Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-24@22:05:28 GMT

خبرنگاری فراتر از یک شغل است

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۳۲۴۳۸

خبرنگاری فراتر از یک شغل است

معاون استاندار اصفهان گفت: اگر ارتباط و اعتماد درست باشد، هدف بهتر به نتیجه خواهد رسید؛ خبرنگاری فراتر از یک شغل است و چون اقدامات خبرنگاران ایثارگرانه و فداکارانه و فراتر از یک شغل است.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ حیدر قاسمی روز سه‌شنبه در آیین روز خبرنگار که به صورت مجازی برگزار شد، گفت: مسائل جزئی مانع پرداختن مسئولان به مسائل کلان و مهم، مصالح عمومی و ملی می‌شود و مسوولان را  با مسائل حاشیه‌ای درگیر و از مسائل مهم دور می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: خبر و آگاهی همواره موجب تغییر و اصلاح است و جامعه بی‌خبر همیشه سکون دارد و منفعل است.

معاون استاندار اصفهان با اشاره به نقش خبرنگار در رشد و توسعه جوامع گفت: اگر ارتباط و اعتماد درست باشد، هدف بهتر به نتیجه خواهد رسید؛ خبرنگاری فراتر از یک شغل است و چون اقدامات خبرنگاران ایثارگرانه و فداکارانه و فراتر از یک شغل است.

قاسمی با بیان اینکه فضای جامعه نیازمند مداراست، افرود: ترویج صبوری و عقلانیت موجب پیشرفت سریع امور خواهد شد.

وی با تاکید بر ضرورت امانتداری خبرنگار در انتقال پیام، تاکید کرد: وقتی اعتماد بین مسوول و خبرنگار فراهم می‌شود، انتقال مفاهیم باید با توجه به جمیع جهات صورت گیرد؛ خبرنگاران نقش مهمی در ترویج اخلاقیات و حرکت سوق دادن به رشد و تعالی دارد و امیدآفرین دارند.

وی با اشاره به در پیش بودن هفته دولت تاکید کرد: تولید نشاط، ایجاد فضای اعتماد و امید به آینده نقش موثری در افزایش سرمایه‌های اجتماعی دارد.

قاسمی با بیان اینکه امسال محرم در فضایی کرونایی دنبال می‌شود، ادامه داد: محرم تداعی کننده نهضت حسینی است ولی امسال با توجه به اینکه در فضایی کرونایی قرار داریم، مستلزم آن است که کلیه مردم با توجه به جمیع جوانب شور حسینی را دنبال کنند و به گونه‌ای باشد که افزایش ابتلا به فوتی در این مقطع زمانی مدیریت شود.

وی تاکید کرد: خبرنگاران در ترسیم فضای عاشورایی و حماسی جامعه در عین رعایت موازین بهداشتی نقش موثری دارند.

معاون استاندار اصفهان با اشاره به ضرورت امنیت شغلی و آرامش خبرنگاران، خاطر نشان کرد: مسائل خبرنگاران با احصا و دسته بندی مشکلات و مسائل حوزه رسانه و خبر قابل پیگیری است از طریق کمیته ای ویژه پیگیری خواهد شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خبرنگار اصفهان روز خبرنگاران فراتر از یک شغل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۲۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: القائات نظام سلطه از نظر ما مردود است

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله سید ابراهیم رئیسی در مراسم افتتاح طرح چندمنظوره اومااویا گفت : به صاحبان ادیان‌ مختلف، زنان و مردان و جوانان سریلانکایی می‌گویم که شما می‌توانید با اتکا بر خدا که منشا همه قدرت‌هاست و با اعتماد به نفس و اعتماد به داشته‌ ها راه پیشرفت را طی کنید.

وی تاکید کرد که القائات نظام سلطه از نظر ما مردود است.

این خبر تکمیل می شود... .

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • نقش مساجد فراتر از محلی برای عبادت است
  • رئیسی: القائات نظام سلطه از نظر ما مردود است
  • برنامه «مهمانی» از شبکه پیشران فراتر
  • «قصه‌هایی از دری‌کنده» نمایش آثار مکرمه قنبری در گالری سهراب
  • مبارزه با آفت غلات در سمنان از ۶ هزار هکتار فراتر رفت
  • درآمد پیش‌کش؛ کارت خبرنگاری بدهید!
  • سرمربی قرقیزستان: قبل از بازی با ایران هم فراتر از انتظار بودیم
  • گفتگو با حمید معصومی نژاد؛ از قبولی در آزمون ورودی پزشکی در رم تا پیشنهاد بازیگری (+عکس)
  • روابط ایران و پاکستان فراتر از همسایگی و متکی بر برادری و روابط قلبی عمیق و تاریخی است
  • ببینید | باید به خدا اعتماد، توکل و حُسن ظن داشت