Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@10:07:07 GMT

پیشنهاد ۲۰ میلیون یورویی ناپولی به زسکا برای انتقال ولاسیچ

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۳۲۵۹۱

پیشنهاد ۲۰ میلیون یورویی ناپولی به زسکا برای انتقال ولاسیچ

‍‍‍‍‍‍

باشگاه ناپولی ایتالیا پیشنهاد هنگفتی برای جذب بازیکن کروات زسکا مسکو ارائه داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از خبرگزاری چمپیونات روسیه، نیکولا ولاسیچ، هافبک زسکا مسکو شاید به ناپولی در سری A ایتالیا بپیوندد. این تیم مطرح ایتالیایی خواهان جذب این بازیکن کروات شده است.

بر اساس این گزارش؛ باشگاه ناپولی ایتالیا به طور رسمی با نماینده نیکولا ولاسیچ  22 ساله وارد مذاکره شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناپولی برای جلب نظر مساعد این بازیکن و زسکا مسکو پیشنهاد 20 میلیون یورویی در نظر گرفته است. این مبلغ پیش از این توسط باشگاه روسی برای فروش نیکولا ولاسیچ تعیین شده بود. زسکا مسکو آماده قطع همکاری با ولاسیچ و فروش او در نقل‌وانتقال‌‌های تابستانی است.

نیکولا ولاسیچ سال 2018 به صورت قرضی از اورتون انگلیس راهی زسکا مسکو شد. این باشگاه روسی یک سال بعد این بازیکن را به صورت قطعی با پرداخت 15.7 میلیون یورو از اورتون خرید. ولاسیچ در فصل گذشته 29 بازی در ترکیب زسکا مسکو انجام داد که حاصلش 12 گل و 5 پاس گل بود.

رمزی در لیست خروجی یوونتوس

انتهای پیام/

R7858/P/S3,1410/CT10 بیشتر بخوانید... ایموبیله: قراردادم با لاتزیو تا سال ۲۰۲۵ تمدید خواهد شد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... ایموبیله: قراردادم با لاتزیو تا سال ۲۰۲۵ تمدید خواهد شد پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ جدول رده‌بندی لیگ برتر در پایان هفته بیست‌وهشتم/ معادلات پیچیده برای بقا و کسب سهمیه لیگ قهرمانان ۲ قاسمی: مادرم به خاطر محسن سکته کرده است/ شب تا صبح فقط با یک تکه گوشت حرف می‌زند ۳ به بهانه استعفای قلعه‌نویی؛ بدرود ژنرال، حرف دیگری نیست! ۴ رمضانی: برخی بهانه‌ها در فوتبال ما مُد شده است/ همه، فوتبال استقلال را دیدند ۵ نوری: استقلال بهترین بازی فصلش را مقابل سپاهان انجام داد/ دوست دارم با شکست پرسپولیس به فینال برویم ۶ جام حذفی فوتبال| صعود استقلال به نیمه نهایی با تاکتیکی «شایان»/ ادامه تیره روزی‌های قلعه‌نویی و سپاهان ۷ رقابت سه باشگاه اروپایی برای جذب آقای گل جام ملت‌های آسیا ۸ سپاهان در مسیر انتخاب سرمربی جدید/ نویدکیا یا یک مربی خارجی؟ مهمترین اخبار ورزشی قرعه‌کشی مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی| پرسپولیس میزبان استقلال شد، نفت مسجد سلیمان میهمان تراکتور رمضانی: حق استقلال به اندازه کافی خورده شده است/ الان بهترین تیم ایران هستیم پیروانی: برای قهرمانی در جام حذفی باید همه را ببریم/ امیدوارم اتفاقات هفته‌های اخیر گریبانگیر ما نشود قربانی: استقلال تاکتیکی سپاهان را شکست داد/ مجیدی با هوش عمل کرد مهمترین اخبار تسنیم سرلشکر سلامی: جهاد در سپاه بی‎وقفه و غیرمنقطع جاری است/ زبان سپاه زبان اسلام و انقلاب است لبنان| پشت‌پرده شکست دولت دیاب و سناریوهای تشکیل کابینه جدید وزیر اقتصاد: صندوق پالایشی هفته اول شهریور ماه عرضه می‌شود روحانی: کلیات طرح فروش داخلی نفت و عرضه آن در بورس انرژی در جلسه دیروز سران قوا تصویب شد ادعای اسپوتنیک روسیه: پوتین ثبت اولین واکسن کرونا را اعلام کرد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: زسکا مسکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۲۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف پرونده فساد ارزی ۸۰۰ هزار یورویی در اردبیل/ کیفرخواست صادر شد

به گزارش صدای ایران،جلال آفاقی در این ارتباط اظهار کرد: متهم اصلی و شرکت تجاری مرتبط با وی با دریافت ارز به بهانه واردات کالا از اجرای تعهدات خویش خودداری کرده و عملاً مبالغ ارزی مذکور را به نحو نامشروع تصاحب کرده بودند.

به نقل از مرکز رسانه دادستانی اردبیل، آفاقی افزود: به محض دریافت گزارش و تشکیل پرونده قضایی، تحقیقات اولیه با نظارت و پیگیری معاونت حقوق عامه دادستانی آغاز و با احراز موضوع، متهمین تحت تعقیب قرار گرفتند.

وی تأکید کرد: مبارزه قاطع و بی‌امان با فساد اقتصادی در دستور کار ویژه دادستانی قرار داشته و پرونده‌های مشابه دیگری در دست رسیدگی است که به محض حصول نتیجه به اطلاع عموم، خواهد رسید.

دیگر خبرها

  • استقلال و پرسپولیس فروخته شدند
  • معامله انجام شد؛ استقلال و پرسپولیس رسماً فروخته شدند
  • روانخواه پیشنهاد استقلال را تایید کرد
  • سرمایه گذاری ۸۰ میلیون یورویی آلمانی‌ها برای مدیریت پسماند
  • کشف پرونده فساد ارزی ۸۰۰ هزار یورویی در اردبیل/ کیفرخواست صادر شد
  • خلاصه بازی امپولی 1-0 ناپولی (سری آ - 2023/24)
  • امپولی ۱ - ۰ ناپولی/ فصل کابوس‌وار پارتنوپی ادامه دارد + فیلم
  • باخت‌های فصل ناپولی در سری A‌ دو رقمی شد
  • امپولی - ناپولی
  • امپولی 1-0 ناپولی؛ نفس‌های بی‌رمق