Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-18@18:36:04 GMT

لیونل مسی در شهر میلان پنت هاوس خرید

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۳۲۴۱۷

لیونل مسی ستاره تیم فوتبال بارسلونا که زمزمه انتقالش به اینترمیلان سرزبان هاست، یک پنت هاوس در شهر میلان ایتالیا خریداری کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، طی چند هفته گذشته گمانه زنی‌های فراوانی درباره انتقال لیونل مسی مهاجم تیم فوتبال بارسلونا به باشگاه اینتر ایتالیا شنیده شده است. او حالا یک پنت هاوس در شهر میلان خریداری کرد و این آپارتمان در نزدیکی باشگاه اینتر قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرچند جوزپه ماروتا مدیر ورزشی اینتر انتقال مسی به این باشگاه را غیر قابل تصور می‌داند، اما به نظر می‌رسد این شایعات پایان ناپذیرند. روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپرت قبلا فاش کرده بود که مسی در سال ۲۰۲۱ با پایان یافتن قراردادش راهی اینتر خواهد شد.

بارسلونا جمعه شب در چارچوب رقابت‌های مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در جدالی سخت باید به مصاف بایرن مونیخ برود و مسی نمی‌خواهد این فصل را بدون جام به پایان برساند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: طرح ترافیک 99 انفجار بیروت آمونیوم نیترات سرطان لوزالمعده سید عباس موسویان لیونل مسی اینترمیلان پنت هاوس تابناک ورزشی طرح ترافیک 99 انفجار بیروت آمونیوم نیترات سرطان لوزالمعده سید عباس موسویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۲۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل میلان: مجبور نیستیم ستارگان تیم را بفروشیم

مدیرعامل میلان به سرمربی این تیم اطمینان داد که جایگاهش در خطر نیست. 

طرفداری | در هفته ای که می تواند سرنوشت کل فصل را مشخص کند و جدال حساس با رم و دربی دلامادونینا را در خودش جا داده، جورجیو فورلانی، مدیرعامل باشگاه میلان، استراتژی های باشگاه برای آینده را تشریح کرد. فورلانی در مصاحبه جدیدش با DAZN گفت: 

نبردن مساوی با انتقاد برای پیولی

حضور در کانون توجهات چنین عواقبی در پی دارد. از اول فصل پس از هر مسابقه ای که تیم پیروز نمی شد، انتقادات زیادی مطرح می شدند. پیولی امسال عملکرد خوبی داشته و ما روی پایان فصل تمرکز کرده‌ایم. او انسانی فوق‌العاده است که ما با او همکاری بسیار خوبی داریم و می‌توانم بگویم که خوش‌شانس هستیم که با او کار می‌کنیم.

برای ارزیابی باید صبر کنیم 

شما نمی‌توانید مربی را بر اساس یک بازی قضاوت کنید، برای ارزیابی باید کل فصل صبر کنید. فعلا زود است. بیایید ببینیم این ماه آخر را چگونه پشت سر می گذاریم. ما 12 امتیاز نسبت به سال قبل بیشتر داریم. 

مجبور به فروش بازیکن نیستیم 

برای جبران ضرر مالی نیازی به فروش نداریم. ما به عنوان یک شرکت سودآور، از همان ابتدا امکان سرمایه گذاری داریم. لیائو، منیان و تئو هرناندز از ماندن در حضور خوشحال هستند و قراردادهای طولانی دارند. ژیرو در میلان تاریخ سازی کرده و همچنان در سطح بالایی بازی می کند.

برای خرید، ثبات میلان را به خطر نمی اندازیم 

ما سال گذشته در بازار گوشه گیر نبودیم و در بازاری که نیاز است هم قرار نیست کم کار بنشینیم. بازیکنانی که در تابستان آمدند، عملکرد خوبی داشتند و از حضور در اینجا خوشحال هستند. مجبور نیستیم برای خرید کردن اقدامات عجولانه انجام دهیم و ثبات باشگاه را با مشکل مواجه کنیم. برای ادامه روند پیروزی باید به تقویت تیم ادامه دهیم.

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • عملکرد بی نظیر رونالدینیو مقابل میلان (لیگ قهرمانان اروپا - 18 آوریل، 2006) / فیلم
  • بازگشت سردار آزمون به تمرینات رم در آستانه بازی با میلان / عکس
  • یک فرضیه عجیب: لیونل مسی عامل ناکامی‌های پاری سن ژرمن در اروپا بود؟
  • عملکرد درخشان لیونل مسی در جریان پیروزی بارسلونا مقابل رئال مادرید در فصل 2016/17 / فیلم
  • بارسلونا پول خرید ارلینگ هالند را ندارد، حتی در تابستان 2025
  • مدیرعامل میلان: مجبور نیستیم ستارگان تیم را بفروشیم
  • ضربه 140 میلیاردی پورتو به طارمی قبل از انتقال به اینتر!
  • یوونتوس، رقیب اینتر در راه جذب آنتونی مارسیال
  • گل زیبای لیونل مسی با پیراهن بارسلونا به منچستریونایتد (2019/4/16) / فیلم
  • ضربه ۱۴۰ میلیاردی به طارمی قبل از انتقال به اینتر!