی آبان ماه ۱۴۰۰ رقم خورد.

کد خبر 6081554

دیگر خبرها

  • نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان‌غربی درگذشت روحانی جهادی را تسلیت گفتند
  • تسلیت مسئولان دولتی و کشوری در پی درگذشت پرویز داودی
  • تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت دکتر پرویز داودی
  • تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت پرویز داودی
  • رئیس جمهور در پیامی درگذشت مرحوم پرویز داوودی را تسلیت گفت
  • تسلیت رییس‌جمهور در پی درگذشت «پرویز داوودی»
  • پیام تسلیت رییس قوه قضاییه در پی درگذشت پرویز داوودی
  • پیام تسلیت رئیس‌جمهور در پی درگذشت پرویز داودی
  • تسلیت معاون اول رییس‌جمهور در پی درگذشت «پرویز داوودی»
  • رییس جمهور ایران اسلامی وارد سمنان شد