Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@11:01:52 GMT

اغماض در تخلفات ساخت و ساز پذیرفته نیست

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۳۲۳۵۶

اغماض در تخلفات ساخت و ساز پذیرفته نیست

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حامد قربانی فرماندار گناباد گفت: ساخت و ساز‌های غیر مجاز گناباد حاشیه‌نشینی و ساخت بنا‌های غیر مجاز از مشکلات مهم گناباد است .
او افزود: راه و شهرسازی باید در مناطق شهری و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در ۶۷ روستای بالای ۲۰ خانوار با همکاری شهرداری‌ها و دهیاری‌ها و حفاظت امور اراضی جهاد کشاورزی به صورت ریشه‌ای با تخلفات ساخت و ساز غیر مجاز برخورد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرماندار گناباد ادامه داد: برای هر یک از بخش‌ها و دستگاه‌های اجرایی مربوطه طبق قانون و در چارچوب سازمانی وظیفه‌ای برای مقابله با ساخت و ساز‌های غیرمجاز تعریف شده است و باید مسئولان و دست اندرکاران به وظایف قانونی خود در این زمینه عمل و از پاسکاری آن به دیگر ادارات و سازمان‌ها خودداری کنند.

قربانی بیان کرد: وظیفه صیانت از زمین‌های کشاورزی در مناطق شهری و روستایی بر عهده امور اراضی مدیریت جهاد کشاورزی و نظارت بر ساخت و ساز‌ها در شهر‌ها بر عهده شهرداری‌ها و در روستا‌ها با دهیاریهاست و هیچ کم کاری در این بخش پذیرفته نیست و مسئولان مربوطه باید پاسخگو باشند و طرح مسائلی مانند کمبود نیروی انسانی برای نبود نظارت کافی بر ساخت و ساز‌های غیر مجاز و جلوگیری از افزایش این مشکلات قابل قبول نیست.

او تصریح کرد: برخی اشخاص با سوء استفاده از فقدان برخورد کافی با تخلفات این بخش اقدام به تفکیک و ساخت و ساز‌های غیر مجاز در زمین‌های کشاورزی در گناباد می‌کنند.

فرماندار گناباد از شهرداری‌های این شهرستان خواست که با راه‌اندازی پلیس ساختمان نظارت بر ساخت و ساز‌ها در مناطق خود را تشدید کنند و دهیاری‌ها هم نظارت در این بخش را افزایش دهند.

قربانی اظهار کرد: ساخت و ساز‌های غیر مجاز در زمین‌های کشاورزی به بهانه ایجاد اشتغال و تولید پذیرفته نیست و ما مخالف تولید و اشتغال نیستیم، ولی هر فردی که متقاضی کارآفرینی است باید موارد را به صورت قانونی از طریق دستگاه‌های اجرایی ذیربط پیگیری کند.
بیشتر بخوانید تخریب ساخت و ساز های غیر مجاز در گناباد
او افزود: برخی اشخاص برای گرفتن مجوز‌های کشاورزی و دامداری به نوعی قانون را دور می‌زنند و به صورت غیر مجاز اقدام به ساخت و ساز برای واحد‌های خود می‌کنند.   انتهای پیام// ف.غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راه و شهرسازی گناباد فرمانداری گناباد اراضی جهاد کشاورزی ساخت و ساز غیر مجاز ساخت و ساز های غیر مجاز ساخت و ساز ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۲۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۲۷ واحد مرغداری در سیستان و بلوچستان در حال ساخت است

سید محمدرضا سیدحسینی   رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: برای ساخت این واحدهای مرغداری بیش از ۲۶ هزار میلیارد ریال اعتبار توسط بخش خصوصی در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: از ابتدای فروردین تاکنون یک میلیون و ۷۹۹ هزار قطعه جوجه ریزی در واحدهای مرغداری سیستان و بلوچستان انجام شده که این میزان جوجه ریزی نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از ۶ درصد افزایش دارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با این میزان جوجه ریزی سه هزار و ۶۰ تن گوشت مرغ تولید و روانه بازار مصرف می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: هم اکنون ۴۰۰ واحد مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای فعال با ظرفیت هشت میلیون قطعه در هر دوره در استان سیستان وبلوچستان مشغول تولید است.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ساخت و ساز غیرقانونی در شهرک اندیشه
  • اجرای حکم تخریب ساخت و ساز در برخوار
  • تخریب ساخت و ساز‌های غیر مجاز در زمین‌های کشاورزی
  • ۳۲۷ واحد مرغداری در سیستان و بلوچستان در حال ساخت است
  • تخریب ساخت و ساز غیر مجاز در منطقه سیاهمزگی
  • ۵۶ فقره ساخت و ساز غیرمجاز در پیشوا تخریب شد
  • قلع و قمع ساخت و ساز غیر مجاز در صومعه بخش مرکزی شهرستان نیشابور
  • شناسایی ۵مورد تغییر کاربری غیر مجاز اراضی در بروجرد
  • دستگیری ۴۷ فرد مرتبط با تخلفات میراث‌فرهنگی در البرز
  • قلع و قمع ۲ مورد از ساخت و ساز‌های غیر مجاز در اراضی کشاورزی روستای باروج یامچی