Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@02:57:00 GMT

۴۶ میلیارد تومان اعتبار به شهرداری گرمسار اختصاص یافت

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۳۲۳۲۹

۴۶ میلیارد تومان اعتبار به شهرداری گرمسار اختصاص یافت

به گزارش خبرنگار مهر، یاسر عربی ظهر سه‌شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات این شهرستان به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار در سالن همایش‌های شهرداری گرمسار ضمن بیان اینکه کمبود نیروی اداری چالش جدی شهرداری است، اظهار داشت: ۴۶ میلیارد تومان اعتبار در سال جاری به شهرداری این شهرستان اختصاص یافت.

وی با اشاره به اینکه درآمدهای ارزش‌افزوده مهم‌ترین منبع درآمدی شهرداری‌ها تا پیش از سال ۹۵ بود، تصریح کرد: ۷۰ درصد اعتبارات این نهاد تا سال ۹۵ از محل درآمدهای ارزش‌افزوده تأمین می‌شد که این رقم در حال حاضر به ۲۵ درصد رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اجرای پروژه مجتمع تجاری، فرهنگی و خدماتی شهرداری گرمسار

شهردار گرمسار بابیان اینکه دریافتی شهرداری گرمسار از محل اعتبارات ارزش‌افزوده در سال گذشته ۹ میلیارد تومان بود، افزود: طی چهار سال گذشته شهرداری توانسته وابستگی خود را به این منبع اعتباری به حداقل برساند.

عربی از اجرای پروژه‌های عمرانی شاخص این شهرستان خبر داد و گفت: بازسازی و بهسازی خیابان شهید کاظمی، پروژه پیاده راه شهید نوروزی در مرکز شهر، توسعه فضای سبز با کاشت درختان مثمر و اصلاح شبکه آبیاری درختان و همچنین پروژه مجتمع تجاری، فرهنگی و خدماتی شهرداری از پروژه‌های شاخصی است که در دست اقدام قرار دارند.

وی خاطرنشان کرد: اجرای این پروژه‌ها تحول عظیمی را در زیباسازی و ارائه خدمات به شهروندان گرمسار ایجاد می‌کند.

تدوین برنامه ۵ ساله توسعه اقتصادی و اجتماعی شهر گرمسار

رئیس شورای شهر گرمسار نیز در این جلسه ضمن قدردانی از تلاش‌های اصحاب رسانه و مطبوعات شهرستان اظهار داشت: بهره‌گیری از ظرفیت جوانان در کمیته‌های مشاوره‌ای شورای شهر گرمسار در دستور کار قرار دارد.

حجت‌الاسلام حسن همتی بابیان اینکه برای نخستین بار مرکز تحقیقات استراتژیک در شورای شهر گرمسار تأسیس‌شده است، بیان کرد: در این مرکز برنامه پنج‌ساله در راستای توسعه اقتصادی و اجتماعی شهر تدوین می‌شود.

کد خبر 4996072

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری گرمسار حسن همتی پروژه عمرانی ویروس کرونا روز خبرنگار شیراز بوشهر شیوع کرونا عید غدیر خم گرگان ماه محرم آمار کرونا کمک مومنانه شهرکرد قزوین محرم 99 ستاد ملی مقابله با کرونا شهرداری گرمسار شهر گرمسار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۲۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۷۶ میلیاردتومان اعتبار جهت تسهیلات اشتغال و جهش تولید اختصاص یافت

مسئول بسیج سازندگی سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: طی سال گذشته از اعتبارات تبصره ۱۸ در راستای ایجاد اشتغال و جهش تولید در سطح استان ۳۷۶ میلیارد تومان تسهیلات اختصاص و به بانک‌ها معرفی کردیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، علی حیرانی امروز _سه‌شنبه بیست‌وهشتم فروردین_ در جلسه کارگروه بسیج سازندگی شهرستان نقده با اشاره به اینکه این کارگروه در سطح استان به ریاست استاندار و ماهانه با معاونین برگزار خواهد شد، اظهار کرد: در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری و تحقق شعار سال ((جهش تولید با مشارکت مردم)) سازمان بسیج سازندگی سپاه شهدای آذربایجان‌غربی در قالب دو قرارگاه اقتصاد مقاومتی و قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی ابلاغ مأموریت شده است.

وی افزود: طی سال گذشته از اعتبارات تبصره ۱۸ در راستای ایجاد اشتغال و جهش تولید در سطح استان ۳۷۶ میلیارد تومان تسهیلات اختصاص و به بانک‌ها معرفی کردیم.

مسئول بسیج سازندگی سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: همچنین ۸۵۰ صندوق قرض‌الحسنه اشتغال‌آفرین مردم پایه در تمامی شهرستان‌های استان ایجاد شده است.

حیرانی از عدم محدودیت قیر رایگان در سطح استان خبر داد و تصریح کرد: هر شهرستانی پیشقدم باشد می‌تواند بیشترین مقدار را جذب کند که به ازای هر کیلومتر ۴۵ تن قیر تخصیص داده می‌شود.

وی یادآور شد: قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) هم با اولویت تأمین آب شرب روستایی و شهری، ساخت مدارس و راه‌های روستایی و مسکن روستایی در راستای رفع محرومیت از چهره مناطق محروم اقدام می‌کند.

کد خبر 745240

دیگر خبرها

  • اجرای پروژه مشارکتی آبخیزداری و آبخوان‌داری با اعتبار ۳۵ میلیارد تومانی در اقلید
  • ۲ طرح صنعتی در گرمسار افتتاح شد
  • اختصاص اعتبار ویژه به روستاهای فاقد دهیاری گچساران
  • تخصیص ۱۲۰۰ میلیارد تومان برای پروژه‌‎های زودبازده مشهد
  • پیشرفت ۷۹ درصدی مجتمع آبرسانی شیخ موسی شهرستان بابل
  • ۳۷۶ میلیاردتومان اعتبار جهت تسهیلات اشتغال و جهش تولید اختصاص یافت
  • صرف ۱۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار در منظریه
  • اختصاص اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی به ورزش کهگیلویه و بویراحمد
  • ساخت نیروگاه زباله‌سوز در ساری ضرورت دارد
  • اختصاص اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی به ورزش استان