Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ارشاد استان تهران گفت: بهارستان با خیل جمعیت دارای حساسیت ها و دغدغه های متعددی در حوزه فرهنگ است که باید به خوبی به آنها پرداخته شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بهارستان، احد جاودانی امروز در دهمین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان بهارستان اظهار داشت: تاکیدات امام راحل و مقام معظم رهبری در باورها و آموزه های دینی و سبک زندگی اسلامی باید در جلسات شورای فرهنگ عمومی تببین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه با بودجه های اندک در حوزه های فرهنگی برنامه ها پیش می رود بیان کرد: فعالیت های فرهنگی با اقتضای مراسمات ملی و شرایط منطقه بررسی و انجام می گیرد.

مدیرکل ارشاد استان تهران سپس تصریح کرد: بهتر شدن اوضاع فرهنگی و اجتماعی شهرستان منوط به اجرای مصوبات شورای فرهنگ عمومی است.

جاودانی با تاکید بر انجام برنامه های شورای فرهنگ عمومی در اثرگذاری مطلوب زندگی مردم اظهار داشت: موضوعات مختلف که روز استان و منطقه در شورای فرهنگ عمومی استان تهران منعکس و بررسی می شود.

وی به جمعیت بالای شهرستان بهارستان اشاره کرد و گفت: قطعا حساسیت ها و دغدغه هایی در حوزه فرهنگی این شهرستان وجود دارد که باید در جلسات شورای فرهنگ عمومی به خوبی به آنها پرداخته شود.

مطالبه‌گری "حرکت به سمت توسعه" باید به یک فرهنگ تبدیل شودکرونا 176 میلیارد تومان خسارت به بخش فرهنگ و هنر استان کرمانشاه وارد کردتکمیل مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران مطالبه اصلی خانواده شهدای استان است

در ادامه رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بهارستان گفت: جلسه شورای فرهنگ عنومی از مهمترین جلسات در سراسر کشور است که موضوع فرهنگ در هر شهرستان باید مورد کنکاش قرار بگیرد.

حجت الاسلام والمسلمین محمود نورپور با انتقاد از عدم حضور برخی مسئولان در جلسات شورای فرهنگ عمومی بیان داشت: مقام معظم رهبری موضوع فرهنگ را بسیار مهم می داند و بیان داشته است که جانم را فدای فرهنگ می کنم در حالی که مسئولان ما از این مسئله غافل هستند.

وی سپس تاکید کرد: باید در مقابل ناتوی فرهنگی که دشمنان با تمام ظرفیت بر علیه انقلاب اسلامی آغاز کرده اند ایستادگی کرد و مردم را در این حوزه آگاه کرد.

امام جمعه شهرستان بهارستان با تاکید بر اهمیت ویژه بر مسائل فرهنگی بیان کرد: توجه سوری به موضوع فرهنگ نمی تواند در جامعه اثربخش باشد از همه مسئولان درخواست دارم ملاحظات و توجهات را در حوزه فرهنگی دنبال کنند.

نورپور در پایان با اشاره به وجود 1400 هئیت مذهبی در بهارستان خاطرنشان کرد: زمینه عزاداری سیدالشهدا(ع) با رعایت پروتکل های بهداشتی برای هیئت مذهبی فراهم شود و نباید به صورت چکشی با هیئت مذهبی برخورد شود که موجب حرکت های ناخوشی در ایام محرم الحرام می شود.

انتهای پیام/ح

R1357/P/S6,60/CT11 بیشتر بخوانید... نخستین کنگره ملی شعر غدیر در شیراز؛ غدیر یک فرهنگ و سبک زندگی است قم پایتخت فرهنگ و هنر مساجد ایران شد‌ اطلس فرهنگی قرآنی کرمانشاه تدوین می‌شود قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... نخستین کنگره ملی شعر غدیر در شیراز؛ غدیر یک فرهنگ و سبک زندگی است قم پایتخت فرهنگ و هنر مساجد ایران شد‌ اطلس فرهنگی قرآنی کرمانشاه تدوین می‌شود پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ میزان اثربخشی واکسن ویروس کرونا چه میزان خواهد بود؟ / آیا تزریق واکسن ایمنی دائمی ایجاد می‌کند؟ ۲ یکی از بزرگان طایفه‌ای سیستان و بلوچستان درگذشت ۳ گزارش ویدئویی| خواب سنگین ستاد کرونا و علوم پزشکی گیلان/ بازگشت بحران کووید-۱۹ به گیلان ۴ گزارش ویدئویی| راه‌آهن همدان ـ سنندج طعم تلاش را چشید / زمزمه شنیدن سوت قطار از غرب‌کشور به گوش می‌رسد ۵ جزئیات اعطای تابعیت به فرزندان زنان ایرانی اعلام شد ۶ اصفهان| شکست سپاهان برابر استقلال؛ خداحافظ امیر! ۷ افزایش چشمگیر کشفیات مواد مخدر در ایران / کشف ۴۰۰ تن مواد مخدر در ۵ ماهه امسال ۸ ادامه پیگیری‌های تسنیم| آغاز به کار دوباره عملیات آبرسانی به روستای«چم کبود» معمولان لرستان مهمترین اخبار استانها واکنش سخنگوی کمیسیون آموزش‌ مجلس به تعویق ‌کنکور سراسری / این موضوع به نفع دانش‌آموزان نیست‌ ‌تداوم زنجیره شیوع کرونا در یزد / واحدهای صنفی ‌۳ روز ‌تعطیل شدند همدردی علمای اهل سنت خراسان شمالی با مردم لبنان / همچون گذشته حامی و پشتیبان شما خواهیم بود مدیرکل سابق ورزش و جوانان فارس به حبس، شلاق و انفصال از خدمات دولتی محکوم شد مهمترین اخبار تسنیم سرلشکر سلامی: جهاد در سپاه بی‎وقفه و غیرمنقطع جاری است/ زبان سپاه زبان اسلام و انقلاب است لبنان| پشت‌پرده شکست دولت دیاب و سناریوهای تشکیل کابینه جدید وزیر اقتصاد: صندوق پالایشی هفته اول شهریور ماه عرضه می‌شود روحانی: کلیات طرح فروش داخلی نفت و عرضه آن در بورس انرژی در جلسه دیروز سران قوا تصویب شد ادعای اسپوتنیک روسیه: پوتین ثبت اولین واکسن کرونا را اعلام کرد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جلسات شورای فرهنگ عمومی شهرستان بهارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۲۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: شهر جهانی نوآوری و فناوری‌های نرم تاسیس شود

