Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، گفت:2200 واحد مسکونی ویژه ایثارگران استان همدان احداث می شود.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، سعید اوحدی ظهر سه شنبه در دیدار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: انسجام و وحدت در استان همدان مشهود و برقرار است که این امتیاز بسیار ارزشمند است.

وی با بیان اینکه دغدغه جدی استاندار همدان تأمین مسکن و ایجاد اشتغال برای جامعه ایثارگران و خانواده شهداست، گفت: به پیشنهاد استاندار همدان کارگروه مشترکی از معاونان بنیاد شهید کشور و معاونان استانداری برای بررسی مشکلات و مسائل استان همدان در خصوص جامعه ایثارگران و خانواده شهدا تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون رئیس جمهور گفت: قرار است دو تفاهم‌نامه با استاندار همدان منعقد شود که یکی مربوط به تأمین زمین برای ساخت ۲ هزار و ۲۰۰ واحد مسکن جامعه ایثارگران است و دیگری اشتغال فرزندان ایثارگران و شهدا در دستگاه‌های دولتی را مدنظر دارد.

اوحدی اضافه کرد: بر اساس قانون جامع خدمات ایثارگری، فرزندان جانبازان بالا ۷۰ درصد به صورت ۱۰۰ درصد در دولت استخدام می‌شوند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان نیز با بیان اینکه توفیق خدمت به خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان امری الهی است، گفت: هم سویی و انسجام ارکان نظام در استان همدان باعث شده تا بتوان خدمت بیشتری به مردم، جامعه ایثارگران و خانواده شهدا شود.

خدمت به جامعه ایثارگری توفیقی بزرگ است

آیت‌الله حبیب الله شعبانی خدمت به جامعه ایثارگری را توفیقی بزرگ برشمرد که شامل مجموعه بنیاد شهید شده و اظهار کرد: افرادی که در مجموعه بنیاد شهید حضور دارند، باید قدردان این نعمت و توفیق باشند که در خدمت خانواده‌های شهدا هستند.

وی با اشاره به تقدیم ۸ هزار شهید توسط استان همدان، بیان کرد: استان همدان از قدیم به عنوان دارالمومنین شناخته می‌شد که با توجه ویژه رهبر معظم انقلاب به دارالمجاهدین نیز شناخته می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان افزود: حضرت آقا در چند سال اخیر نگاه خاصی به شهدای همدانی داشته‌اند و این نشان دهنده وجود روحیه ایثار و شهادت در این استان است.

وی با بیان اینکه انسجام خوبی در بین مسئولان در راستای خدمت به جامعه ایثارگری وجود دارد، مطرح کرد: تلاش و نگاه مجموعه مدیریتی استان به سمتی است که بتوانیم خدمت بیشتری به خانواده‌های معظم شهدا داشته باشیم.

امام جمعه همدان با اشاره به اینکه در سیره اهل بیت نیز توجه ویژه‌ای به خانواده شهدا وجود داشته است، عنوان کرد: داستان برخورد امیرالمومنین (ع) با همسر یک شهید می‌تواند الگویی برای همه ما در برخورد با این عزیزان باشد.

وی با تاکید بر اینکه ایثارگران مطالباتی دارند که باید به آن رسیدگی شود، گفت: وضعیت مسکن و اشتغال نه تنها مشکل ایثارگران که جز نیازهای ضروری زندگی بشر است و باید نسبت به رفع آن توجه شود.

آیت الله شعبانی مهم‌تر از خدمت به جامعه ایثارگران را حفظ روحیه ایثار و شهادت در جامعه دانست و عنوان کرد: آنچه امروز ضرورت دارد تا به آن توجه شود حقیقتی است که نحوه تربیت شهید همدانی‌ها و شهید چیت سازیان‌ها را تشریح کند.

وی عنوان کرد: دشمن در حال ایجاد شبهه در موضوع ایثار و شهادت است، تا جایی که ایثار و شهادت را خشونت جلوه می‌دهد در حالی که شهادت خشونت نیست، دفاع از حق است، بنابراین آنچه مهم است حفظ این روحیه در جوانان می‌باشد تا توضیح دهیم چگونه یک جوان تبدیل به شهید سلگی می‌شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سعید اوحدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور جامعه ایثارگران استان همدان ایثار و شهادت خدمت به جامعه خانواده شهدا بنیاد شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۲۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث ۴۰۰ واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی استان اردبیل

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل‌ از احداث ۴۰۰ واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، حامد رضایی در جلسه هماهنگی تأمین مسکن مددجویی اظهار کرد: در سال ۱۴۰۲، ۱۹۸ واحد مسکونی تحویل جامعه هدف بهزیستی استان شد و ۴۰۰ واحد مسکونی نیز در حال احداث است.

وی افزود: برای احداث این واحدها در سال ۱۴۰۲ مبلغ ۲۸۰ میلیارد ریال از منابع داخلی سازمان به خانواده‌های تحت پوشش در قالب کمک هزینه احداث، خرید واحد مسکونی و اجاره بهای بلاعوض پرداخت شده است که در سایه تلاش همکاران خدوم بهزیستی استان این میزان ۲ برابر اعتبار ابلاغی ابتدای سال است.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل با تاکید بر سرعت‌بخشی به مراحل تکمیل و احداث واحدهای مسکونی گفت: ضرورت دارد همکاران بهزیستی تکمیل و تحویل واحدهای مسکونی در حال احداث را در اولویت قرار دهند تا در پایان سال جاری متقاضیان بتوانند واحد مسکونی خود را تکمیل و مورد استفاده قرار دهند.

رضایی ادامه داد: در طرح مسکن ملی ۳۴۰۰ خانوار تحت پوشش در سطح استان ثبت‌نام کرده و مشخصات افراد واجد شرایط برای تخصیص واحدهای مسکونی به اداره کل راه و شهرسازی ابلاغ شده است، لذا برای تخصیص واحد مسکونی به این افراد لازم است پیگیری و تعامل لازم با راه و شهرسازی و بنیاد مسکن شهرستان‌ها صورت گیرد.

وی در پایان گفت: بازدید میدانی از واحدهای مسکونی در حال احداث جامعه هدف، دارای اهمیت بوده و این بازدیدها باید توسط همکاران بهزیستی شهرستان‌ها مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 747027

دیگر خبرها

  • اجرا شدن مصوبات سفر رئیس جمهور در ایلام در حوزه بنیاد شهید
  • خدمت به خانواده شهدا جزو وظایف اصلی مسوولان است
  • اجرای برنامه های متنوع فرهنگی بنیاد شهید در ایلام قابل تقدیر است
  • حفظ ارزش‌های اسلامی را سرلوحه کار خود قرار دهیم
  • «شهید کوچه ما، روشنایی شهر» در منطقه ۱۳ اصفهان
  • احداث ۴۰۰ واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی استان اردبیل
  • افزایش حقوق ایثارگران و خانواده شهدا
  • جزییات افزایش حقوق خانواده شهدا و جانبازان نیرو‌های مسلح
  • جزییات افزایش حقوق خانواده شهدا و جانبازان نیروهای مسلح
  • ایثارگران حوزه سلامت اجر و ثواب شهدا را دارند