Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر کارگروه مقابله با کرونا وزارت صمت (ستاد لجستیک کرونا) از افزایش ۵۵ برابری تولید ماسک تنفسی از زمان شیوع ایپدمی کرونا خبر داد. به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت صمت، جمشید گلپور اظهار داشت: در راستای تولید اقلام و محصولات بهداشتی برای مقابله با کرونا و با برنامه ریزی‌های انجام شده توسط وزارت صمت، تولید الکل افزایش ۲ برابری و تولید ماسک افزایش ۵۵ برابری داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به افزایش ۱.۵ برابری تولید مایع دستشویی، بیان کرد: از ابتدای امسال تولید دیگر اقلام شوینده مرتبط با پیشگیری از کرونا نیز افزایش داشت که از جمله آن به افزایش ۳۳ درصدی تولید صابون می‌توان اشاره کرد.

رئیس مرکز اصناف و بازرگانان وزارت صمت در ادامه گفت: همچنین در این مدت تولید انواع دستکش افزایش ۲.۵ برابری و تولید مواد ضدعفونی کننده افزایش ۸ برابری داشت.

گلپور با اشاره به دیگر آمار و ارقام تولید محصولات مرتبط با پیشگیری و درمان کرونا اضافه کرد: تولید محافظ صورت افزایش ۱۰۰۰ برابری و تولید گان لمینت شده و لباس یکسره نیز افزایش ۸۶۰ برابری داشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: برابری تولید وزارت صمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۲۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) «وعده افزایش صد برابری سرعت نداده‌ایم، بلکه این آرزویمان است»

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تقسیم استان اصفهان به ۲۱۲ بلوک انتظامی / ارتقای امنیت حاشیه زاینده‌رود
  • وزیر دفاع: امسال هم تولید تجهیزات و تسلیحات جدید را با قدرت ادامه می‌دهیم
  • امسال هم تولید تجهیزات و تسلیحات جدید را با قدرت ادامه می‌دهیم
  • فعالیت ۵ مرکز درمان بیماران مبتلا به کرونا در نوروز
  • سازندگان واکسن برکت از قهرمانان ملی هستند/ روایتی متفاوت از یک دستاورد علمی
  • افزایش میزان استفاده از فضای مجازی در نوروز و ضرورت حفظ امنیت کودکان
  • افزایش ۲۵ درصدی جوجه ریزی و ۱۰ برابری صادرات میوه در مازندران
  • (ویدیو) «وعده افزایش صد برابری سرعت نداده‌ایم، بلکه این آرزویمان است»
  • عکس هایی جالب از شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا / تاریخ تکرار شد!
  • ضرورت ارتقای امنیت سرمایه گذاری