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، بنابر اعلام روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در متن نامه این دستور رئیس‌جمهور به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آمده است: «ماده واحده راه‌اندازی شهر جهانی نوآوری و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی و خلاق کشور که در جلسه ۸۹۶ مورخ ۱٤٠٢/١١/٢٤ شورای عالی انقلاب فرهنگی و بر اساس مصوبه جلسه ٤٦١ مورخ ۱٤۰۲/۱۱/۱۷ شورای معین شورای عالی انقلاب فرهنگی بنا به پیشنهاد شورای هنر به تصویب رسیده است برای اجرا ابلاغ می‌شود.

بیشتر بخوانید: رئیسی: سپاه پاسداران درس عبرت‌آموزی به دشمن صهیونیستی داد

ماده واحده با عنایت به تأثیر صنایع فرهنگی و خلاق در گسترش عناصر اصلی قدرت نرم کشورها متناسب با شرایط بومی و فرهنگی آنها و نیز تأثیر آن در رشد و توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار و نظر به اهمیت و نقش این گونه از صنایع بر سرمایه‌های فرهنگی و تمدنی ایران اسلامی در پیشرفت کشور و ذیل سند ملی توسعه فناوری‌های فرهنگی و نرم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی موظف است با همکاری پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی جهاد دانشگاهی و سایر دستگاه‌های ذی‌ربط نسبت به تأسیس شهر جهانی نوآوری و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی و خلاق کشور با اهداف ذیل اقدام کند:

الف ـ ایجاد سکوی یکپارچه تجارت و صادرات کالاها و خدمات مرتبط با حوزه فناوری‌های نرم، صنایع فرهنگی و خلاق.
ب ـ ساماندهی تولید عرضه و بازاریابی کالاها و خدمات این حوزه.
ج ـ ایجاد و تثبیت اشتغال مرتبط با این حوزه.
د ـ تقویت و افزایش قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران در سطح منطقه و جهان.

تبصره ـ جزئیات طرح تأسیس این شهر جهانی شامل امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مورد نیاز، ساختار تشکیلاتی نحوه تأمین منابع مالی، پیشنهاد و تعیین دستگاه‌های همکار و سایر موارد لازم ظرف مدت دو ماه از تاریخ ابلاغ این ماده واحده، تهیه و برای بررسی به شورای هنر ارائه می‌شود.»

انتهای پیام/

کد خبر: 1227073 برچسب‌ها سید ابراهیم رئیسی

دیگر خبرها

  • از طرح‌های کاربردی در حوزه حکمرانی فرهنگی حمایت می‌شود
  • استفاده از ظرفیت شورای فرهنگ عمومی برای تحقق شعار سال
  • پیوست فرهنگی شعار سال در «پارلمان فرهنگی» تصویب شد
  • اجرای برنامه های متنوع فرهنگی،هنری در بهارستان
  • عملیات غرورآفرین «وعده صادق» چهره کریه استکبار را باری دیگر عیان کرد
  • حمایت جدی وزارت فرهنگ از ترویج عفاف و حجاب
  • رونمایی از کتاب هم نفس در ایذه
  • رئیسی: شهر جهانی نوآوری و فناوری‌های نرم تاسیس شود
  • بررسی و نقد «گفتمان و سیاست فرهنگی دولت»
  • ۴۰ خانه میراثی اطراف حرم شاهچراغ (ع) به اماکن فرهنگی تبدیل می‌شود